  • 71. Data: 2017-04-09 16:19:36
    Temat: Re: Nowe ubezpieczenie OC
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-04-09 o 16:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > Przestańcie się łudzić ze sa jakies znizki, jakies 10% etc.
    > Nie ma.
    > Ja w tym roku dostałem wznowienie ze składki 300zł na 1300 i to z
    > informacją ze nadal mam 70% znizki.
    > Oczywiście zadnego dzwona nie było.

    No to my dostaliśmy takie oferty. Ale działa jakaś reguła skoro inni
    otrzymują oferty
    dwukrotnie tańsze. Trzeba się tylko w nią wpasować.
    Może jakieś dziecko dorobić, albo na wieś się przeprowadzić?

  • 72. Data: 2017-04-09 17:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > No to my dostaliśmy takie oferty. Ale działa jakaś reguła skoro inni
    > otrzymują oferty
    > dwukrotnie tańsze. Trzeba się tylko w nią wpasować.
    > Może jakieś dziecko dorobić, albo na wieś się przeprowadzić?

    Ano własnie - jest jedna reguła - jakby tu klienta oskubać. I nic wiecej.
    Wszystkie inne procenty to bzdury.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 73. Data: 2017-04-09 18:54:51
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ano własnie - jest jedna reguła - jakby tu klienta oskubać. I nic wiecej.
    > Wszystkie inne procenty to bzdury.

    pytanie do ciebie i cefa

    miasto czy wieś i ile dzieci

    ja mam wieś i 2 - składki na doblasa ub rok 430 obecnie zaproponowane
    660 ale stanie na 500 coś czuje;)
    punto van bodaj 550 - firmowy

  • 74. Data: 2017-04-09 19:50:19
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-04-09 o 18:54, sirapacz pisze:

    > pytanie do ciebie i cefa
    >
    > miasto czy wieś i ile dzieci
    >
    > ja mam wieś i 2 - składki na doblasa ub rok 430 obecnie zaproponowane
    > 660 ale stanie na 500 coś czuje;)
    > punto van bodaj 550 - firmowy

    I ta wieś czyniła zawsze cuda. Dziecko mam jedno, ale już dorosłe i
    samodzielne
    i sprawdzałem to już kiedyś ile dzieci bym nie podał składka się u mnie
    nie zmienia -
    bardziej decyduje wiek kierowcy.

  • 75. Data: 2017-04-09 22:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > pytanie do ciebie i cefa

    Akurat to auto o którym pisałem to:
    Poznań
    dwóch wspolwłascicieli, ojciec około 70 plus syn około 40.
    Co do dzieci to nie wiem jak to było podane w TU.
    juz samo pytanie o ilosc dzieci w przypadku OC wydaje mi się absurdalne.

    > miasto czy wieś i ile dzieci
    >
    > ja mam wieś i 2 - składki na doblasa ub rok 430 obecnie zaproponowane
    > 660 ale stanie na 500 coś czuje;)
    > punto van bodaj 550 - firmowy

    To masz super ceny wobec tego co mi ostatnio proponują.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 76. Data: 2017-04-09 22:36:17
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > To masz super ceny wobec tego co mi ostatnio proponują.

    Dlatego próbuję ustalić czemu mam aż tak dobrze (nie żebym narzekał).
    Wychodzi na to, że miastowi dostali po dupie najbardziej.

  • 77. Data: 2017-04-09 22:58:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.04.2017 o 22:36, sirapacz pisze:

    > Dlatego próbuję ustalić czemu mam aż tak dobrze (nie żebym narzekał).
    > Wychodzi na to, że miastowi dostali po dupie najbardziej.

    Zawsze mnie to zastanawiało, dlaczego miastowy ma wysokie OC, a
    podmiejski ma tanie - skoro dojeżdzają w to samo miejsce do pracy, tylko
    podmiejski jedzie jeszcze jak już miastowy zaparkuje i otworzy browarka
    po pracy dodatkowe 10 czy 20 kilometrów dalej.

    Shrek

  • 78. Data: 2017-04-09 23:25:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-04-09 o 22:58, Shrek pisze:

> [...]
    > podmiejski jedzie jeszcze jak już miastowy zaparkuje i otworzy browarka
    > po pracy dodatkowe 10 czy 20 kilometrów dalej.

    Nie wszyscy do pracy jadą do miasta.

    Pozdrawiam

  • 79. Data: 2017-04-10 13:50:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup
    >to czemu masz takie wściekle wysokie składki a ja tak niskie? miałeś
    >więcej niż jednego dzwona? to i tak różnica tylko 10% AFAIK - nie
    >tracisz wszystkich zniżek od razu.

    To chyba od firmy zalezy - w jednej stracisz 10%, w innej wszystkie.
    I to tak naprawde przez lata bedzie drozej.

    Ale ... firmy juz nie zmienisz, bo inne zaraz sprawdza "o, byla
    szkoda" :-)

    J.

  • 80. Data: 2017-04-10 13:52:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.04.2017 o 23:25, RadoslawF pisze:

    > Nie wszyscy do pracy jadą do miasta.

    Ale w okolicach większych miast 80% tych, co są gdzieś zatrudnieni.

    Shrek