  • 11. Data: 2011-04-12 07:03:16
    Temat: Re: [OC] Gdzie najkorzystniej ?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    news:io00h8$qdq$1@speranza.aioe.org...
    > Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Z rozpędu, albo i nie
    > - na motocykl "musi" być osobne NNW
    > (od samochodowego np.)

    Jeżeli chcesz się dodatkowo ubezpieczyć od następstw nieszczęśliwych
    wypadków
    (nie jest to obowiązkowe) podczas jazdy na motocyklu,
    to musisz to zrobić dodatkowo - samochodowe NNW (podobnie jak OC) motocykla
    nie obejmuje.
    Pzdr

    JKK

  • 12. Data: 2011-04-12 07:04:52
    Od: Arni <a...@n...spam>

    The_EaGle pisze:

    > Słowem typowa sytuacja wypadkowa jakich wiele na naszych drogach...

    a czy jest niemozliwa?
    Poza tym jesli chodzi o wysokosc szkody to wystarczy ze wypakujesz z
    własnej winy w bardziej wypasioną fure jakich nie brakuje i masz
    odszkodowanie w dziesiatkach tysiecy.
    Nie masa sie liczy tylko energia czyli iloczyn masy i predkosci.
    Powierzchnia uderzenia tez ma znaczenie co widac po paru przecietych na
    pół puszkach dostepnych w sieci.

    nadal twierdzisz ze motocyklem nie mozna narobić szkód?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 13. Data: 2011-04-12 07:57:11
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "J_K_K" napisał w wiadomości grup

> [...]

    (nie jest to obowiązkowe) podczas jazdy na motocyklu,
    to musisz to zrobić dodatkowo - samochodowe NNW (podobnie jak OC) motocykla

    ===========

    Czy dobrze rozumiem, że gdy ktoś przywali we mnie samochodem, gdy jadę
    motocyklem, to nie należy mi się odszkodowanie z jego OC w kwestiach
    zdrowotnych?

  • 14. Data: 2011-04-12 08:07:14
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

> [...]

    >(nie jest to obowiązkowe) podczas jazdy na motocyklu,
    >to musisz to zrobić dodatkowo - samochodowe NNW (podobnie jak OC) motocykla

    albo ja jestem jakiś przygłupi, abo ty zaplątany i ale dalej nie wiem czym
    w/g Ciebie różni się NNW samochodowe od motocyklowego ?

  • 15. Data: 2011-04-12 08:08:59
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości
> [...]
    [ciach]
    > nadal twierdzisz ze motocyklem nie mozna narobić szkód?

    Można, można.
    Kolega SRADem przy prędkości parkingowej rozpruł crashpadem cały bok w
    mazdzie 3.
    Tylny błotnik, drzwi, przedni błotnik - poszły jak karoseria trabanta.

    Bez ubezpieczenia zesrałby się z żalu i do dziś spłacał blacharza.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 16. Data: 2011-04-12 08:14:46
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "blur" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > w/g Ciebie różni się NNW samochodowe od motocyklowego ?

    Że musisz (jak chcesz) kupić osobne na auto i osobne na motocykl.

    Pzdr

    JKK

  • 17. Data: 2011-04-12 08:20:22
    Od: "Blachu" <b...@o...pl>

> [...]
    > (nie jest to obowiązkowe) podczas jazdy na motocyklu,
    > to musisz to zrobić dodatkowo - samochodowe NNW (podobnie jak OC)

    Nie za bardzo rozumiem...
    Blankiet jaki dostałem z PZU miał dwa formularze.
    Jeden pusty - możesz wpisać kwotę OC ( i tylko OC) jaką masz zapłacić - lub
    np. jednej raty OC.
    Drugi natomiast zawierał NNW i był ponad 100zł droższy.
    Popatrzyłem sobie tylko na wartość ubezpieczenia NNW i poraziło mnie - całe
    10 000zł

    Pozdrawiam
    Andrzej

    XJ 600S '98

  • 18. Data: 2011-04-12 08:32:21
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Blachu" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lub
    > np. jednej raty OC.
    > Drugi natomiast zawierał NNW i był ponad 100zł droższy.

    Może tak być.
    Przepisywałem OC z poprzedniego właściciela
    (ważne do sierpnia) i nic to nie kosztowało.
    Dokupiłem NNW też do sierpnia, kosztowało ~50 PLN.

    > Popatrzyłem sobie tylko na wartość ubezpieczenia NNW i poraziło mnie -
    > całe
    > 10 000zł
    Pewnie jest to sztywna stawka.

    Pzdr

    JKK

  • 19. Data: 2011-04-13 10:28:32
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Blachu" napisał w wiadomości grup

> [...]
    Drugi natomiast zawierał NNW i był ponad 100zł droższy.
    Popatrzyłem sobie tylko na wartość ubezpieczenia NNW i poraziło mnie - całe

    ==================

    Tak, płacenie 100 zł za NNW 10 tys - to kapkę drogo. Zwłaszcza, że to 10 tys
    to przy "szkodzie całkowitej", czyli śmierci.
    Dlatego warto rozważyć niepłacenie za NNW. Ja nie płacę.

  • 20. Data: 2011-04-13 12:29:39
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 12.04.2011 10:20, Blachu pisze:
> [...]
    > Drugi natomiast zawierał NNW i był ponad 100zł droższy.
    > Popatrzyłem sobie tylko na wartość ubezpieczenia NNW i poraziło mnie - całe

    100pln za 10000? u mnie było 99pln za 15000. masz tam inne PZU czy co? :)

    - gildor