  • 1. Data: 2010-10-07 11:49:59
    Temat: ODB2 dla VAG a diagnozowanie innych marek samochodow
    Od: "Jubel" <n...@o...pl>

    Posiadam kabel ODB2>USB oraz soft "Polski VAG" od odb2.pl,
    zastanawiam sie czy moge sie podpiac tym do samochodu innem marki niz
    vw/skoda/audi/seat, tj.np do BMW? Zalezy mi tylko na odczytaniu i
    ew.skasowaniu bledow.

    Probował ktos tego?
    Da rade uzyc sprzetu z innym softem (np.carsoft)?
    Jest szansa cos spieprzyc, czy najwyzej nie zadziala?

  • 2. Data: 2010-10-07 11:57:36
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-07 11:49, Jubel pisze:
> [...]
    >
    > Probowa? ktos tego?
    > Da rade uzyc sprzetu z innym softem (np.carsoft)?
    > Jest szansa cos spieprzyc, czy najwyzej nie zadziala?

    Jeżeli jest to kabel w stylu Viakena za 100zł z liniami KKL to się nie
    podłączysz.
    Jeżeli chcesz interfejs który odczyta i skasuje błędy to kup ELM327
    obsługuje wszystkie auta z OBD2.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 3. Data: 2010-10-07 15:30:30
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Jubel" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zastanawiam sie czy moge sie podpiac tym do samochodu innem marki niz
    > vw/skoda/audi/seat, tj.np do BMW? Zalezy mi tylko na odczytaniu i

    tak, da sie, np fiaty/alfy/lancie - fiatecuscan.
    to wiem. bmw nie ruszysz. tam to inaczej nieco wygląda.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 4. Data: 2010-10-07 15:42:40
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > zastanawiam sie czy moge sie podpiac tym do samochodu innem marki niz
    > vw/skoda/audi/seat, tj.np do BMW? Zalezy mi tylko na odczytaniu i

    Ja się łączę ze swoją Alfą 156. Poza tym łaczyłem się z Oplem Vectrą B oraz
    z Laguną II ph I.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2010-10-07 16:52:52
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-07 15:42, Irokez pisze:
    > Użytkownik "Jubel" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja się łączę ze swoją Alfą 156. Poza tym łaczyłem się z Oplem Vectrą B
    > oraz z Laguną II ph I.

    Ale chyba w Lagunie to nie za wiele można było zrobić?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2010-10-07 17:03:29
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:i8kms6$8mm$1@news.dialog.net.pl...

    > Ale chyba w Lagunie to nie za wiele można było zrobić?

    No własnie całkiem sporo, nawet można czujniki w kołach przyuczyć, HandsFree
    właczyć czy jezyk komunikatów zmienić.
    Pierwszy raz jak się połączyłem wypisało jakiś bład zegarów i bład za
    niskiego napięcia baterii. Zignorowałem to, bo dzień wcześniej miałem
    rozrząd robiony więc pewnie aku odpinane. Na drugi dzień nie odpaliłem :)
    Poczytaj o DDT2000 na forum laguny.

    Pozdro.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2010-10-11 11:30:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > zastanawiam sie czy moge sie podpiac tym do samochodu innem marki
    > niz vw/skoda/audi/seat, tj.np do BMW? Zalezy mi tylko na

    Nie wiem co masz za kabel, ale ODB2 to tak naprawde 4 rozne
    interfejsy w jednym zlaczu.
    Tanie "kable" zawieraja tylko jeden.

    Czesc danych jest standartowa i taka sama we wszystkich pojazdach,
    inne nie.
    Software musi byc oczywiscie dopasowany do "kabla".

    J.