  • 131. Data: 2017-12-31 21:51:31
    Temat: Re: [OT] Szerokie horyzonty
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 31 Dec 2017 21:03:11 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > O tych okolicznościach trabią od 2 dni conajmniej. Trudno ich nie
    > poznać.

    To o czym trąbią było po rozmowie Jackowskiego z rodziną, jak już
    wskazał służbom gdzie mają szukać.
    Nawet nie obejrzałes filmu z linku, prawda?
    Zauważ, że widzę to mimo mojej całej niechęci do Jackowskiego.

    --
    Marek

  • 132. Data: 2017-12-31 22:07:09
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/31/2017 9:51 PM, Marek wrote:
    > To o czym trąbią było po rozmowie Jackowskiego z rodziną, jak już
    > wskazał służbom gdzie mają szukać. Nawet nie obejrzałes filmu z linku,
    > prawda?

    Ale ja nie o tym. Pokazałem Ci że Jackowski to typowy misio od
    strzelania byle czym i byle jak. Trafia raz na kilkadziesiąt przypadków,
    może nawet nie. Kazdy jasnowidz, jak się do niego zabrać statystycznie,
    okazuje się być zwykłym szumem. Jackowski również. To czy mówił przed
    czy po nie ma żadnego znaczenia praktyczniego w jego trafności. Ot,
    strzelił i tyle. Jak powiem że Tylman porwali kosmici i okaże się że ją
    faktycznie porwali to nie spowoduje to automatycznie że jestem
    jasnowidzem i moje proroctwo że Misiewicz zostanie premierem tez jest
    walidne. To nic nie znaczy.

    Pokazujesz przyklad Jackowskiego zapewne z myslą "coś może w tym być".
    No więc jest. Statystyka. I mamy metody matematyczne oddzielające
    statystykę od trendu. W przypadku jasnowidzów trendu nie ma. Możesz
    używać wróżenia przyszlości z ukladania się bitow w alokatorze z
    identyczną skutecznością przepowiadania przyszłości.

    Jackowskiego i ferajnę wiele razy przebadano pod kątem skuteczności. Sa
    gówno warci. Inna sprawa jak go prezentują czasopisma dla suwerena.

  • 133. Data: 2018-01-01 00:05:19
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Pierwszy!
    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości
    > Ja do niedawna nie miałem problemu z wyczuciem palcami silnych magnesów.
    > Po prostu takie specyficzne odczucie było na palcach. Skończyło się to
    > jakiś czas temu, ale nie potrafię powiedzieć z czym to było związane.

    Gdzieś mi się o uszy/oczy obiło, że mogło to być spowodowane tym, iż
    hemoglobina zawiera cząsteczkę.../-ki? żelaza (co też czyni ją niezwykle
    podatną na reakcję z cyjankiem i chyba też z wrażliwością na CO), co ... już
    nie pamiętam... powoduje, że ruchy jakieś? odczuwa się to. Samo odczuwanie
    kładzione jest na karb tego, iż (tu trochę uproszczę i skrócę myślowo) w
    (pod)świadomości, nie ma nabytych w cywilizowanym otoczeniu blokad
    (odczywania) rzeczy mniej ważnych. Kojarzy mi się to z oglądanym przeze mnie
    w którejś z TV programem, poświęconym uczeniu się szympansów, jednym z
    doświadczeń było, że wyświetlano małpie przez bardzo krótko losowo
    rozrzucone liczby, po chwili zasłaniając je, małpy zadaniem było jak
    najszybciej dotknąć ekranu w miejscach liczb, dokładnie w kolejności ich
    narastania. Wyszło na to, że człowiek zanim pomyślał, małpa już wykonała
    zadanie.
    Ja do dziś potrafię odczuć, czy trzymane w rękach dwie płaskie baterie są
    obok siebie zgodnie, czyz przeciwnie biegunami...

    > Pozdrawiam

    Pozdrawiam!

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

  • 134. Data: 2018-01-01 03:15:18
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 1 Jan 2018 00:05:19 +0100
    doszła do mnie wiadomość <p2bqfh$4lt$1@node2.news.atman.pl>
    od "HF5BS" <h...@...pl> :

    >Ja do dziś potrafię odczuć, czy trzymane w rękach dwie płaskie baterie są
    >obok siebie zgodnie, czyz przeciwnie biegunami...

