  • 11. Data: 2013-11-25 19:44:41
    Temat: Re: Nowoczesna i bezpieczna autostrada i nowoczesne punkty poboru opłat
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-11-25 18:08, WildS pisze:

    > Co do wpierdalania - tam strasznie na CB płaczą osobówki. Pusto w
    > lusterku, ograniczenie do 110, wyprzedzam kolegę spokojnie, 20 sekund
    > nie mija i juz mi ktos płacze, ze go blokuję. Jak sie pytam, ile jechał,
    > że tak "nagle" za mną jest to już cisza albo przekleństwa. Im bliżej
    > katowic tym więcej biadolenia.

    Wiesz, na każdego idzie się wkurwić, nie tylko na TIRa ale i na osobówkę
    też, gdy ślepiec wyprzedzając zmusza kogoś innego do hamowania.
    Ale TIRa rozumiem, tempomat, paliwko, czas...

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 12. Data: 2013-11-26 06:39:26
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-11-25 19:35, J.F pisze:
> [...]

    może po prostu viaauto mu nie zadziałało ;)

    > Oferowali po znizkowej cenie, to pewnie ktos to kupil.

    ja kupiłem 2 sztuki, ale nie mam zdrowia do używania więc płacę kartą.
    Tak przy okazji- sprzedam 2szt. ViaAuto - 60zł/szt. :) - urządzenia
    działające, można je spokojnie dodać do swojego/nowego konta.
    Ogólnie pomysł systemu fajny, ale... :/
    1) jeśli bramka się nie otworzy, płacisz jak za przejazd bez biletu, bo
    budka na drodze to inna firma niż sprzedawca urządzeń i ma cię w dupie -
    możesz zmarnować kilka minut na miejscu przy wypełnianiu formularza +
    bodajże pocztą (a może i elektronicznie- nie pamiętam, wysłałem ich
    tylko kilka) wysłać zgłoszenie reklamacyjne - do dziś dwa takie leżą u
    mnie w schowku bo nie mam czasu żeby się tym zająć. Oczywistym byłoby
    dla mnie w przypadku nieotwarcia bramki ręczny odczyt urządzenia przez
    obsługę i otworzenie bramki, a tak nie dość że masz urządzenie to musisz
    wozić gotówkę na przejazd
    2) System informuje o zbyt niskim stanie konta. Problem w tym, że
    informuje o kwocie <20zł, a gdy jest <20zł na koncie, to bramka się nie
    otwiera :) czyli - podjeżdżasz pod bramkę, słyszysz 3xpik, myślisz
    'hmm.. muszę doładować' po czym bierzesz bilecik i płacisz gotówką, bo w
    systemie te 20zł musi zostać, mimo że przejazd kosztuje np. max.16,20zł (A4)
    3)mimo że wpłacisz 100zł, to możesz je wrzucić w koszty dopiero po
    zużyciu (czyli tych mniej niż 20zł nigdy w koszty nie wrzucisz -
    skurczybyki za darmo nimi obracają)- nie wiem dlaczego tak jest, na
    księgowości się nie znam, takie mam informacje od księgowej.

    akurat płatność kartą przebiega bardzo sprawnie, drobniaków szukać nie
    trzeba, a i to, że skurwiele z wiatola będą musieli się podzielić
    prowizją z bankiem też jest jakimś pocieszeniem :)

  • 13. Data: 2013-11-26 07:36:39
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > darmo nimi obracają)- nie wiem dlaczego tak jest, na księgowości się nie
    > znam, takie mam informacje od księgowej.
    Po takiej reklamie....? :)
    Bardzo dziękuję za rzeczowe i bardzo konkretne opisanie problemów. Mam
    nadzieję, że przeczyta to ktoś mogący i chcący coś z tym zrobić.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 14. Data: 2013-11-26 14:57:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości grup

    >Wiesz, na każdego idzie się wkurwić, nie tylko na TIRa ale i na
    >osobówkę też, gdy ślepiec wyprzedzając zmusza kogoś innego do
    >hamowania.
    >Ale TIRa rozumiem, tempomat, paliwko, czas...

