  • Data: 2018-08-18 22:58:29
    Temat: [OT] Re: Skoda kontra BMW
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-18 o 22:28, Kris pisze:

    > Prawie każdy z nich to widział, tak samo kazdy z nich miał kolege co to niby do
    pracy codziennie za komuny kanapki ze schabowym przynosił a to był nie schabowy tylko
    placek ziemniaczany.

    Przypomniał mi się epizod z czasów PRL. :)
    Po gwałtownej wymianie zdań z żoną na temat moich ulubionych dań, żona
    postanowiła mi udowodnić, że się mylę. Nie docierało do niej, że ja
    naprawdę najbardziej lubię schabowe. I od tej pory na śniadanie, obiad i
    kolację miałem schabowe. Kanapki ze schabowymi, ziemniaczki ze
    schabowymi, cały czas! Po miesiącu, może po półtora, żonka się poddała. :D
    A ja schabowe nadal mogę na okrągło!
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/