    Ale do tego jeszcze ci ndaleko:
    "Pewnego razu pogrążony w medytacji Wielki Mistrz Kim Lan posłyszał głos
    przemawiający doń
    z kosmosu. Skoncentrował na nim całą swą uwagę, lecz słowa wymykały mu się, a przed
    oczami
    poczęły latać białe i czarne pasy. Mistrz jednak nie zaniechał wysiłków i każdego
    dnia
    próbował głębiej zrozumieć mistyczny przekaz. Po roku pierwsze wizje wypełniły mu
    umysł -
    ujrzał tłumy pogrążone w bratobójczych walkach, mężczyzn biegających po wielkich
    polach
    trawy, a wreszcie rozpustne orgie na które aż miło było popatrzeć. Tak oto Wielki
    Mistrz
    nauczył się odbierać telewizję satelitarną bez dekodera."

  • 135. Data: 2018-01-01 04:28:41
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <B...@i...invalid> napisał w
    wiadomości news:p86j4d9h290scu3kldpm5t115fdm2g6ojs@4ax.com...
> [...]
    > Wielki Mistrz
    > nauczył się odbierać telewizję satelitarną bez dekodera."

    Ale o co chodzi? Nie wierzysz, to umówimy się na mieście (Warszawa), obecnie
    mogę tylko w centrum i poddasz mnie próbie.
    Nie jestem żadnym cholernym "miszczem", naprawdę to wyczuwam,
    waruneyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaa
    - baterie muszą być świeże, inaczej nie zadziała.

  • 136. Data: 2018-01-01 09:08:33
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "HF5BS" <h...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaa
    > - baterie muszą być świeże, inaczej nie zadziała.

    Ałćć... Sorki... musiałem przysnąć, serio jestem megazmęczony, opisu
    okoliczności oszczedzę... To długie, to po prostu miało być słowo
    "warunek"... A co do meritum - podtrzymuję.

  • 137. Data: 2018-01-01 09:43:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 31 Dec 2017 22:07:09 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Pokazujesz przyklad Jackowskiego zapewne z myslą "coś może w tym
    > być".

    Oczywiście, że jest: fantastyczne zjawisko społeczne. Tysiące ludzi
    mu dziękuje za pomoc i *wierzy*, że im pomógł. A czy nie ma nic
    piękniejszego, niż wiara ludu :>? Tysiące lokalnych komendantów
    przysyła referencje i podziękowania (w przeciwieństwie do komendantow
    głównych, którzy muszą mówić, że nie pomógł). Zdaje się, że czegoś
    takiego na taką skalę dokumentacyjno-referencyjna nikt przed nim nie
    zrobił. Z każdym, kto mu zarzuci, że jest niczym więcej niż szum jest
    gotowy iść do sądu.

    --
    Marek

  • 138. Data: 2018-01-01 17:12:49
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 1/1/2018 9:43 AM, Marek wrote:
> [...]
    > piękniejszego, niż wiara ludu :>? Tysiące lokalnych komendantów przysyła
    > referencje i podziękowania (w przeciwieństwie do komendantow głównych,

    Jak widzę zafascynowany jesteś nauką demokratyczną. Jesli większość
    suwerena będzie chciała to liczby pierwsze będa się dzielić przez 7 i
    basta. Całe szczęście jeszcze nikt poza religią nie wpadł na to aby
    prawdziwość zjawiska była definionana przez liczbe wierzacych. Całe
    szczęscie religia nie generuje już żadnego postępu, nawet w poprzek.

    > Zdaje się, że czegoś takiego na taką
    > skalę dokumentacyjno-referencyjna nikt przed nim nie zrobił. Z każdym,
    > kto mu zarzuci, że jest niczym więcej niż szum jest gotowy iść do  sądu.

    Wielu bylo co to badali, masz na wikipedii kilka referencji. Z żadnym do
    sądu nie poszedł. Pewno w rękawie same blotki, jak u każdego jasnowidza.
    Albo przewidział że przegra.

