  • 11. Data: 2011-12-31 16:51:07
    Temat: Re: [ONET] Poznan
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/31/2011 04:35 PM, Lopez wrote:
    > to Ci nic nie grozi;)

    łysy w beemce ;)

  • 12. Data: 2011-12-31 16:59:05
    Temat: Re: [ONET] Poznań
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/31/2011 04:39 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Prokuratorowi będziesz się tłumaczyć, jak się ktoś wkurwi i cię
    > podpierdoli.

    Co do Lopez'a:

    https://apps.db.ripe.net/search/query.html?searchtex
    t=77.65.35.207

    Tyle Ripe - Poznań.

    Przecież można znaleźć parę komputerów na przesiadki i puszczać posty
    na około. Na każdym osiedlu jest pewien odsetek niezabezpieczonych
    zupełnie sieci WiFI. Z nich można korzystać. Dostać konto shelowe
    można na każdym prawie serwerze www, który ma starą Joomle.

    Lopez: zacznij się ukrywać.
    Zmień OS, czytnik z Outlook'a na coś innego, zmień nick.

    Pamiętaj: prokurator.

    BTW: czy im by się chciało?

  • 13. Data: 2011-12-31 17:03:02
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Lopez <l...@b...pl> napisał(a):

    > Ryży gnój wszędzie szuka oszczędności, zamyka szkoły, przedszkola, zwalnia w
    > MPK (w tym samym czasie zatrudnia kolesi w ZTM), poszerza strefe, podnosi
    > ceny biletów MPK, zmniejsza ilość kursów, bo oszczędności, po czym daje
    > sobie i swoim koleżkom 4 miliony premi.
    >
    > Trza bedzie zrobić powstanie poznańskie i ubić gnoja.

    Jasne. Poznań i powstanie. Tam w okupacje partyzantki nie było bo prawo
    zakazywało a Ty chcesz powstanie zrobić.

  • 14. Data: 2011-12-31 17:04:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Lopez: zacznij się ukrywać.
    > Zmień OS, czytnik z Outlook'a na coś innego, zmień nick.

    Nie chciałbym być w jego skórze, gdyby ktoś jego pomysł w życie wprowadził.
    Świr zawsze się znajdzie, więc lepiej uważać z takimi wyjazdami.

  • 15. Data: 2011-12-31 17:07:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MegrimsNOSPAM,

    Saturday, December 31, 2011, 4:59:05 PM, you wrote:

> [...]

    [...]

    > BTW: czy im by się chciało?

    Podkreślone.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2011-12-31 17:11:37
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/31/2011 05:03 PM, kogutek wrote:

    > Jasne. Poznań i powstanie. Tam w okupacje partyzantki nie było bo prawo
    > zakazywało a Ty chcesz powstanie zrobić.

    Ale Grobelny kolejny raz już nie zostanie prezydentem. IMO nie ma szans.

  • 17. Data: 2011-12-31 17:36:56
    Od: to <t...@i...pl>

    begin m...@i...pl

    > uo kurwa. Mam siwe włosy i właśnie się czegoś o sobie dowiedziałem ;)
    >
    > Ale się maskuje: maszynką na zero co w tygodnie, to ich nie widać.

    Jak jest dużo to i tak widać. ;-) Użyj Schwarzkopf Re-Nature, przywraca
    naturalny odcień, włosy nie wyglądają jak farbowane. Efekt naprawdę
    znakomity, tylko nie można mieć bardzo krótkich włosów, bo to co odrasta
    jest oczywiście siwe. Jak mi posiwieją to na pewno będę tego używał (no
    chyba, że wtedy pojawi się coś jeszcze lepszego).

  • 18. Data: 2011-12-31 17:53:37
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Świr zawsze się znajdzie, więc lepiej uważać z takimi wyjazdami.

    Oczywiscie swirowi nie przyjdzie ten pomysl do glowy bez wyczytania go w
    usenecie;-) BTW "ubicie" to moze za duzo, ale jakas chlosta i banicja,
    to czemu nie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 19. Data: 2011-12-31 18:04:30
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > zupełnie sieci WiFI. Z nich można korzystać. Dostać konto shelowe
    > można na każdym prawie serwerze www, który ma starą Joomle.

    naprawde uważasz, ze wszyscy złodzieje, oszuści, mordercy i inni przestępcy
    są tak bardzo głupi, tępi i co tam jeszcze, ze nie chcieli sie ukryć i nie
    zostawiali śladów ... a policja czy inne służby znajdują ich bo sami
    zainteresowani podali adres pod którym sie ukrywają?

    Mało jest możliwości takiego ukrycia, żeby nie można bylo ich odkryć.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 20. Data: 2011-12-31 18:20:14
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-31 09:58:30 +0000, "Lopez" <l...@b...pl> said:

    > ilość kursów