  • 11. Data: 2022-12-25 10:25:31
    Temat: Re: [OT] Rozpoznawanie twarzy
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Tak, to oczywiste. Gość jest na tyle bezczelny że przychodzi nawet z
    > psem i nam cały parking podziemny przeszukuje.

    ale psa znajdziesz. wychodzi codziennie conajmniej 2 razy. chyba ze
    facet mieszka 3km dalej... ale nie sądzę. Pytanie czy jak go ustalisz,
    czy to cokolwiek da.

    ToMasz

  • 12. Data: 2022-12-25 11:22:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 23 Dec 2022 21:34:07 +0100, Adam GĂłrski wrote:
> [...]

    Drzwi od garazu, czy od samochodow?

    > Mam nagrywanie ciągłe z 4 kamer.
    > Nic mi nie daje analiza nagrań.
    > Policji teĹź nie.
    > Złodziej był. Szukaj wiatru w polu.
    > Jakiś 20 letni typ z okolicy.

    Ale macie jakies konkretne przestepstwo nagrane?
    To naciskac na policje/prokuratora o list gonczy.

    Albo samemu rozwiesic po okolicy lub na facebooku, tylko ... nie dac
    sie zlapac :-)

    > Gdybym wiedział , że właśnie wszedł to by była inna rozmowa.
    > Obywatelskie zatrzymanie.
    >
    > PoniewaĹź to jest wspĂłlnota mieszkaniowa ( budynek na 40 mieszkan ) , nie
    > jest tak prosto "coś" zainstalować.

    Ale placic za drzwi sie chyba nie chce - moze wystarczy jaki
    elektroniczny zamek i czujnik otwarcia - bedzie wiadomo, ze ktos
    nieuprawniony wszedl.

    > Mam dostęp przez net do kamer ( sieć lokalna ) i mogę prawdopodobnie
    > dostarczyć ten obraz do dedykowanego PC , ale musi to działać równolegle
    > z juĹź zainstalowanym monitoringiem.
    >
    > Mając obraz z kamer na PC potrzebuję tylko informacji - "JEST".
    >
    > To OpenCV Face Recognition wygląda całkiem nieźle.

    Zobacz. Ciekaw jestem opinii, bo jak na moj gust ... to jest ciezki
    kawalek chleba.

    J.

  • 13. Data: 2022-12-25 11:42:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 25 Dec 2022 10:25:31 +0100, ToMasz wrote:

    > ale psa znajdziesz. wychodzi codziennie conajmniej 2 razy. chyba ze
    > facet mieszka 3km dalej... ale nie sądzę.

    Psy lubia dlugie spacery.
    Poza tym psy czesto podobne.

    > Pytanie czy jak go ustalisz, czy to cokolwiek da.

    Teoretycznie policja majac film z przestepstwa i bardziej konkretne
    namiary (mieszka na ulicy XXX nr NN), powinna sie zajac sprawą
    energiczniej.

    J.

  • 14. Data: 2022-12-25 16:17:35
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.12.2022 o 21:34, Adam Górski pisze:
    [...]

    > Gdybym wiedział , że właśnie wszedł to by była inna rozmowa.
    > Obywatelskie zatrzymanie.

    Aaa, Ty chcesz go dopaść ręcznie :) IMHO, możesz ustalić kiedy łazi i go
    wyczekać na podglądzie live. Nie sadzę żeby miał duży rozstrzał w
    godzinach.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 15. Data: 2022-12-25 16:21:47
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.12.2022 o 09:06, ptoki (ptoki) pisze:

> [...]
    wycinaniu ich i dodawaniu tagow z czasem, kamera, lokacja itp i wysylaniu gdzies zeby
    ktos sobie to przebral.

    > Jesli to dziala tak jak wykrywanie ruchu (czyli wykrywa go jak go nie ma albo nie
    wykrywa jak jest i to momo ustawienia stref) to ja dziekuje.
    > Mialem do czynienia z takimi wynalazkami i starczy zalozyc inna czapke albo dac
    zarosnac brodzie i wykrywanie mozna se wsadzic w niepowiem co.

