  • 31. Data: 2011-09-23 09:09:02
    Temat: Re: Nowy pas rozrządu po 74kkm - czy wymieniać pompę wody?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.09.2011 13:00, Waldek Godel pisze:

    > Mil morskich? Serio?

    Mega metrów ;)

  • 32. Data: 2011-09-23 10:08:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Nie może być, tak rzadko? ;-)

    Widac kolega bardziej praworzadny i przestrzega przepisow :-)

    J.

  • 33. Data: 2011-09-23 10:09:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >I dlatego prędkośc na znakach podaje się w km/h a nie m/s, moc zwykle
    >w KM nie kW. Flight level w setkach stóp, a w marynarce liczy się
    >węzły.

    W lotnictwie chyba tez wezly, a moze jeszcze i mile .. morskie.
    Oczywiscie tym pochodzacym z zachodu a nie ze wschodu :-)

    J.

  • 34. Data: 2011-09-23 10:13:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Widac kolega bardziej praworzadny i przestrzega przepisow :-)

    A co, sugerujesz że wleczenie się na drogach oszczędza wariator?
    No i po co komu silnik 1.8 w takim przypadku?

  • 35. Data: 2011-09-23 12:48:47
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z ciekawości:
    > co to za auto w którym pasek rozrządu wymieniałeś co 50.000 km? ;-))

    Co w tym dziwnego? Mimo że silnik 1.1 jest bezkolizyjny.
    Od zawsze sam wymieniam w swoich autach paski to sobie mogę jak często chcę.
    Kosztowało mnie to niecałe 80zł, tyle co rolka napinacza i pasek i pół
    godziny roboty w przypadku Punto.

    Marek