  • Data: 2018-09-06 17:29:52
    Temat: Nowy ze sklepu i nie do grania za 2000 zł
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Do tego laptop (choć to próbuję wybić z głowy 7 klasistce ;-) )
    Nowy ze sklepu bo na raty.

    Nie mam doświadczenia. Na mój nos ekran 17" z jak najwyższą
    rozdzielczością. Dyskiem SSD + HDD
    Czy Asus to teraz dobra firma? :-)

    PS. Oczywiście do tego urządzenie wielofunkcyjne do
    drukowania/skanowania w kolorze ;-) Sorry wiem że to śmierdzący temat ;-)