  • 291. Data: 2014-01-15 14:11:23
    Temat: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.01.2014 13:42, MarcinJM pisze:

    > Nie jest latwo sie publicznie do tego przyznac (wlasnego uzaleznienia).
    > Ale nie widze powodów, dla ktorych mialbym to ukrywac.

    Cóż, poniekąd nawet warto żeby jakiś cymbał nie nalegał np. "no ze mną
    się nie napijesz?!"

  • 292. Data: 2014-01-15 14:58:53
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-15 13:39, MarcinJM pisze:

    > Piszesz dziwne rzeczy na temat tej choroby.
    > Jakbys cos gdzies slyszal, ale nie do konca jest to uporzadkowane.

    A cóż jest dziwnego?

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 293. Data: 2014-01-15 17:09:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-14, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > No właśnie!
    > Dlatego NIE WOLNO dawać możliwości "ścigania groźnych przestępców"
    > w tym miejscu, w którym ich NIE MA.
    > Trzeba ich szukać tam gdzie *są*.
    > Każdy urząd tak działa - "optymalizuje działania" żeby wyniki były
    > dobre, tylko część funkcjonariuszy się wychyla z postępowaniem
    > zgodnym ze zdrowym rozsądkiem.
    > Jak była *możliwość* zapchania statystykami "mordercami na rowerach"
    > to była stosownie wykorzystana.
    > I to samo dotyczy niskich limitów (i wszelkich przypadków, w których
    > bezpieczeństwo rozmija się z populizmem).

    Piszesz tak bo pewno masz problem z alkoholem, jestes ochlejem, alkoholikiem
    i pijakiem. Wiem bo wyczytalem na PMSie ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 294. Data: 2014-01-15 18:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > Piszesz tak bo pewno masz problem z alkoholem, jestes ochlejem,
    > alkoholikiem i pijakiem. Wiem bo wyczytalem na PMSie ;-)

    I złodziejem...
    Bo każdy pijak... ;-)

  • 295. Data: 2014-01-15 19:22:29
    Temat: Błąd w nazewnictwie.
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-01-07 15:42, Przemek pisze:
    > Oglądam właśnie konferencję tego "rządu" i usłyszałem właśnie, że jednym z pomysłów
    na pijaków
    IMHO to nie są żadne "pomysły". To jest zwykła demagogia obliczona tylko
    na podwyższenie słupków sondażowych.
    Jacek

  • 296. Data: 2014-01-15 20:04:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1401142136120.2320@quad..
    .

    > No to ja Ci nie przetłumaczę, że to prowadzi do ODWROTNYCH wyników.
    > Do zapchania patroli, sądów i policji tymi przypadkami, które
    > są "niegroźne".

    Od czegoś zacząć trzeba, zło należy tępić w zarodku.

    > Nie, prawo ich nie zwalczy, jeśli będzie zwalczać cele pozorne.

    To nie prawo zwalcza cele, tylko debile w wiadomej służbie używają statystyk
    zamiast mózgu.

    > No właśnie!
    > Dlatego NIE WOLNO dawać możliwości "ścigania groźnych przestępców"
    > w tym miejscu, w którym ich NIE MA.

    Ale oni są w tym miejscu.
    Groźni, niegroźni, są i słusznie są karani.

    > Trzeba ich szukać tam gdzie *są*.

    Jedno drugiego nie wyklucza.

    > Jak była *możliwość* zapchania statystykami "mordercami na rowerach"
    > to była stosownie wykorzystana.

    I prawidłowo.
    Chociaż jeszcze mocniej trzeba było karać tych, co bez świateł posuwali.
    Najczęściej to zresztą ci sami.

  • 297. Data: 2014-01-15 21:27:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 15 Jan 2014 20:04:31 +0100 osobnik zwany Cavallino
    napisał:

    > wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1401142136120.2320@quad..
    .

    > Od czegoś zacząć trzeba, zło należy tępić w zarodku.

    to zamknijmy w więzieniu wszystkie zarodki. bo z nich wyrosną kiedyś
    przestępcy!

    > To nie prawo zwalcza cele, tylko debile w wiadomej służbie używają
    > statystyk zamiast mózgu.

    nie. oni po prostu zachowują się racjonalnie na swoim miejscu. Robią to z
    czego przełożeni ich rozliczają

> [...]
    >
    > Jedno drugiego nie wyklucza.

    > I prawidłowo.
    > Chociaż jeszcze mocniej trzeba było karać tych, co bez świateł posuwali.

    i zapierdalaczy w zdezelowanych 5letnich Kiach

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 298. Data: 2014-01-16 23:00:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Jan 2014, AZ wrote:

    > Piszesz tak bo pewno masz problem z alkoholem, jestes ochlejem, alkoholikiem
    > i pijakiem. Wiem bo wyczytalem na PMSie ;-)

    Zapomniałeś najważniejsze - że do tego przyznałem się, że i cyklistą ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 299. Data: 2014-01-16 23:03:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Jan 2014, Cavallino wrote:

    > To nie prawo zwalcza cele, tylko debile w wiadomej służbie używają statystyk
    > zamiast mózgu.

    Dasz głowę, że jakby *TOBIE* płacili za osiąganie określonych celów,
    to te cele miałbyś w 4 literach, a robił WYŁĄCZNIE to, co sam
    uważasz za sensowne?

    ATSD - argumentujesz, że "będzie pił dalej, bo im więcej pije, tym
    bardziej mu smakuje".
    Tym samym kładziesz na łopatki własny argument, że należy karać
    tych którzy maja "niższy promil" - przecież osobnik któremu "bardziej
    smakuje" NIGDY nie będzie miał "niższego promila".
    W myśl Twoich własnych założeń.

    pzdr, Gotfryd

  • 300. Data: 2014-01-16 23:58:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 16.01.2014 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał/a:

> [...]
    > uważasz za sensowne?
    >
    > ATSD - argumentujesz, że "będzie pił dalej, bo im więcej pije, tym

    Gosc ma problem bo nie umie skonczyc na jednym piwie i przypisuje go
    wszystkim.

    --
    Artur
    ZZR 1200