  • 11. Data: 2014-01-07 16:24:10
    Temat: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Od: Przemek <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 stycznia 2014 16:16:07 UTC+1 użytkownik X-Man napisał:

    > zamiast tu marudzi� to go� na alibab� czy tam inna chi�sk� gie�d� i
    zma�w

    > kontener alkomat�w :P

    znając życie, to te kontenery już są w drodze do PL. O ile faktycznie klepną ten
    pomysł.

    pozdr
    Przemek

  • 12. Data: 2014-01-07 16:37:47
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Przemek" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > znając życie, to te kontenery już są w drodze do PL. O ile faktycznie
    > klepną ten pomysł.

    Już w drodze??? Wow, coraz "lepiej". Za chwilę usłyszymy że te spektakularne
    wypadki były zaplanowane przez służby specjalne by dać rządowi pretekst do
    wprowadzenia obowiązku posiadania alkomatów :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 13. Data: 2014-01-07 16:45:03
    Od: Przemek <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 stycznia 2014 16:37:47 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > Ju� w drodze??? Wow, coraz "lepiej". Za chwil� us�yszymy �e te
    spektakularne

    > wypadki by�y zaplanowane przez s�u�by specjalne by da� rz�dowi pretekst
    do

    > wprowadzenia obowi�zku posiadania alkomat�w :-)

    a były? :)

  • 14. Data: 2014-01-07 16:45:59
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Przemek" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > a były? :)

    Skoro kontenery już są w drodze to oczywiście tak. Inaczej po co ktoś by
    zamawiał kontenery?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 15. Data: 2014-01-07 16:57:58
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    > spektakularne wypadki były zaplanowane przez służby specjalne by dać
    > rządowi pretekst do wprowadzenia obowiązku posiadania alkomatów :-)

    A czy coś Cię jeszcze dziwi w tym kraju?
    Bo akurat w to, że ktoś sobie już dawno zamówił kilka kontenerów z
    alkomatami i koledzy z PO pomogą mu je upłynnić to jestem w stanie bez
    problemu uwierzyć.

  • 16. Data: 2014-01-07 17:00:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-07 16:57, nadir wrote:

    > A czy coś Cię jeszcze dziwi w tym kraju?
    > Bo akurat w to, że ktoś sobie już dawno zamówił kilka kontenerów z
    > alkomatami i koledzy z PO pomogą mu je upłynnić to jestem w stanie bez
    > problemu uwierzyć.

    Jakbym miał się doszukiwać teorii spiskowych to bym raczej podejrzewał,
    że trzeba będzie homologowane mieć i certyfikować co roku... co będzie
    kosztowało 100PLN. I w tych 100PLN/rok bym widział biznes.

    Shrek.

  • 17. Data: 2014-01-07 17:06:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 07 Jan 2014 16:45:59 +0100 osobnik zwany Ergie napisał:

    > Skoro kontenery już są w drodze to oczywiście tak. Inaczej po co ktoś by
    > zamawiał kontenery?

    a może on po prostu zamówił kontenery? bo miały być obowiązkowe kontenery
    w każdym aucie? :)

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 18. Data: 2014-01-07 17:29:32
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 7 Jan 2014 15:14:57 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Przeciez biedny skacowany moze zawsze podjechac na komende ;-)

    Saochodem :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2014-01-07 17:44:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-07 15:56, Uncle Pete pisze:

    > Teoretycznie, o ile dobrze wiem, samochody na obcych rejestracjach nie
    > muszą mieć na wyposażeniu tego wynalazku (tak samo jak w Niemczech
    > polskie samochody nie muszą mieć w apteczkach nożyczek określonej
    > długości)...

    Oficjalne stanowisko jest takie, że każdy musi takowy posiadać
    - nawet turysta. Ten 'atestowany' to może być byle co za 1 EUR
    (ale z atestem) - mają takie (w teorii trzeba mieć takie 2 :) ).
    Nie słyszałem jeszcze (piszę o wiarygodnych opowieściach), by za
    brak alkomatu turysta dostał mandat, ba nawet o tym, by lokalesi
    byli tym męczeni.

  • 20. Data: 2014-01-07 17:49:47
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

> [...]
    > Nie słyszałem jeszcze (piszę o wiarygodnych opowieściach), by za
    > brak alkomatu turysta dostał mandat, ba nawet o tym, by lokalesi

    Jedyne przepisy do jakich masz się stosować to znaki a wewnętrzne przepisy
    jak apteczki, nożyczki nie interesują cię.