  • 121. Data: 2014-01-08 23:34:49
    Temat: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Od: "Lolkosas" <b...@n...pl>

    Użytkownik "KS" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
    news:lajq6h$8ce$2@news.vectranet.pl...

    > Taki sam sen jak posiadanie fiuta przez księdza ;)
    >
    > --
    > Krzysiek

    Powinni sobie amputować krótko przed zostaniem księdzem.

  • 122. Data: 2014-01-09 00:01:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 08.01.2014 Lolkosas <b...@n...pl> napisał/a:

    > Powinni sobie amputować krótko przed zostaniem księdzem.

    To by zaden nie poszedl, no bo po co? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 123. Data: 2014-01-09 11:46:03
    Temat: Re: Nowe pomysły ... konwencja.
    Od: "Jatakitam" <b...@m...pl>

    wiadomości news:1268754041.20140108233410@pik-net.pl.invalid...

    > Nie masz racji. Obywatela i PAŃSTWO obowiązuje konstytucja,
    > ratyfikowane konwencje i umowy międzynarodowe, ustawy i
    > rozporządzenia. W tej kolejności właśnie.
    >
    > RoMan

    W Konstytucji jest inna kolejność niż twoja.
    Art. 87 Konstytucji podaje źródła prawa w takiej kolejności :
    Konstytucja, ustawy, ratyfikowane umowy międzynarodowe, rozporządzenia.

    Umowa ma pierwszeństwo przed ustawą tylko wtedy, gdy :
    Art. 91, pkt 2 stanowi, że "Umowa międzynarodowa ratyfikowana za uprzednią
    zgodą wyrażoną w ustawie ma pierwszeństwo przed ustawą, jeżeli ustawy tej
    nie da się pogodzić z umową".

  • 124. Data: 2014-01-09 11:50:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jatakitam,

    Thursday, January 9, 2014, 11:46:03 AM, you wrote:

> [...]
    > zgodą wyrażoną w ustawie ma pierwszeństwo przed ustawą, jeżeli ustawy tej

    Czyli wychodzi na jedno.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 125. Data: 2014-01-09 14:22:15
    Od: "Jatakitam" <b...@m...pl>

    wiadomości news:65792901.20140109115035@pik-net.pl.invalid...

    > Czyli wychodzi na jedno.
    >
    > Best regards,
    > RoMan

    Czyli uważasz, że Prawo o Ruchu Drogowym ma pierwszenstwo przed
    Konwencją Wiedeńską.

  • 126. Data: 2014-01-09 14:27:35
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-01-08 19:15, Artur Maśląg pisze:

    > Alkomat jest wyposażeniem *kierowcy*, a nie *samochodu*

    Ciekawe. Wskażesz źródło?

  • 127. Data: 2014-01-09 15:03:37
    Od: Dres Golf <d...@g...com>

    W dniu 2014-01-07 15:42, Przemek pisze:
    > Oglądam właśnie konferencję tego "rządu" i usłyszałem właśnie, że jednym z pomysłów
    na pijaków za kółkiem, jest obowiązek posiadania alkomatu w samochodzie. Oczywiście,
    do nabycia we własnym zakresie i łaskawie dadzą nam na to czas do 2015r. Jasna
    cholera!, czy te barany nie potrafią zrozumieć, że jak ktoś jest nachlany, to ma w
    dupie alkomat, grożące kratki i inne konsekwencje? Jak do auta wsiada ktoś, kto ma 2
    promile, to czy mam uwierzyć, że sobie dmuchnie w alkomat, po czym grzecznie
    wysiądzie z auta? Jeżeli kilka dni po ogólnopolskiej histerii w mediach dalej
    trafiają się osobniki, nie potrafiące powstrzymać się od picia za kółkiem - to ich ma
    powstrzymać?
    > No, chyba że ktoś ze znajomych jest importerem lub producentem alkomatów - wtedy
    rozumiem idee
    > Ciekawe, co w przypadku kiedy wskazania mojego alkomatu nie będą pokrywały się ze
    wskazaniami policyjnego - mam się sądzić z producentem urządzenia?

    > pozdrawiam

    Przecież problemem nie jest to, że kierowca ma wątpliwości czy może
    jechać, ale akurat nie ma pod ręką alkomatu.
    Problemem jest to, że gość ma odebrane prawo jazdy za jazdę po pijanemu,
    wyrok w zawieszeniu, a i tak siada za kierownicę nachlany.
    Czy mu alkomat pomoże?

  • 128. Data: 2014-01-09 15:09:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 09 Jan 2014 15:03:37 +0100 osobnik zwany Dres Golf
    napisał:

> [...]
    > ma odebrane prawo jazdy za jazdę po pijanemu, wyrok w zawieszeniu, a i
    > tak siada za kierownicę nachlany. Czy mu alkomat pomoże?

    przecież to oczywista oczywistość. Dmuchnie, zauważy, że jest pijany i
    palnie sobie w łeb

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 129. Data: 2014-01-09 15:25:13
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 9 stycznia 2014 15:09:23 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > przecież to oczywista oczywistość. Dmuchnie, zauważy, że jest pijany i
    >
    > palnie sobie w łeb
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Alkomaty to totalna bzdura. Jak obowiązek bycia trzeźwym tramwajarzem w pracy nic nie
    znaczy to alkomat do dobrowolnego użycia nic nie da. Jestem zwolennikiem wprowadzenia
    zapisu że jedyne dopuszczalne stężenie wynosi 0,00. Można by je wprowadzić na próbę
    na dwa lata na przykład. Nie jeżdżących po alkoholu, a jest nas podobno większość,
    takie coś nie będzie dotyczyło. Uderzy w nałogów. Przy 0,00 nie ma problemów z
    kwalifikacją czynu. Wszystko powyżej jest przestępstwem. Jak nałogi zostaną wyłapani
    i ukarani to można wrócić do dzisiejszych progów. Nałogi nawet jak nie powodują
    ciężkich wypadków to utrudniają życie normalnym. Przez nich ci co nie piją przed
    jazdą są kontrolowani. 0,00 było by dobrym odwetem w stosunku do pijących i
    jeżdżących.

  • 130. Data: 2014-01-09 16:01:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jatakitam,

    > Czyli uważasz, że Prawo o Ruchu Drogowym ma pierwszenstwo przed
    > Konwencją Wiedeńską.

    Chyba Ty. Przecież ja pisałem o tym, że ratyfikowane umowy i konwencje
    są ważniejsze od ustaw.

    --
    Best regards,
    RoMan