  • 11. Data: 2019-04-08 15:12:28
    Temat: Re: Od 06 kwietnia "zniknie" GPS...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >No i odczuwacie jakieś skutki GPS Rollover?

    Moje GPSy dzialaja ... ale jeden podaje date 23-08-1999.
    nawigacja/WinCE ustawia wiec sobie 1-01-2008 ... zobaczymy co bedzie
    dalej ...

    >W moim mieście nie działa śledzenie autobusów miejskich i nie
    >pojawiają się rzeczywiste godziny przyjazdów na wyświetlaczach
    >przystankowych.
    >Za to przewija się napis:
    >"Ze względu na ogólnoświatowy problem z GPS, system SIP nie działa
    >prawidłowo."

    Nie mam widoku na tablice we wrocku ... ale system wydaje sie dzialac

    http://mpk.wroc.pl/jak-jezdzimy/mapa-pozycji-pojazdo

    J.

  • 12. Data: 2019-04-08 15:21:02
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2019 01:26:54 UTC-5 użytkownik Miroo napisał:
> [...]
    o_Pełnomocnika_Rządu_ds._Cyberbezpieczestwa_dot._GPS
    _Week_Number_Rollover.pdf

    number-rollover-7-kwietnia-2019-r-godz-200-Czy-mozem
    y-spac-spokojnie.html

> [...]
    > prawidłowo."
    >
    > Jeśli ktokolwiek miałby być nieprzygotowany na ten problem, to na pewno

    Nie panikuj. Pewnie zgasili prewencyjnie.
    Jak sie okaze ze nadajniki dobrze raportuja to sie tablice wlaczy.

    Nie sadze aby mieli tak stare urzadzenia (szacuje ze tyczy sie gratow starszych niz
    8-10 lat)

  • 13. Data: 2019-04-08 20:30:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.03.2019 o 22:38, J.F. pisze:

    > No i tradycyjnie - samoloty sie zderzaja, policja nie wie gdzie jest,
    > wojsko nie wie gdzie jest, kierowcy nie trafiaja pod adres, uslugi
    > sledzenia nie dzialaja

    No wiesz. Jak ostatnio (znaczy przedostatnio) koleś migiem wylądował w
    lesie 11 km od macieżysztego lotniska, to też go po kilku godzinach
    leśnicy znależli - mało co nie zamarzł. To byłoby oszukać przeznaczenia
    - rozbić się migiem w lesie, przeżyć bez szwanku, skręcić kostkę przy
    wychodzeniu z resztek maszyny i zamarznąć... to już chyba lepiej żeby go
    wilki zjadły;)

    Shrek