  • 11. Data: 2015-01-22 17:17:17
    Temat: Re: [OT] Alkohol
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > To gorzej garują niż u nas...

    Taki mały wypijesz i 2 dni nieprzytomny jesteś

  • 12. Data: 2015-01-22 19:43:28
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> wrote in message
    > Taki mały wypijesz i 2 dni nieprzytomny jesteś

    tylko dlatego ze to na myszach

    --
    http://db.org.pl/

  • 13. Data: 2015-01-22 20:02:46
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 22 stycznia 2015 12:54:13 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Nie wstyd Ci ?
    > Innych od alkoholikow wyzywac, a samemu sie dymem truc i nikotyna
    > narkotyzowac ? :-P
    >
    > J.

    O przepraszam. Narkotyzować nikotyną i owszem. Analogowych papierosów od dwóch lat
    nie palę to i dymem nie truję ani siebie ani innych. Czy mi wstyd? Nie. Żałuję że jak
    tylko elektroniki się pojawiły to nie spróbowałem.

  • 14. Data: 2015-01-22 20:23:56
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 22 stycznia 2015 13:02:21 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > A propos - w naszej wiki chyba od dawna stoi
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Standardowa_dawka_alkoh
    olu

> [...]
    > kobiet i 2,5 SJA dla mężczyzn. Spożywanie >6 SJA powoduje znaczący
    > wzrost ryzyka zdarzeń sercowo-naczyniowych[2][3].
    > Za picie ryzykowne (ang. hazardous drinking) uznaje się spożywanie
    > powyżej 6 standardowych porcji alkoholu dziennie[4]. Progowe wartości
    > czystego alkoholu powodujące uszkodzenie wątroby szacowano we Francji
    > na 60 g dziennie dla mężczyzn i 20 g dla kobiet[4]."
    >
    > Wiec cos w tym jest, tylko tym razem jakos sie dawka podniosla ...
    > czyzby browary odnotowaly niebezpieczne spadki ? :-)
    >
    > Ale meritum - jedno piwo dziennie to obowiazkowo, dla zdrowia :-)

    Alkohol pity z umiarem nie szkodzi nawet w największych ilościach.

  • 15. Data: 2015-01-22 22:39:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 Jan 2015, k...@g...com wrote:

    > Analogowych papierosów

    To się chyba kwalifikuje do listy "szczytu szczytów" - stawiać
    "elektroniczne" jako przeciwieństwo "analogowych".
    Normalnie dzieło sztuki.
    Szacun (wygrywasz z Animką) ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2015-01-22 23:58:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 22 Jan 2015 11:48:12 +0100, J.F. napisał(a):

    > Dla Kogutka:
    >
    > http://www.msn.com/pl-pl/zdrowie/promowane/butelka-w
    ina-lub-4-piwa-dziennie-wcale-nie-szkodz%c4%85/ar-AA
    8lyIv

    > " Dowody badania pokazują, że umiarkowane picie jest zdrowsze niż
    > rezygnacja z alkoholu w ogóle"

    Taa... litr wina każdego dnia?
    Czyli dieta żula :)

    Przy takiej ilości i regularności, to się już chyba nie trzeźwieje.

  • 17. Data: 2015-01-23 08:05:30
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2015-01-22 o 11:48, J.F. pisze:
> [...]
    8lyIv

    > " Dowody badania pokazują, że umiarkowane picie jest zdrowsze niż

    To mi coś przypomina...

    http://kwajk.pl/static/post/76/37/org_7637fc5e5cb2e5
    608fb6ba54239763f2i.jpeg

    http://www.tinyurl.pl/?AtW9Wg2Z

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2015-01-23 12:29:19
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2015-01-22 11:48, J.F. pisze:
> [...]
    8lyIv

    > " Dowody badania pokazują, że umiarkowane picie jest zdrowsze niż

    Wiesz, samo skakanie bez spadochronu samo w sobie szkodliwe nie jest, a
    uczucie nieważkości może korzystnie wpływać na schorzenia kręgosłupa.
    :D

    MarcinJM gg: 978510 http://www.supervw.com.pl
    kompleksowe remonty old i youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "tego sie nie da zrobic"

  • 19. Data: 2015-01-23 13:41:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    et...
    ina-lub-4-piwa-dziennie-wcale-nie-szkodz%c4%85/ar-AA
    8lyIv

    >Taa... litr wina każdego dnia? Czyli dieta żula :)
    >Przy takiej ilości i regularności, to się już chyba nie trzeźwieje.

    a) a czy musi trzezwiec ? Wazne ze na zdrowie pomaga :-)
    Mniej stresow, od razu czlowiek lepiej zyje :-)

    b) ile tam podali - 13 standardowych dawek ? To sie ~13h metabolizuje,
    wiec pol dnia trzezwy :-)

    J.

  • 20. Data: 2015-01-23 13:48:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Friday, January 23, 2015, 1:41:33 PM, you wrote:

> [...]
    > Mniej stresow, od razu czlowiek lepiej zyje :-)
    > b) ile tam podali - 13 standardowych dawek ? To sie ~13h metabolizuje,

    Chyba liczył suwakiem logarytmicznym i miejsce dziesiętne pomylił...

    Niedawno ktoś Anglikowi naopowiadał, że w Polsce do każdej potrawy się
    pije i padł trupem mając ledwie 4 promile.

    --
    Best regards,
    RoMan