    > Ale moze sie watkotworcy nada. Ciekaw jestem wynikow w jego przypadku.

    Samo "hjuman detekted" już działa jak powinno, chyba że mówimy o setce
    osób na godzinę. Ja przynajmniej reaguję na takie alarmy i sobie
    sprawdzam, kto łazi a to już funkcja obecna w kamerach za 200zł. Nie mam
    dużej przepustowości łazików więc mogę.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 16. Data: 2022-12-26 13:01:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Lata temu gdy byłem na jakimś szkoleniu przy Postępu (W-wa) Bosch to miał opanowane.

    -----
    > Czy zna ktoś software które potrafi nie tylko rozpoznać twarz ale także rozróżniać
    ludzi?

  • 17. Data: 2022-12-26 19:46:14
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    niedziela, 25 grudnia 2022 o 09:22:00 UTC-6 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > osób na godzinę. Ja przynajmniej reaguję na takie alarmy i sobie
    > sprawdzam, kto łazi a to już funkcja obecna w kamerach za 200zł. Nie mam

    hjuman detekszyn rzeczywiscie nie jest malym osiagnieciem i moze byc ok dla systemow
    gdzie nie oczekujemy ludzi.
    Ale rozpoznanie tej konkretnej twarzy w masce i bez, w oklularach i masce, i czapce z
    maska to juz dobrze nie dziala.
    A przynajmniej nie w budzecie bloku. Nawet jakby miec tymczasowo jakas usluge
    cloudowa i feed z kamery slac do chmury.

    Z intencji autora wyczytalem ze chce zlapac lolka na goracym uczynku i raczej nie
    chce latac do wejscia i mowic sasiadowi dzendobry za kazdym razem jak bedzie
    falsepositve albo siedziec non stop w poblizu monitora zeby obserwowac co tam
    monitoring zaswiecil.

    Moze kiedys, moze jak sie osiagnie jakis konkretny przelom w rozpoznawaniu twarzy.
    Moze jak uzyja mapowania 3d i wzorcow twarzy opartych o proporcje. moze kiedys.

  • 18. Data: 2022-12-27 21:19:54
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>

> [...]
    >
    > Aaa, Ty chcesz go dopaść ręcznie :) IMHO, możesz ustalić kiedy łazi i go
    > wyczekać na podglądzie live. Nie sadzę żeby miał duży rozstrzał w

    Problem jest taki, że on chodzi raz do roku.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 19. Data: 2022-12-27 21:23:44
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>

    W dniu 25.12.2022 o 11:42, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Teoretycznie policja majac film z przestepstwa i bardziej konkretne
    > namiary (mieszka na ulicy XXX nr NN), powinna sie zajac sprawą

    Tak. Powinna ... Tylko jakoś minęło pół roku od zgłoszenia i nawet
    kontaktu nie było.

    Ustaliłem mniej więcej obszar.
    Rozmawiałem z weterynarzami na tym obszarze.
    Jest ich całych dwóch. Niestety mają po kilka tysięcy zwierząt pod kontrolą.

    Tylko jakoś nie mogę typa spotkać.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 20. Data: 2022-12-27 22:34:52
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.12.2022 o 21:19, Adam Górski pisze:

    > Problem jest taki, że on chodzi raz do roku.

    Hmm, skoro pozyskałeś tak szczegółową wiadomość i jeśli nie jest ona
    źródłem z podglądu, to może warto skorzystać ze źródła i niech
    zadzwoni/sms ten co go widział, żebyś mógł "wyskoczyć" i go dojebać,
    znaczy dokonać zatrzymania? :) Randomowo wychodzi lepiej niż alarm z
    kamery. OK, ma to swoje wady/niechęć/cokolwiek. Podpowiadam :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>