    Ciekaw jestem co chcesz osiągnąć. Po tej dyskusji można od razu wskazać
    palcem ludzi którzy wierza w debilizmy i jestes w tej grupie. Chcesz
    osiągnąc jeszcze wiekszy poziom żenady posługując sie coraz głupszymi
    przykladami zjawisk paranormalnych?

  • 139. Data: 2018-01-01 18:59:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 1 Jan 2018 17:12:49 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Ciekaw jestem co chcesz osiągnąć.

    Rozrywkę. Niezmiernie mnie bawi jak się nadymasz biorąc na poważnie
    prowokacje w dyskusji na takie tematy.

    > Po tej dyskusji można od razu wskazać
    > palcem ludzi którzy wierza w debilizmy i jestes w tej .grypie.

    Ja w to wierzę? Bynajmniej. Natomiast bardzo interesujące jest to, że
    po raz kolejny wietrzysz wierzących. Może i słusznie, że taki
    przewrazliwiony jesteś. Ta grupa, która tak niefrasobliwie
    lekceważysz za parę lat będzie Ci dyktować warunki.Proponuję zacząć
    (chociaż udawać) w coś wierzyć, by nie być później samemu wytykanym.

    >Chcesz
    > osiągnąc jeszcze wiekszy poziom żenady > >posługując sie coraz
    > głupszymi
    > przykladami zjawisk paranormalnych?

    Ojtam ojtam, temat sam wywołales Randim , Jackowski jako jego
    pogromca nasuwa się automatycznie. Natomiast dla mnie jest dziwne, że
    taki fachowiec od wszystkiego o pierwszym wyborowym strzelcu
    Rzeczypospolitej nie słyszał i na artykułe w Wikipedii (dosc
    tendencyjnym zresztą) podpiera swoje zdanie.

    --
    Marek

  • 140. Data: 2018-01-01 19:11:51
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 1/1/2018 6:59 PM, Marek wrote:
    > Rozrywkę. Niezmiernie mnie bawi  jak się nadymasz biorąc na poważnie
    > prowokacje w dyskusji na  takie tematy.

    Znowu pieprzysz o prowokacjach. To bardzo wygodne, ale niestety dość
    łatwe do odczarowania. Wystepowanie z pozycji ezaminatora na usenecie
    demaskuje bardzo czesto skrzetnie ukrywane głupie przekonania.

> [...]
    > za parę lat będzie Ci dyktować warunki.Proponuję zacząć (chociaż udawać)
    > w coś  wierzyć, by nie być później samemu wytykanym.

    Wątpie. Ta grupa raczej nie zdąży przejąć władzy nad umysłami, za tępi
    są, co najwyżej beda walić się po łbach bo tylko tyle dzadzą radę. Nawet
    jeśli zrobią to lokalnie na większą skalę to jest wiele możliwości. Nie
    przejmuj się mna tak bardzo, zawsze mogę zostać honorowym żydem i
    rzadzić światem czy czym tam oni obecnie rządzą.

    > Ojtam ojtam, temat sam wywołales Randim , Jackowski jako jego pogromca
    > nasuwa się automatycznie.

    Jackowski pogromcą Randiego :D A przypadkiem Jackowski nie startowal po
    ten 1mln dolców, coś mi się kiedyś usłyszało?

    > Natomiast dla mnie jest dziwne, że taki
    > fachowiec od wszystkiego o pierwszym wyborowym strzelcu
    > Rzeczypospolitej  nie słyszał i na artykułe w Wikipedii (dosc
    > tendencyjnym zresztą)  podpiera swoje zdanie.

    Mozna podpierać swoje zdanie na wielu mediach, ale niestety dyskusja w
    internecie wymaga wskazywania palcem linków. Jeśli chcesz dostać
    oryginalne prace naukowe czasem wymaga to ruszenia dupy na drugi koniec
    PL żeby znaleźc materiały. Nie wiem czy warto dla paru suwerenów od
    biorezonansu. Oni i tak są tylko szumem, choć niektóry szum zakłuca
    sygnał i dlatego nie należy przechodzić obok bez solidnego zdzielenia w
    łeb. Taki obowiązek sceptyka. Czasem nie bez dozy przyjemności.