  • 121. Data: 2017-12-31 19:46:31
    Temat: Re: [OT] Szerokie horyzonty
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    HF5BS pisze:

> [...]
    > wskazać kierunki świata, z dość dużą dokładnością. Dużo łatwiej w
    > otwartym terenie i na jakimś niskim przedmieściu z domkami drewnianymi,
    > niż w otoczeniu stali i betonu (więc chyba jednak w jakiś sposób
    > wyczucie). Jednak zaczęło to zanikać, a później, nie próbowałem się już.
    > Czynniki takie, jak wiatr skąd wieje, jak szum otoczenia skąd idzie, jak
    > słońce, z której strony grzeje, itd, wyeliminowane. Do dziś jednak
    > działa mi "żyro", dzięki któremu dość dokładnie mogę trzymać głowę w
    > jednym kmierunku, w kluczącym krętą drogą autobusie, dziś tak do 30-60

    Ja jeszcze, na dokładkę, uszy zatykałem żeby się od otoczenia
    maksymalnie odseparować. Północ trafiałem.

    > Rodziły się, były, obcinano... (ogon).

    Rodzą się, są, obcina się. Nie siekierą na pieńku, jak drzewiej, ale się
    zazwyczaj taki atawizm chirurgicznie usuwa. Wybryki natury były, są i będą.

    --
    Darek

  • 122. Data: 2017-12-31 19:52:43
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 31 Dec 2017 16:44:51 +0100
    doszła do mnie wiadomość <a...@n...neostrada.pl>
    od Marek <f...@f...com> :

    >Moją znajomą nimi.głowa po włączeniu.Wi-Fi, używać w domu nie może.
    >Więc.co z tym?

    Niech idzie na biorezonans.
    Jest jeszcze jedno wyjście, zamówić odpowiedni środek w Barrett Pharmacy.

  • 123. Data: 2017-12-31 20:04:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 31 Dec 2017 19:28:55 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie wiesz czy ich bli głowa *naprawdę*. To tak jak byś dyskutował o
    > stanie baterii nie znając stanu mernika. Mierniki u ludzi psują się
    > statystycznie w 5%.

    Myślę, że wystarczy stwierdzenie złego samopoczucia, reszta to
    niepotrzebne filozofowanie.

    --
    Marek

  • 124. Data: 2017-12-31 20:13:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 31 Dec 2017 18:32:56 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > naukowymi. Sugeruje ślepe proby, sprawdzają się. Ponadto Randi z
    > pewnością bedzie chetny do wypłacenia 1mln dolców, w końcu już od
    > dziesiątek lat siedzi pod telefonem czekając na kogos kto takie
    > rzeczy
    > potrafi.

    Zdaje się już się z tego wycofał,. Nie wiem czy to miało związek z
    tym, że Jackowski wysłał żądanie zapłaty przedstawiając swoje
    referencje z policji :).
    BTW, jako pierwszy wskazał rodzinie gdzie są ciała tych nastolatek z
    Tryńczy.

    http://wolnosc24.pl/2017/12/29/to-jasnowidz-krzyszto
    f-jackowski-odnalazl-zwloki-nastolatek-z-trynczy-zdr
    adzil-kiedy-i-co-powiedzial-rodzinie-video/

    --
    Marek

  • 125. Data: 2017-12-31 20:15:29
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/31/2017 8:04 PM, Marek wrote:
    > Myślę, że wystarczy stwierdzenie złego samopoczucia, reszta to
    > niepotrzebne filozofowanie.

    Opowieści o ingerencji kosmitów w śrubki krzesła też uznasz za
    wystarczające stwierdzenie, czy uznasz za oznaki schizofrenii? Bo to
    żadna róznica czy komuś konsici wykrecają śrubki czy boli glowa od wifi.
    I tu i tu problemy psychiczne są znacznie bardziej prawdopodobne.

  • 126. Data: 2017-12-31 20:25:21
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/31/2017 8:13 PM, Marek wrote:
    > Zdaje się już się z tego wycofał,.

    Tak, faktycznie wycofał się, w zasadzie mu sie nie dziwie, dziesiątki
    lat czekania na cud przeglądając w międzyczasie setki imbecyli,
    spryciarzy, religijnych przygłupów, guślarzy, boenergoterapeutów,
    wziętych, operatorów biorezonansu itd musialo mu się znudzić.

    > Nie wiem czy to miało związek z tym,
    > że Jackowski wysłał żądanie zapłaty przedstawiając swoje referencje z
    > policji :).

    Zerowy. Nikt nie udowodnil nic paranormalnego. To tylko wzmocniło
    przyglupów wierzacych w biozeronanse. Wszak brak dowodow to najlepszy
    dowód! Alleluja i do przodu prosto w ciemnotę.

    > BTW, jako pierwszy wskazał rodzinie gdzie są ciała tych nastolatek z
    > Tryńczy.

