  • 11. Data: 2018-04-14 20:56:36
    Temat: Re: O badziewności precyzji
    Od: szod <b...@a...pl>

    > Kupowane u kilku róznych dostawców i niektóre róznią się detalami od
    > innych wiec i producenci różni.

    Dziwne, jak używałem takich podstawek to nigdy nie miałem z nimi
    problemu. Jakiś czas temu zamówiłem też w TME i też ok. Scalaki
    wchodziły z oporem. Nie ma mowy o wypadaniu. Może dostałeś jakieś odrzuty...

  • 12. Data: 2018-04-14 21:14:12
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 4/14/2018 8:56 PM, szod wrote:
> [...]
    > problemu. Jakiś czas temu zamówiłem też w TME i też ok. Scalaki
    > wchodziły z oporem. Nie ma mowy o wypadaniu. Może dostałeś jakieś

    Kilka z allegro. Kilka z szuflady, diabli wiedza gdzie kupowane. Kilka
    ze sklepu elektronicznego. Itd itp. Z TME nie mam. Przypuszczam że
    drobni ciułacze kombinują wykupując zapasy magazynowe z czasów Beatlesów.

  • 13. Data: 2018-04-14 22:21:45
    Od: szod <b...@a...pl>

    > Kilka z allegro. Kilka z szuflady, diabli wiedza gdzie kupowane. Kilka
    > ze sklepu elektronicznego. Itd itp. Z TME nie mam. Przypuszczam że
    > drobni ciułacze kombinują wykupując zapasy magazynowe z czasów Beatlesów.

    Nie sądzę że czas ma tu coś do rzeczy. To nie kiełbasa. Prędzej uwierzę,
    że Chińczycy klepnęli serię podstawek po taniości, czyli byle jak, a
    teraz ciułacze tym handlują.

  • 14. Data: 2018-04-15 12:50:27
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 14.04.2018 18:54, Sebastian Biały wrote:

    > Nie działa :) Salak wypada jak wypadał. Prawie na pewno kielich przestał
    > być sprężynujący. Ostatnio miałem wpadke z podstawką ZIF ktora nie
    > kontaktowała. Jakaś epidemia albo spisek ...

    Może to nie podstawki tylko scalaki jakieś podróbki?
    Też sobie przypominam, że mi scalak nie kontaktował w podstawce i
    podginałem nóżki. Przed chwilą sprawdziłem jakieś podstawki które mam i
    scalaki - wchodzą bardzo ciężko. Bez podważenia śrubokrętem nie ma mowy
    o wyjęciu. Zwykłych podstawek nie stosuję, bo albo są badziewne albo ja
    nie potrafię ich przylutować.
    Wg mnie podstawa to piętnować takie buble i odżałować te 20 minut i
    odesłać to w choleroe sprzedawcy.

    > Nie potrafie znaleźc szczypiec robiących "pofalowanie" na nogach
    > scalaka, więc zrobiłem je ręcznie dla kilku najbardziej
    > problematycznych. To na razie jedyna i kiepska metoda. Zalewać cyną nie
    > chcę.

    Może pocynuj dodatkowo nóżki?
    Przy tej ilości przydał by się tygielek z cyną i poszło by szybciej niż
    wyginanie.

    --
    Mirek

  • 15. Data: 2018-04-15 17:05:38
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 4/15/2018 12:50 PM, Mirek wrote:
    > Może to nie podstawki tylko scalaki jakieś podróbki?

    A dzie tam. Każdy z innej parafii.

    > Wg mnie podstawa to piętnować takie buble i odżałować te 20 minut i
    > odesłać to w choleroe sprzedawcy.

    Nie wiem czy laminat wytrzyma ten wylut. Ciagle nie mogę się przekonać
    zeby kupic profesjonalną rozlutownicę. Nie ma co ryzykować.

    > Przy tej ilości przydał by się tygielek z cyną i poszło by szybciej niż
    > wyginanie.

    Mam. Ale nie chcę. Na razie zidentyfikowalem kilkanascie sztuk ktore nie
    kontaktują i poodginalem nogi ręcznie.