  • 81. Data: 2017-04-10 13:59:16
    Temat: Re: Nowe ubezpieczenie OC
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:ocd53e$mp8$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-04-09 o 13:10, cef pisze:
> [...]
    [...]
    >Chodzi mi o to, że zatrudniłeś do tego celu kilku doradców, a w
    >najlepszym przypadku weźmiesz tylko od jednego - czyli kilku
    >pozostałych wykona tę samą robotę za darmo i bezcelowo.

    Skoro maja taka skomplikowana procedure, to niech ponosza koszty :-)

    J.

  • 82. Data: 2017-04-10 17:35:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 09.04.2017 o 23:25, RadoslawF pisze:

    >Ale w okolicach większych miast 80% tych, co są gdzieś zatrudnieni.

    Obserwacja porannych i popoludniowych korkow tak sugeruje ... z
    drugiej strony teraz to i "za miastem" wyrastaja fabryki.
    I czesto w nich "miastowi" pracuja.

    J.

  • 83. Data: 2017-04-10 17:45:16
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > To masz super ceny wobec tego co mi ostatnio proponują.

    Punto 1.2 benzyna 2003 żony, 15% zniżki w AXA 3 rok OC bez szkody(tzn. 3
    lata oc a szkody nigdy nie miała) - było 560 rok temu teraz przegapilem
    termin na 'negocjacje' i przedłużyła się na na 761pln

    Może fiaty tak mają?

  • 84. Data: 2017-04-10 21:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

> [...]
    > lata oc a szkody nigdy nie miała) - było 560 rok temu teraz przegapilem
    > termin na 'negocjacje' i przedłużyła się na na 761pln

    Akurat ta zwyzka z 300 na 1300 to jest citroen :)

    Tam gdzie mam szkode, a nawet 2, składki na razie podwyzszyły mi się x 2,
    aczkolwiek juz ostatnio było tak, ze jedna firma proponowała 1300 a
    wszystkie inne około 3000... Kpina.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 85. Data: 2017-04-10 21:07:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.04.2017 o 17:35, J.F. pisze:

    > Obserwacja porannych i popoludniowych korkow tak sugeruje ... z drugiej
    > strony teraz to i "za miastem" wyrastaja fabryki.
    > I czesto w nich "miastowi" pracuja.

    Więc to miastowi powinni miec zniżki za jazdę w przeciwpotoku w szczycie:P

    Shrek

  • 86. Data: 2017-04-11 09:23:20
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Tam gdzie mam szkode, a nawet 2, składki na razie podwyzszyły mi się x 2,
    > aczkolwiek juz ostatnio było tak, ze jedna firma proponowała 1300 a
    > wszystkie inne około 3000... Kpina.

    przy takich stawkach może ci się opłacać wynajęcie u chłopa pokoju i
    zameldowanie się tam ;)
    a na serio przy takich kwotach pogoniłbym samochód który nie jest niezbędny.

  • 87. Data: 2017-04-11 10:40:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 kwietnia 2017 09:23:48 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:

    > przy takich stawkach może ci się opłacać wynajęcie u chłopa pokoju i
    > zameldowanie się tam ;)

    Robiąc kalkulację u jakiegoś ubezpieczyciela(a może u kilku?) nie było pytania o "kod
    pocztowy zamieszkania" tylko kod pocztowy gdzie samochód będzie parkowany
    najczęściej.
    Po wpisaniu kodu pocztowego okolicznej wiochy składka spadła o ok 100zł w porównaniu
    z kodem pocztowym 35tys miasta.
    A że w tej wiosce akurat mam rodzinę to mógłbym tam parkować auto;)

  • 88. Data: 2017-04-11 20:08:31
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kris w
    ups.com>:

> [...]
    porównaniu z kodem pocztowym 35tys miasta.
    > A że w tej wiosce akurat mam rodzinę to mógłbym tam parkować auto;)

    A ja nie nakłamałem, podałem nawet, że jest współwłaściciel i:

    bez szkód w LINK4 kole 550 (580 jak zaznaczyłem DG)
    z jedną szkoda w zeszłym roku link4 1100
    z pięcioma szkodami w zeszłym roku link4 1100

    I pojechałem "po bandzie", czyli Warszawa 00-970, kupa współwłaścicieli, i
    kierujących "świeżaków", 5 szkód w poprzednim roku

    I pomijając Allianz, MTU proponuje 1700

    rankomat

    --
    'Tom N'

  • 89. Data: 2017-04-11 21:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > przy takich stawkach może ci się opłacać wynajęcie u chłopa pokoju i
    > zameldowanie się tam ;)
    > a na serio przy takich kwotach pogoniłbym samochód który nie jest
    > niezbędny.

    Znalazłem za 500 ale rzeczywiście bede sie z nim powoli zegnał bo to typowe
    auto zastepcze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 90. Data: 2017-04-11 22:29:42
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-04-09 o 19:50, cef pisze:

    > I ta wieś czyniła zawsze cuda. Dziecko mam jedno, ale już dorosłe i
    > samodzielne
    > i sprawdzałem to już kiedyś ile dzieci bym nie podał składka się u mnie
    > nie zmienia -
    > bardziej decyduje wiek kierowcy.

    Nie mogłem dłużej czekać, bo potem zapomnę i albo zostanę ze starą polisą,
    albo w ostatniej chwili coś kupię zapomnę wypowiedzieć i będę miał dwie :-)

    Zdecydowałem się na Avivę, ale powiem szczerze, że nie rozumiem ich
    polityki.
    Zaproponowali mi 1480zł, więc stwierdziłęm, że dla 70zł, to chyba mi się
    nie chce nic ruszać. Ale miła Pani oznajmiła, że jak zapłacę kartą, to
    daje mi jeszcze 100zł taniej.
    A to już było ok 180zł mniej czyli prawie 12% róznicy i w tym jakieś
    asistanse, których nie było w AXA. Więc zapłaciłem.

    Zazwyczaj kartą życzą sobie więcej o 2% a tu takie coś.
    O co tutaj chodzi?