    Ale osobowkom sie to jakos rzadziej zdarza. Maja tirmani jakies inne
    lusterka, czy nie lubia w nie patrzyc ... bo co im tam jakas osobowka,
    szkody nie zrobi :-)

    Ale WildS chyba o czym innym pisal - i tu osobowki jakos szybciej jada
    i krotsi sa - nie wyprzedzaja sie minutami.

    J.

  • 15. Data: 2013-11-26 16:30:19
    Od: Piękny Marian postrach dziewic <a...@a...pl>

    >Ale TIRa rozumiem, tempomat, paliwko, czas...
    Raczej wymysł mądrali od krzywizny banana, czyli obowiązkowy
    ogranicznik ustawiony na max 90, w rzeczywistości przeważnie mniej.

  • 16. Data: 2013-11-26 18:16:44
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-11-26 07:36, WOJO pisze:
> [...]
    > Bardzo dziękuję za rzeczowe i bardzo konkretne opisanie problemów. Mam
    > nadzieję, że przeczyta to ktoś mogący i chcący coś z tym zrobić.

    przecież nie będę bubla komuś wciskał, niech wie na co się decyduje :)
    Oferta nadal aktualna, chyba że wyrzucę urządzonka przy okazji sprzątania :)

    Łukasz

  • 17. Data: 2013-11-26 21:55:40
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-11-26, dddddddd <f...@e...com> wrote:
    > 1) jeśli bramka się nie otworzy, płacisz jak za przejazd bez biletu, bo

    dobrze, że nie 3000 od bramownicy jak ITD ciężarowym wlepia. Do tego
    karę administracyjną i nie firmie a kierowcy. Polska piękny kraj,
    viatol super system, ITD w służbie narodowi ;)

    --
    WildS

  • 18. Data: 2013-11-28 09:22:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    WildS wrote:
> [...]
    bol-na-autostradzie-a4-zderzylo-sie-6-tirow-utrudnie
    nia-i-objazdy-film-zdjecia,id,t.html

    > Uwielbiam bramki na A4. _Zawsze_ gdy dojeżdzam do tych viatolowych to
    > wpierdoli mi sie przed maske w ostatniej chwili osobowka, bo co będzie
    > stał na nieviatolowych jak moze przed tira sie wpierdolic.

    mam nadziej że ty za to jeździsz grzecznei prawym pasem a nie robisz
    wyscigów o 1km/h z równie szybkimi kolegami.

    Kierowcy cieżarówek to najgorsza zaraza drogowa, w większości pozbawiona
    mózgów.

  • 19. Data: 2013-11-28 09:23:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    WildS wrote:

> [...]
    > nie mija i juz mi ktos płacze, ze go blokuję. Jak sie pytam, ile
    > jechał, że tak "nagle" za mną jest to już cisza albo przekleństwa. Im

    czyli typowy TIR wyscigówka...

    zmień robotę i kup sobie osobówkę jak chcesz sie scigać, cieżarówą sie
    jedzie prawym pasem i nie przeszkadza innym.

  • 20. Data: 2013-11-28 17:01:34
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-11-26 21:55, WildS pisze:
    > Polska piękny kraj, viatol super system

    "Znikają pieniądze w systemie viaTOLL. Po zasileniu konta, z którego
    opłacane są przejazdy ciężarówek i autobusów pod bramownicami, pieniądze
    są pobierane, zanim samochody zdążą przejechać pod urządzeniami
    naliczającymi e-myto."

    "...pieniądze zostały ściągnięte zaraz po zasileniu konta viaTOLL u
    ponad 50 przedsiębiorców. Jak twierdzą transportowcy, nie dostali oni
    jednak żadnego wytłumaczenia od operatora systemu, dlaczego pieniądze
    znikają zaraz po doładowaniu konta, mimo że ciężarówki i autobusy nie
    zdążyły jeszcze tego dnia przejechać płatnym odcinkiem drogi."

    "Operator systemu zapewnia, że nie jest to błąd systemu. Jak tłumaczy,
    jest to wsteczne naliczanie opłat za bramownice, które wcześniej nie
    działały prawidłowo."

    Zajebisty system LOL

    http://m.rmf24.pl/fakty/polska/news-z-systemu-viatol
    l-znikaja-pieniadze,nId,1064868