    Myślisz że to duże osiągnięcie w przypadku rzeki, samochodu i kilku
    debili w aucie przewidzieć że wylądowali w rzece? Masz jakieś dane
    statystyczne na ten temat ile przewidywań mistrza się spelniło a ile źle
    trafił? Kiedyś, w latach 90, zbadali innego jasnowidza (wybacz, nie
    pamiętam nazwiska). Miał trafialność poniżej statystyki, ale medialne
    były tylko trafienia, zadbał o to.

    Tu masz znacznie bardziej spektakularny przykład jasnowidzenia:

    http://www.telemagazyn.pl/artykuly/simpsonowie-przew
    idzieli-prezydenture-donalda-trumpa-juz-w-2000-roku-
    wideo-zdjecia-54045.html

    Uważam że moje urojenia dotyczące simpsonów powinny byc zbadane przez
    CERN i Eskimoskie Towarzystow Naukowe!

  • 127. Data: 2017-12-31 20:39:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 31 Dec 2017 20:15:29 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Opowieści o ingerencji kosmitów w śrubki krzesła też uznasz za
    > wystarczające stwierdzenie, czy uznasz za oznaki schizofrenii? Bo to

    Serio nie widzisz różnicy między stwierdzeniem bólu głowy a
    kosmitami? Błagam.

    --
    Marek

  • 128. Data: 2017-12-31 20:47:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 31 Dec 2017 20:25:21 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Myślisz że to duże osiągnięcie w przypadku rzeki, samochodu i kilku
    > debili w aucie przewidzieć że wylądowali w rzece? Masz jakieś dane

    Akurat nikt nic nie mówił o rzece, chlopcy z którymi pojechali mieli
    opinię dalece odległą od debili. Nie żebym bronił Jackowskiego,
    natomiast bardzo tendencyjnie skomentowałes sprawę, bez poznania
    okoliczności.

    --
    Marek

  • 129. Data: 2017-12-31 20:52:55
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/31/2017 8:39 PM, Marek wrote:
    > Serio nie widzisz różnicy między stwierdzeniem bólu głowy a kosmitami?

    Nie. Chyba że udowodnisz że ból głowy od wifi nie ma związku z psychiką
    pacjenta. Do tego momentu wrzucamy to do wspolnego worka "niewyjasnione,
    z podejrzeniem schizofrenii". Uduwodnisz to wskoczy do innego worka.
    Proste. Na razie tylko machasz rękami starając sie jedno urojenie
    odesparowac od innego. Znowu analogia religijna: słyszenie głosów w
    kościele to przeżycie sakralne, słyszenie glosów w szklance to
    schizofrenia. Nie, oba to jednostka chorobowa, często ta sama.

    > Błagam.

    Nie błagaj. Przychodznie pelne sa ludzi ktorzy wymyślają nie tylko
    choroby ale i fascynujące przyczyny chorób, listy winnych oraz leki do
    przepisania. Znajmy lekarz o pierwszym miesiącu praktyki w przychodzni
    powiedział: "Człowieku, nie wiedziałem że na świecie jest tylu świrów".

  • 130. Data: 2017-12-31 21:03:11
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/31/2017 8:47 PM, Marek wrote:
    > Akurat nikt nic nie mówił o rzece

    Jasnowidz mówił.

    , chlopcy z którymi pojechali mieli
    > opinię dalece odległą od debili.

    Jeśli wylądowali w rzece to opinia jest bez znaczenia. 99.9%
    społeczeństwa nie utonała w rzece w samochodzie. Wymaga to pewnych
    umiejętności ktore są nieosiagalne przy normalnym stanie umysłu.

    > Nie żebym bronił Jackowskiego,
    > natomiast bardzo tendencyjnie skomentowałes sprawę, bez poznania
    > okoliczności.

    O tych okolicznościach trabią od 2 dni conajmniej. Trudno ich nie poznać.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Krzysztof_Jackowski_(j
    asnowidz)

    " [...] Były rzecznik policji, który przez 10 lat badał sprawy
    Jackowskiego stwierdził, że żadna z jego wizji się nie sprawdziła[32].
    Jesienią 2011 Fundacja Itaka stwierdziła, że: "Nie znamy sprawy, w
    której informacje jasnowidza przyczyniłyby się bezpośrednio do
    odnalezienia osoby zaginionej. Nie znamy też sprawy, w której informacje
    od jasnowidza byłyby precyzyjne. Najczęściej brzmią: "żyje, wyjechał za
    granicę" albo "nie żyje, leży w dole przy domu, który jest blisko lasu"
    albo rodziny dostają mapkę, która obejmuje ogromny teren i przeszukanie
    go właściwie nie jest możliwe" [...]".

    Reszta artukułu w podobnym klimacie.

    Probujesz, próbujesz i w koncu po wialu latach strzelania na oślep
    trafiasz. Huraaa! Działa !!!!

    No i jest fakt medialny, oraz różne usenetowe trole uważają to za dowód
    ostateczny obecnosci postrzegania pozazmysłowego, Ducha Świętego czy
    Kapitana Planety. Alleluja i do przodu.