  • 11. Data: 2016-12-05 17:14:34
    Temat: Re: Nowy OsMand nie lubi mnie...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Niemożliwe.. OSM miałem jakiś rok temu, ważył (rozpakowany) coś około
    > 500MB. Tu, na tej stronie 970MB i najprawdopodobniej na dodatek jest
    > jeszcze spakowana.. Bo przeważnie w takiej postaci są mapy do pobrania.

    tak, pobierasz spakowaną i rozpakowujesz do wrzucenia.
    A jesli chodzi o przyrost to się zgadza. Polskie mapy są ostatnio bardzo
    szybko rozwijane.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2016-12-06 00:16:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 58459017$0$15187$6...@n...neostrada.pl

    http://openstreetmap.org.pl/tag/osmand/

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/......

  • 13. Data: 2016-12-06 00:41:18
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Trybun"

    > http://download.osmand.net/rawindexes/

    Taki rozmiar,.. musi być ekstremalnie dokładna. Nie wiesz przypadkiem
    kto jest producentem tych map?
    ---
    OSM AND roid

    OSM - open street map

  • 14. Data: 2016-12-06 01:45:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 58459049$0$15196$6...@n...neostrada.pl

    > Niemożliwe.. OSM miałem jakiś rok temu, ważył (rozpakowany) coś
    > około 500MB. Tu, na tej stronie 970MB i najprawdopodobniej na
    > dodatek jest jeszcze spakowana..

    Po rozpakowaniu -- 1,5 GB.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/......

  • 15. Data: 2016-12-06 11:07:00
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-12-05 o 17:14, masti pisze:

    > tak, pobierasz spakowaną i rozpakowujesz do wrzucenia.
    > A jesli chodzi o przyrost to się zgadza. Polskie mapy są ostatnio bardzo
    > szybko rozwijane.

    Szkoda tylko że rozmiar nie rośnie na równi z jakością..

  • 16. Data: 2016-12-06 11:08:27
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 58459017$0$15187$6...@n...neostrada.pl

    > http://openstreetmap.org.pl/tag/osmand/

    Czyli nic specjalnego, popłuczyny po Google Maps. Moim zdaniem UMP jest
    lepsza mapa.

  • 17. Data: 2016-12-06 11:08:56
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 58459049$0$15196$6...@n...neostrada.pl

    > Po rozpakowaniu -- 1,5 GB.

    To tak jak wyciąganie koni z małych silników. W praktyce służy tylko do
    zajmowania miejsca w urządzeniu.

  • 18. Data: 2016-12-06 11:09:59
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > tak, pobierasz spakowaną i rozpakowujesz do wrzucenia.
    > A jesli chodzi o przyrost to się zgadza. Polskie mapy są ostatnio bardzo
    > szybko rozwijane.

    Szkoda że tylko pod względem objętości..

  • 19. Data: 2016-12-06 11:15:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Szkoda że tylko pod względem objętości..

    aha. nie wiesz co to jest ale już oceniłeś.
    sorry ale jak chcesz mieć dużo danych to musi być duża.
    możesz ściągnąć same drogi. będzie mniejsza.

    http://openstreetmap.pl/osmand/indexes/
    tu masz Polskę odzieloną na 4 części.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2016-12-06 11:16:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Czyli nic specjalnego, popłuczyny po Google Maps.

    ciekawe na jakiej pdstawie tak twierdzisz

    > Moim zdaniem UMP jest
    > lepsza mapa.

    pokaż mi UMP DE albo Meksyku

    --