  • 21. Data: 2016-05-31 08:55:45
    Temat: Re: [OT] telefon a promieniowanie radioaktywne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 31 May 2016 07:58:07 +0200, z napisał(a):

    > Wynikła jeszcze jedna wada dotykowca.
    > "Co? Ładować codziennie albo co drugi dzień? Daj mi święty spokój z tymi
    > smartfonami"
    > Wymiękłem. :-)

    No, ale prawde mowiac to one coraz bardziej pradozerne.
    Zeby to chcialo ten dzien wytrzymac - ale nie, nie wiadomo, czy 6h
    wytrzyma.

    I zaczyna byc uciazliwe ...

    J.

  • 22. Data: 2016-05-31 09:51:37
    Od: z <...@...pl>

    I nikt nie wymyślił jeszcze dotykowca dla seniora?
    Bez internetu, wifi, sms, gps, kamery ... i całego tego tałatajstwa?
    Duży czytelny ekran z dużą baterią.
    Nie ma popytu?

  • 23. Data: 2016-05-31 09:52:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-31 o 09:51, z pisze:
    > I nikt nie wymyślił jeszcze dotykowca dla seniora?
    > Bez internetu, wifi, sms, gps, kamery ... i całego tego tałatajstwa?
    > Duży czytelny ekran z dużą baterią.
    > Nie ma popytu?

    Nie ma, bo po co dotykowiec, skoro zostają tylko jego wady (niewygodne i
    podatne na rozbicie).

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2016-05-31 10:06:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-31 o 09:52, Liwiusz pisze:
    > Nie ma, bo po co dotykowiec, skoro zostają tylko jego wady (niewygodne i
    > podatne na rozbicie).

    Znaczy wracamy do punktu wyjścia.
    Potrzebuję telefon dla seniora z dużymi klawiszami w rozsądnej ilości
    (ani za mało ani za dużo) i z ekranem też nie za dużym i nie za małym (w
    tych małych ciężko ogarnąć nawigację)
    Taka stara dobra nokia tylko większa :-)

  • 25. Data: 2016-05-31 10:26:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-31 o 10:06, z pisze:

    > Znaczy wracamy do punktu wyjścia.
    > Potrzebuję telefon dla seniora z dużymi klawiszami w rozsądnej ilości
    > (ani za mało ani za dużo) i z ekranem też nie za dużym i nie za małym (w

    Poszukaj czegoś w ten deseń:

    http://www.komputerswiat.pl/media/2014/349/3725008/1
    o.jpg

    > tych małych ciężko ogarnąć nawigację)

    Przecież zakładamy, że senior nawigacji nie będzie używał - ma tylko
    dzwonić.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2016-05-31 10:37:29
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-31 o 10:26, Liwiusz pisze:
    > Przecież zakładamy, że senior nawigacji nie będzie używał - ma tylko
    > dzwonić.

    Po menu oczywiście :-)

  • 27. Data: 2016-05-31 14:20:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    > I nikt nie wymyślił jeszcze dotykowca dla seniora?
    > Bez internetu, wifi, sms, gps, kamery ... i całego tego tałatajstwa?
    > Duży czytelny ekran z dużą baterią.
    > Nie ma popytu?

    Bo takich "seniorów" jak Twój jest mało... jest on wyjątkowy.

  • 28. Data: 2016-05-31 21:26:42
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-31 o 14:20, Pszemol pisze:
    > "z" <...@...pl> wrote in message
    >
    > Bo takich "seniorów" jak Twój jest mało... jest on wyjątkowy.

    Tak się zastanawiam czy niechcący czy specjalnie chcesz teraz obrażać
    moją rodzinę ;-)
    Kiedy będziesz w Polsce? Może w realu pokażesz jaki z Ciebie chojrak i
    jakimi furami jeździsz, ile złota nosisz na szyi i czy jest pompa? :-)

  • 29. Data: 2016-06-01 00:39:50
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-05-31 08:06, z <...@...pl> wrote:

> [...]
    > tych małych ciężko ogarnąć nawigację)
    > Taka stara dobra nokia tylko większa :-)

    Myphone 1062 ?

    Miałem w rękach i działa w miarę sensownie. Literki ekstraduże, słychać
    dobrze. Fajnie działa mówienie naciskanych klawiszy jak się wybiera
    numer.

  • 30. Data: 2016-06-01 09:23:29

    W dniu 2016-06-01 o 00:39, Przyjazny pisze:

    > Myphone 1062 ?
    >
    > Miałem w rękach i działa w miarę sensownie. Literki ekstraduże, słychać
    > dobrze. Fajnie działa mówienie naciskanych klawiszy jak się wybiera
    > numer.

    Właśnie się waham czy nie halo2
    http://www.myphone.pl/produkt/myphone-halo-2-2/