  • 71. Data: 2020-02-16 22:40:07
    Temat: Re: Ocieplenie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wiki podaje całkiem pokaźną listę.

    Tylko póżniej;) Zaczęło się ochładzać w okolicach 1600.

    > Akurat nie w tych czasach - dżuma wybiła 25% populacji światowej. Do
    > tego dochodziły klęski głodu, straty zbrojne...

    Co do strat w wojnach, to w czasie wojny to akurat ekologa schodziła na
    dalszy plan i jestem przekonany że co2 więcej niż normalnie wywalaliśmy.

    --
    Shrek

  • 72. Data: 2020-02-16 22:57:46
    Od: z <...@...pl>

    > Nic nie rozumiem. Piszesz "dostajesz tyle samo energii z zewnątrz", no
    > to się pytam ile samo?

    Ciach. ;-)

    I to jest właśnie czynnik którego najmądrzejsi faszystowscy ekolodzy ;-)
    NIE potrafią zmierzyć a on jest najważniejszy w tej całej BUJDZIE.

    Nie da się zmierzyć promieniowania Słońca. Nie da się go opisać w czasie
    A jeśli weźmiemy jeszcze pod uwagę inne promieniowania kosmiczne i może
    nawet nie znane przez "naukę"...

    Wniosek GÓWNO WIEMY CO BYŁO I CO BĘDZIE

    KROPKA

  • 73. Data: 2020-02-16 23:02:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Feb 2020 22:57:46 +0100, z napisał(a):

    > Ciach. ;-)
    >
    > I to jest właśnie czynnik którego najmądrzejsi faszystowscy ekolodzy ;-)
    > NIE potrafią zmierzyć a on jest najważniejszy w tej całej BUJDZIE.
    >
    > Nie da się zmierzyć promieniowania Słońca.

    No jak nie da sie ?

    >Nie da się go opisać w czasie

    Owszem, tu moze byc problem, bo mierzymy od ~100 lat.

    > A jeśli weźmiemy jeszcze pod uwagę inne promieniowania kosmiczne i może
    > nawet nie znane przez "naukę"...

    Musialoby byc silne.

    J.

  • 74. Data: 2020-02-16 23:25:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Feb 2020 22:21:00 +0100, Shrek napisał(a):

    > Nie mówię, że nie, ale to chyba raczej pochodna pod względem fizycznym a
    > nie matematycznym. A wetdy na ogół ma jakąś nazwę fizuczną.

    I tak i nie.
    https://envirementalb.com/1-5v-dc-to-220v-ac/

    Czy w wersji bardziej skomplikowanej

    https://www.eleccircuit.com/simple-transistor-invert
    er-circuit-diagram/

    czy tak
    http://danyk.cz/reverz28_en.html

    mamy tu ujemne sprzezenie do stabilizacji napiecia, ale sama ladowarka
    dziala dzieki dodatniemu na cewkach/trafie, i dzieki temu generuje.

    J.

  • 75. Data: 2020-02-16 23:32:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Feb 2020 22:15:35 +0100, Shrek napisał(a):

    > No przecież że nie on osobiście;) Zresztą powtarzam co napsali inni.
    > Myślę, że to chodzi o indian południowoametykańskich.

    Nawet jak doliczymy wszystkich konkwistadorow, to ilu ich bylo.

    Swoja droga - Cejrowski mowil, ze dzungla kiepsko sie pali - zbyt
    wilgotna.

    J.

  • 76. Data: 2020-02-17 00:13:10
    Od: andal <a...@a...org>

    On Sun, 16 Feb 2020 22:57:46 +0100, z wrote:

> [...]
    >
    > Nie da się zmierzyć promieniowania Słońca. Nie da się go opisać w czasie
    > A jeśli weźmiemy jeszcze pod uwagę inne promieniowania kosmiczne i może

    wiemy, wiemy, wiedzielismy juz dawno

    ze jest gorzej niz bylo ale lepiej niz bedzie

  • 77. Data: 2020-02-17 00:17:20
    Od: andal <a...@a...org>

    On Sun, 16 Feb 2020 22:39:40 +0100, z wrote:

    > Na podstawie badań mądrych ekologów stwierdzono że obecne ocieplenie
    > jest spowodowane przez człowieka.
    > Wyczytali to ze skał, z rozmieszczenia kontynentów z ewolucji
    > mięczaków... ;-)
    >
    > Pomiarów nie ma i nie będzie. Nawet przybliżonych.
    >
    > Tak samo jak nie wiadomo co spowodowało roztopienie polskich lodowców.
    >
    > Jest narracja, teoria nawet przechodząca w sekciarskie zacietrzewienie.
    >
    > A lemingi mają to łykać.
    >
    > OCIEPLENIE JEST i to jest FAKT.
    >
    > Jeśli nawet się cały świat zesra i przestanie EMITOWAĆ to nie ma
> [...]

    jest jeszcze jeden

    placenie podatkow na ekoterrorystow

    dlaczego? bo strach jest najwiekszym motywatorem

  • 78. Data: 2020-02-17 05:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Swoja droga - Cejrowski mowil, ze dzungla kiepsko sie pali - zbyt
    > wilgotna.

    Ale mowił to w kontekscie płonącej brazylii z tego co pamietam. A
    brazylia nie płonie sama z siebie tylko jest wypalana przez plantatorów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 79. Data: 2020-02-17 05:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > OCIEPLENIE JEST i to jest FAKT.

    Jeszcze niedawno denialisci twierdzili ze ocieplenia nie ma a to co sie
    dzieje to przeciez naturalna sprawa ze temperatura powoli rosnie.
    Widze ze zauwazyli tempo tego wzrostu i zmienili spiewke?

    > Jeśli nawet się cały świat zesra i przestanie EMITOWAĆ to nie ma
    > gwarancji że się ochłodzi.
    >
    > TO JEST KOLEJNY FAKT

    I dlatego uwazasz ze nie ma sensu nic robic?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 80. Data: 2020-02-17 06:17:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.02.2020 o 22:57, z pisze:

    > Nie da się zmierzyć promieniowania Słońca.
    Co ty bredzisz?

    --
    Shrek