  • 101. Data: 2017-02-20 18:15:13
    Temat: Re: Nowy Polski samochód elektryczny
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 20 lutego 2017 17:35:18 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > a, glikolowa ... a zmrozenie wody gruntowej nie jest jakos szkodliwe ?

    Cholera wie, trzebaby spytać jakiego geologa...

    L.

  • 102. Data: 2017-02-20 18:24:40
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-02-2017 o 10:39, Lisciasty pisze:

    > Pisane było w kontekście węgla tudzież innego czegoś do palenia.
    > Przy gazie robocizny nie ma (poza czyszczeniem raz na pół roku),

    Czyszczeniem czego?

  • 103. Data: 2017-02-20 18:55:50
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 20 lutego 2017 18:24:41 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:
    > Czyszczeniem czego?

    A nie, to kocioł na olej, powaliło mi się.
    W domu rodzinnym przerabiane były chyba wszystkie dostępne ludzkości
    źródła ciepła, a ja robiłem często za robola od zajęć syfiastych ;)

    L.

  • 104. Data: 2017-02-20 19:10:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.02.2017 o 17:37, J.F. pisze:

    > Kwestia wysokosci budynku - jak niski, to dach wielki i wiele mocy
    > potrafi wyprodukowac w pelnym sloncu :-)

    150W/m2 tyle mniej więcej jesteś w stanie wyciągnąć z fotowoltaiki w
    słoneczny dzień.

    500 000W - tyle potrzebujesz na 1 agregat - 500 000/150 - 3 300 metrów;)

    > Lepiej palic w kominku ? :-)
    >
    > Bo wieglei sie kiedys skonczy, i co nam pozostanie :-)

    Mniej więcej to samo co w przypadku kryzysu owso-gównianego. Przyszłoe
    pokolenia będą miały z tego bekę:P

    Shrek

  • 105. Data: 2017-02-20 19:46:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >150W/m2 tyle mniej więcej jesteś w stanie wyciągnąć z fotowoltaiki w
    >słoneczny dzień.

    Prostopadle do slonca

    >500 000W - tyle potrzebujesz na 1 agregat - 500 000/150 - 3 300
    >metrów;)

    http://www.tesco-polska.pl/pl/o-nas/historia

    Tesco na Bielanach ma 10 tys m

    >Mniej więcej to samo co w przypadku kryzysu owso-gównianego.
    >Przyszłoe pokolenia będą miały z tego bekę:P

    Oby :-)

    A moze by sie tak dac zamrozic i obudzic za 100 lat ? :-)

    J.

  • 106. Data: 2017-02-21 17:06:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 20 Feb 2017 11:59:33 +0100, robot <a...@o...pl>
    wrote:
    > Z tego co tu widzę to Elon Musk może zwijać interes.

    Przecież on się nawet porządnie nie rozwinął. Ciągle w kolejce u
    niego po samochód trzeba czekać.

    --
    Marek

  • 107. Data: 2017-03-06 06:58:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 lutego 2017 11:44:46 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > No dobra - masz dom który wymaga do ogrzewania 5W/m2, przy czym nie jest
    > jakoś szczególnie dobrze termoizolowany, okna ma przeciętne... Niech ci
    > będzie. Ja pozostaję sceptyczny i pytam się gdzie jest haczyk.

    Tu masz dane kolejnego użytkownika
    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.misc.budo
    wanie/EZxs7hMjj4I