  • 1. Data: 2010-10-07 12:43:14
    Temat: Stukanie na 2 biegu
    Od: gregor <c...@g...pl>

    Witam, pacjent to Rover 420Si Lux

    Przejechalem juz z tym stukaniem ok 6 tys km.

    Stalo sie to nagle, stuki dochodza z lewej strony i tylko wtedy, gdy
    jade na 2 biegu i skrecam kierownice w lewo (odlgos jaki dochodzi to
    stuk,stuk,stuk ;). Jak jade na 1,3,4,5 to nie stuka przy skrecaniu
    jedynie na 2 i to jak skrecam kierownice w lewo (w prawo nie stuka).

    Nie mam zielonego pojecia co to moze byc podejzewam, ze cos ze skrzynia
    biegow bo na luzie nie stuka, dodam, ze podnosilem lewy przod i
    "jechalem" na 2 i nie stukalo, wiec ciezko zdiagnozowac co bo nie bylo
    obciazenia, wychodzi na to zeby stukalo auto musi jechac ...

    spotkal sie ktos z tego rodzaju niezidentyfikowanym stukaniem ?

    dzieki gregor

  • 2. Data: 2010-10-07 14:03:01
    Temat: Re: Stukanie na 2 biegu
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-07 12:43, gregor pisze:
> [...]
    > obciazenia, wychodzi na to zeby stukalo auto musi jechac ...
    >
    > spotkal sie ktos z tego rodzaju niezidentyfikowanym stukaniem ?

    Mi kiedyś stukało przy przyśpieszaniu. Wymienili mi sporo części nie
    przeszło, zaczęli dobierać się do przegubów wewnętrznych trwało to tyle,
    że minęła zima i zmieniłem opony na letnie objawy ustąpiły.

    Okazało się, że zimówki założyłem niby wg przeliczników takie jak można
    ale w praktyce okazało się, że jednak nie - teraz nie pamiętam jakie bo
    minęło sporo lat ale normalnie jeżdziłem chyba na 180 a te zimówki
    chyba 175.

    Ariusz

  • 3. Data: 2010-10-10 22:56:01
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    wygląda na przegub

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 101010-0, 2010-10-10
    Przetestowano na: 2010-10-10 22:56:02