  • 11. Data: 2017-09-11 14:06:11
    Temat: Re: Nowy telefon
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 września 2017 00:17:20 UTC+2 użytkownik Misiek napisał:

    > Nic nie znalazła bo się nie zna/nie chce jej się.
    Jak do tej pory nic nie znalazłeś to słabo szukałeś
    Ma awersję do
    > smartfonów. Do tej pory używa Nokię z klawiaturą qwerty podobną
    > odrobinę do Blueberry.
    Idz do najbliższego sklepu typu EuroRtVAgd i tam kupisz sobie za nawet kilkadziesiąt
    zł zwykły telefon bez wodotrysków.

  • 12. Data: 2017-09-11 19:45:09
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-09-10 o 00:17, Misiek pisze:

    > Nic nie znalazła bo się nie zna/nie chce jej się. Ma awersję do
    > smartfonów. Do tej pory używa Nokię z klawiaturą qwerty podobną
    > odrobinę do Blueberry.

    No to podobne będzie BlackBerry KEYone.
    A jak naprawdę proste, to na ten przykład Panasonic KX-TU339EXBE. Nokia 230.
    Ciekawostka, że na ceneo znalazłem niby nowe Nokie E52 czy E72 w takim
    jednym jednym sklepie. Baardzo ciekawe.

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2017-09-11 20:01:57
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-09-11 o 13:39, Jingiel pisze:

    > https://x-tronik.pl/sklep/nokia-e52-czarny/?gclid=EA
    IaIQobChMIibLs7ISd1gIVGM-yCh3zPQbdEAQYAiABEgJgsPD_Bw

    Taki on nowy i oryginalny jak cała reszta E52 na Allegro. Nie
    wspominając, że można takiego i poniżej 200PLN dorwać.

  • 14. Data: 2017-09-11 20:45:20
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Irokez" napisał:

    > Ciekawostka, że na ceneo znalazłem niby nowe Nokie E52 czy E72
    > w takim jednym jednym sklepie. Baardzo ciekawe.

    No cóż, tysincpińcet na Nokię E52 to dość ekscentryczna cena w 2017 r. ;->

    JoteR

  • 15. Data: 2017-09-19 11:39:57
    Od: Misiek <m...@g...pl>

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Przekazałem zainteresowanej.

    Pzdr.

    ---
    Avast.

  • 16. Data: 2017-10-11 20:40:27
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-09-10 19:26, Misiek wrote:

    > Chyba obojętne.

    lg vine

    wszystkie funkcje pod prostymi klawiszami, mozna poustawiac tak ze
    zachowuje sie jak glupi telefon, ale mamy w tym ustawianiu elastycznosc
    androida

    uzywalem pol roku
    na minus: aparat bez AF, brak flasha\latarki, brak ladowania bezprzewodowego

    na plus: rozsadny czas pracy na baterii, zgrabny, solidny, prosty w
    obsludze ootb, fajna klawiatura

    polecam na telefon do dzwonienia z okazjonalnym smsowaniem czy
    korzystanem z aplikacji

  • 17. Data: 2017-12-30 12:43:02
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <59b66286$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>,
    Poldek <p...@i...eu> wrote:

    > Przecież są Nokie w każdym sklepie typu EuroAGD, Saturn itp.
    > Cena ok. 150 zł i masz zwykły telefon.

    LG, Samsungi, MyPhone...
    Od 60zl.
    --