  • 31. Data: 2016-06-01 13:21:31
    Temat: Re: [OT] telefon a promieniowanie radioaktywne
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:574de573$0$22833$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tak się zastanawiam czy niechcący czy specjalnie chcesz teraz obrażać moją
    > rodzinę ;-)

    No wybacz, ale mało komu przeszkadza to, że się zawartość ekranu
    w telefonie zmienia... Po to jest ekran aby się zawartość na nim zmieniała.

    > Kiedy będziesz w Polsce? Może w realu pokażesz jaki z Ciebie chojrak
    > i jakimi furami jeździsz, ile złota nosisz na szyi i czy jest pompa? :-)

    Ciągle wmawiasz mi nie wiem jakie buractwo - ani złota na szyi nie
    noszę ani furami nie szpanuję - sam używam zdezelowanego iPhone4.
    A w Polsce będę za jakieś 2 tygodnie... może Ci iPhone SE przywieźć?
    Swoją drogą to czy już w Polsce oficjalnie można go u Apple kupić?

  • 32. Data: 2016-06-01 19:52:48
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-06-01 07:23, z <...@...pl> wrote:

    > Właśnie się waham czy nie halo2
    > http://www.myphone.pl/produkt/myphone-halo-2-2/

    Nie umiem o nim nic powiedzieć, tamten widziałem w codzinnym użytkowaniu
    więc wiem że (przynajmniej tamta sztuka) była OK.

  • 33. Data: 2016-06-01 21:18:35
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

> [...]

    No wybacz, ale mało komu przeszkadza to, że się zawartość ekranu
    w telefonie zmienia... Po to jest ekran aby się zawartość na nim zmieniała.
    ---
    Jak się chce oglądać ekran to się telewizor kupuje a nie telefon.

    Nie wiem, w d... to mam :-)

  • 34. Data: 2016-06-09 23:09:35
    Temat: Re: teleSRAJFON a promieniowanie ATOMowe...
    Od: jevvropa to zajebiscie wielka beczka prochu i juz jest za trzy dwunasta ??????? <9...@9...int.invalid>

    z wrote:
    > Na onkologii w pizdzie....
    > pacjenta utylizowano...
    > Podobno srakofony też...
    > chujostwa elektroPARCHiczne...
    > promieniowania dłużej niż ludoQRWA...
    > zagrożeniem dla SCIERWA

    !!! https://goo.gl/POZya0 !!! http://tinyurl.com/hcfh65r !!!

    http://tinyurl.com/h738hjs

    PEST ' http://tinyurl.com/pkjqr2r Bilderberg Meeting ' PEST

    Dresden, BananenRepublikDummland aka germany 09-12 June 2016