  • 21. Data: 2016-12-06 12:34:01
    Temat: Re: Nowy OsMand nie lubi mnie...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 58468e2a$0$15195$6...@n...neostrada.pl

    > W praktyce służy tylko do zajmowania miejsca w urządzeniu.

    Nie musisz ciągnąć całej Polski.

  • 22. Data: 2016-12-06 12:58:05
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-12-06 o 11:16, masti pisze:

    > ciekawe na jakiej pdstawie tak twierdzisz

    Proszę bardzo - gmina Wilczyn woj Wielkopolskie, Google Maps pomyliło
    jeziora Sierckie i Degnera. Oczywiście ten sam błąd zaraz powielił OSM.
    Błąd na tyle istotny że Degnera to woda PZW a właścicielem Sierckioego
    jest osiłek z bardzo małą tolerancją dla tych co zarzucają wędki na jego
    jeziorze.

    > pokaż mi UMP DE albo Meksyku

    Niby po co?

  • 23. Data: 2016-12-06 12:58:21
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-12-06 o 11:15, masti pisze:

    > aha. nie wiesz co to jest ale już oceniłeś.
    > sorry ale jak chcesz mieć dużo danych to musi być duża.
    > możesz ściągnąć same drogi. będzie mniejsza.
    >
    > http://openstreetmap.pl/osmand/indexes/
    > tu masz Polskę odzieloną na 4 części.

    A właśnie że przeglądałem najbardziej aktualną.. I jak na mój gust nic
    nie usprawiedliwia tej objętości która wzrosła z 500MB do 1GB danych.

  • 24. Data: 2016-12-06 12:58:57
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 58468e2a$0$15195$6...@n...neostrada.pl

    > Nie musisz ciągnąć całej Polski.

    No tak, to jest jakieś wyjście. A tak z ciekawości (poza tematem) -
    używałeś kiedy OsmAnd online?

  • 25. Data: 2016-12-06 13:12:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > A właśnie że przeglądałem najbardziej aktualną.. I jak na mój gust nic
    > nie usprawiedliwia tej objętości która wzrosła z 500MB do 1GB danych.

    prawie 100% punktów adresowych, obrysy budynków, POI, itd...
    ale, nie, nic nie usprawiedliwia. Uwielbiam jak ktoś po 5 minutach
    oglądania wypowiada się kategorycznie

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2016-12-06 13:18:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

> [...]
    > Błąd na tyle istotny że Degnera to woda PZW a właścicielem Sierckioego
    > jest osiłek z bardzo małą tolerancją dla tych co zarzucają wędki na jego

    dasz współrzędne? bo według mnie jezior sierckiego i degnera koło
    Wilczyna nie ma w ogóle na OSM więc nie mogły zostać pomylone

    > Niby po co?

    bo jest mi potrzebne

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 27. Data: 2016-12-06 15:00:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    masti wrote:

    > dasz współrzędne? bo według mnie jezior sierckiego i degnera koło
    > Wilczyna nie ma w ogóle na OSM więc nie mogły zostać pomylone

    powiem więcej urzędowy spis nazw PRNG też ich nie zna.
    Google maps również

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 28. Data: 2016-12-06 15:10:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 grudnia 2016 15:02:10 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > masti wrote:

    > powiem więcej urzędowy spis nazw PRNG też ich nie zna.
    > Google maps również

    Sierckie jest
    https://www.google.pl/maps/place/Jezioro+Siercze/@54
    .0335591,21.4203955,12z/data=!4m5!3m4!1s0x46e2254c45
    560fe5:0xe798809446b32fb6!8m2!3d54.0750691!4d21.4668
    633

  • 29. Data: 2016-12-06 15:30:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

> [...]
    .0335591,21.4203955,12z/data=!4m5!3m4!1s0x46e2254c45
    560fe5:0xe798809446b32fb6!8m2!3d54.0750691!4d21.4668

    Siercze nie Sierckie, i nie w wielkopolsce tylko koło Kętrzyna
    http://osm.org/go/0Pp0Sv1?m=&relation=3486772

    warto patrzeć na wyniki wyszukiwania a nie przeklepywać bezmyślnie

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 30. Data: 2016-12-06 15:53:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 grudnia 2016 15:31:48 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > warto patrzeć na wyniki wyszukiwania a nie przeklepywać bezmyślnie

    Taki test na Twoją czujność to był;)