  • 91. Data: 2017-04-11 23:20:17
    Temat: Re: Nowe ubezpieczenie OC
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    oups.com>:

> [...]
    "kod pocztowy zamieszkania" tylko kod pocztowy gdzie samochód będzie parkowany
    najczęściej.
    porównaniu z kodem pocztowym 35tys miasta.

    > A ja nie nakłamałem, podałem nawet, że jest współwłaściciel i:
    >
    > bez szkód w LINK4 kole 550 (580 jak zaznaczyłem DG)
    > z jedną szkoda w zeszłym roku link4 1100
    > z pięcioma szkodami w zeszłym roku link4 1100
    >
    > I pojechałem "po bandzie", czyli Warszawa 00-970, kupa współwłaścicieli, i
    > kierujących "świeżaków", 5 szkód w poprzednim roku
    >
    > I pomijając Allianz, MTU proponuje 1700
    >
    > rankomat

    00-970 to nie jest na bogato, tylko na Pradze. Weź 00-001 albo 00-003
    ;-).

  • 92. Data: 2017-04-11 23:22:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Apr 2017 22:29:42 +0200, cef napisał(a):
    > Zdecydowałem się na Avivę, ale powiem szczerze, że nie rozumiem ich
    > polityki.
    > Zaproponowali mi 1480zł, więc stwierdziłęm, że dla 70zł, to chyba mi się
    > nie chce nic ruszać. Ale miła Pani oznajmiła, że jak zapłacę kartą, to
    > daje mi jeszcze 100zł taniej.
    > A to już było ok 180zł mniej czyli prawie 12% róznicy i w tym jakieś
    > asistanse, których nie było w AXA. Więc zapłaciłem.
    >
    > Zazwyczaj kartą życzą sobie więcej o 2% a tu takie coś.
    > O co tutaj chodzi?

    Sam jestem ciekaw. Nie oni jedni tak maja, ale od pewnego czasu
    zaczeli ukrywac mozliwosc zaplaty karta.
    Jak jednak spytac, to i zaplacic mozna, i rabat sie znajdzie.

    Cos mi chodzi po glowie, ze karty moga jakos partycypowac w
    ubezpieczeniu. Np zapewniaja ubezpieczenie na wycieczkach kupowanych
    kartami.

    J.

  • 93. Data: 2017-04-12 00:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Zazwyczaj kartą życzą sobie więcej o 2% a tu takie coś.
    > O co tutaj chodzi?

    Moze nie chciała ci powiedziec wprost ze dobrze negocjujesz albo jej klient
    do planu brakował i dala rabat ubierajac go w słowa ze to za płatnosc
    karta?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 94. Data: 2017-04-12 08:49:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Apr 2017 22:00:46 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...
    >
    > Moze nie chciała ci powiedziec wprost ze dobrze negocjujesz albo jej klient
    > do planu brakował i dala rabat ubierajac go w słowa ze to za płatnosc
    > karta?

    I wybrala droge, ktora ubezpieczyciela kosztuje dwa rabaty ?
    Nie, to by glupie bylo :-)

    J.

  • 95. Data: 2017-04-12 09:30:55
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > I wybrala droge, ktora ubezpieczyciela kosztuje dwa rabaty ?
    > Nie, to by glupie bylo :-)

    może miałą jeszcze spore widełki negocjacyjne i chciała ciebie przekonać
    ostatecznie, byś nie poszedł szukać dalej?