  • 1. Data: 2010-04-26 12:38:16
    Temat: Nowa wersja a ceny uzywanych
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    Czy pojawienie sie nowej wersji danego samochodu wplywa znaczaco na ceny
    uzywanych ?
    Przymierzam sie do zakupu passata 2007 - zalozmy, ze teraz taki kosztuje 55
    tys.
    Na jesien tego roku ma byc premiera nowej wersji Passata - czy w zwiazku z
    tym np;
    w 2011 passat z 2008 bedzie kosztowal juz tylko 45 tys - jest taka szansza
    ? - bo to juz bedzie model generacje w dol

  • 2. Data: 2010-04-26 13:39:24
    Temat: Re: Nowa wersja a ceny uzywanych
    Od: AL <a...@s...tam>

    Darek pisze:
> [...]
    > w 2011 passat z 2008 bedzie kosztowal juz tylko 45 tys - jest taka szansza
    > ? - bo to juz bedzie model generacje w dol

    chyba w PL nie ma takiej opcji, jesli chodzi o VW Passat

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2010-04-26 14:01:21
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > chyba w PL nie ma takiej opcji, jesli chodzi o VW Passat

    nie chyba, a na pewno nie ma takiej opcji,
    myślę że jeszcze długo prawdziwe pozostanie stwierdzenie, że salonowy ( z
    PL) VW w doskonałym stanie sprzeda się zawsze i za chorą cenę (relatywnie do
    innych marek),
    brat