  • 1. Data: 2010-10-06 23:13:50
    Temat: "Uwaga losowanie" :D
    Od: news-gazeta <n...@n...pl>

    http://otomoto.pl/renault-megane-coupe-uwaga-losowan
    ie-C15536069.html

    p.s. nie mam nic wspolnego z ogloszeniem

    Pozdrawiam - Darek.

  • 2. Data: 2010-10-06 23:26:56
    Temat: Re: "Uwaga losowanie" :D
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-06 23:13, news-gazeta pisze:
    > http://otomoto.pl/renault-megane-coupe-uwaga-losowan
    ie-C15536069.html

    > p.s. nie mam nic wspolnego z ogloszeniem
    >

    > Pozdrawiam - Darek.

    Hmm pomysł ciekawy, szkoda że handlarz analfabeta...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 3. Data: 2010-10-06 23:40:07
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    ie-C15536069.html

    > Hmm pomysł ciekawy, szkoda że handlarz analfabeta...

    Była taka moda z 5 lat temu na lotniskach tyle, że nie stare Megane a nowe
    Ferrari i np tysiąc losów za 200 EUR. Jakoś już dawno nie widziałem.

  • 4. Data: 2010-10-06 23:50:28
    Od: "Topinambur" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    ie-C15536069.html

    > Hmm pomysł ciekawy, szkoda że handlarz analfabeta...

    Nie jestem prawnikiem ale do organizowania loterii trzeba miec
    chyba odpowiednie zezwolenia?
    Komis dziala niezgodnie z ustawa o grach losowych i loteriach?
    Spodziewam sie, ze " W SOBOTE 09,10,2010 O GODZINIE 16.00 "
    zglosza sie glownie urzednicy US (urzad skarbowy) bo to oni scigaja takie
    przestepstwa.

  • 5. Data: 2010-10-07 06:18:01
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 06 Oct 2010 23:13:50 +0200, news-gazeta napisał(a):

    > http://otomoto.pl/renault-megane-coupe-uwaga-losowan
    ie-C15536069.html

    > p.s. nie mam nic wspolnego z ogloszeniem

    Czy nagroda w loterii podlega "gwarancji" ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 6. Data: 2010-10-07 11:23:47
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-06 23:50, Topinambur pisze:
> [...]
    > Spodziewam sie, ze " W SOBOTE 09,10,2010 O GODZINIE 16.00 "
    > zglosza sie glownie urzednicy US (urzad skarbowy) bo to oni scigaja takie

    Dobra a osoba prywatna? Jak to rozwiązać żeby było zgodnie z prawem i
    opłaciło się i sprzedającemu i biorącym udział w loterii... Swoją drogą
    naprawdę bardzo ciekawy sposób na sprzedaż auta które ma niewielką
    wartość rynkową, za całkiem rozsądne pieniądze. Znając zamiłowanie
    naszego społeczeństwa do wszelkiego rodzaju promocji i gier losowych
    może to być naprawdę świetne ;)

  • 7. Data: 2010-10-07 11:26:03
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-06 23:40, Przemek V pisze:
    > U?ytkownik "Lewis"<"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > By?a taka moda z 5 lat temu na lotniskach tyle, ?e nie stare Megane a nowe
    > Ferrari i np tysi?c los?w za 200 EUR. Jako? ju? dawno nie widzia?em.

    Z tym że taka moda w Polsce to raczej średnio, mało kogo stać na wydanie
    200E i mieć szanse 1:1000...
    Ale np 200zł i szanse 1:50 to już lepiej wygląda :)

  • 8. Data: 2010-10-07 11:51:01
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2010-10-07 11:23, Lewis pisze:

    > opłaciło się i sprzedającemu i biorącym udział w loterii...

    Ale opłacać to się może tylko sprzedającemu i JEDNEMU z biorących w
    losowaniu ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 9. Data: 2010-10-07 11:55:19
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-07 11:51, LEPEK pisze:

    > Ale opłacać to się może tylko sprzedającemu i JEDNEMU z biorących w
    > losowaniu ;)
    >
    > Pozdr,

    No dobra źle to ująłem ;) Chodziło mi o to żeby np przedmiotu z loterii
    za 5kzł nie zjadły podatki wysokości 4kzł ;)

  • 10. Data: 2010-10-07 15:30:03
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> wrote in message

    > Była taka moda z 5 lat temu na lotniskach tyle, że nie stare Megane a nowe
    > Ferrari i np tysiąc losów za 200 EUR. Jakoś już dawno nie widziałem.

    Caly czas jest. :)

    Pozdrawiam
    Kamil