    From: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Nowy Partner - podziele sie
    Date: Fri, 24 Sep 2010 23:17:14 +0200

    Narazie co prawda niewiele bo odebrany 3 IX.

    Partner 1.6HDi 90KM (blaszak)
    oczekiwanie wynioslo 3 miesiace (a nie 4 jak zapowiadali)
    Blaszak, przedluzony, 3 miejscowy, drzwi przesuwane lewe i prawe, sw
    przeciwmgielne przednie, pakiet terenowy, radio z komputerem pokladowym

    na dzis ma ~2400km

    Narazie no zadnych niespodzianek nie bylo.
    Silnik mruczy bardzo fajnie, spalanie w tej chwili oscyluje w granicach
    6.1l/100km
    Przyspieszenie znosne, zawieszenie sztywne, bardzo pewnie trzyma sie drogi.
    Niestety opony sa potwornie glosne.
    Bardzo fajnie wyposazony, moze ja nie jestem do takich bajerow
    przyzwyczajony to wiele rzeczy mi sie podoba. Wycieraczki automatyczne z
    czujnikiem deszczu, radio sterowane przy kierownicy, swiatla automatyczne, w
    dzien podswietlenie zegarow jasniejsze, w nocy ciemniejsze automatycznie.
    Sporo schowkow (w porownaniu do Bippera), no komfort tez lepszy. Dzis tylko
    dociszylem krate wykladzina.
    Sam drazek skrzyni biegow chodzi jakos tak drewnianie, no akurat w Biperku
    chodzi to jakby bardziej plynnie/delikatnie. Bardzo lekkie wspomaganie
    kierownicy. Dobra widocznosc, no poza bokami oczywiscie.

    W tej chwili to chyba tyle

    PZDr
    Adam