  • 11. Data: 2019-12-02 20:08:53
    Temat: Re: Od 2020 roku ceny samochodów wzrosną nawet o 20 proc. To jednak dopiero początek podwyżek
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.12.2019 o 08:08, ToMasz pisze:

    > i nikt nie pokusił się o sprawdzenie, czy lepiej dla środowiska jest gdy
    > Polak pojeździ kolejne parę lat takim samochodem, czy wyprodukowanie
    > nowszego ale mniej szkodzącego podczas jazdy

    Bo wiadomo co by z tego wyszło. Jakby cię w supermarkecie jakieś
    ekozjeby namawiały, żebyś za każdym razem wypierdolił poprzednią torbę
    na zakupy i kupił nową w chuj ekologiczniejszą od poprzedniej to co byś
    powiedział? :)

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2019-12-02 20:15:40
    Od: p...@g...com

    Ekozjeby aktualnie walczą z jednorazowymi torebkami więc samochody to tylko kwestia
    czasu ;-) każdy samochód powinien jeździć co najmniej 30 lat co prawda zezre to zyski
    motokoncernow ale jestem gotowy na te poświęcenie ;-)

  • 13. Data: 2019-12-02 20:35:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.12.2019 o 20:15, p...@g...com pisze:
    > Ekozjeby aktualnie walczą z jednorazowymi torebkami więc samochody to tylko kwestia
    czasu ;-)

    Na razie ekozjebiozą uzasadnia się jednorazowe samochody;)

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2019-12-02 22:30:44
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-02 09:50, z wrote:

    > Bo nie chodzi o środowisko tylko a zyski korporacji. A Ci wszyscy
    > politycy lobbowani przez koncerny wycierają sobie tylko gęby ekologią.
    >
    > Marzy mi się światowy bojkot nowych aut.
    > To by była faktyczna walka z ocieplaniem klimatu.

    Żeby lud chciał bojkotować auta musiałby najpierw reklamy zbojkotować.

  • 15. Data: 2019-12-02 22:33:48
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-02 16:33, andal wrote:

    > marzenie scietej glowy, w najbardziej zindustralizowanych krajach
    > samochod jest koniecznoscia

    Z tego nie wynika, że musi być nowy.

  • 16. Data: 2019-12-02 22:36:21
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-02 20:15, p...@g...com wrote:
> [...]
    czasu ;-) każdy samochód powinien jeździć co najmniej 30 lat co prawda zezre to zyski
    motokoncernow ale jestem gotowy na te poświęcenie ;-)

    Rozumiem koniem, ale samochodem?!

  • 17. Data: 2019-12-03 00:13:45
    Od: andal <a...@a...org>

    On Mon, 02 Dec 2019 18:41:23 +0100, z wrote:

    > To nie znaczy że musi być NOWY.

    a ja mowilem ze musi byc nowy?

  • 18. Data: 2019-12-03 00:15:44
    Od: andal <a...@a...org>

    On Mon, 02 Dec 2019 22:33:48 +0100, kk wrote:

    > Z tego nie wynika, że musi być nowy.

    z tego wynika ze jest znaczna nadprodukcja w celu konkurencji,
    i sprzedaz na raty siedmioletnie bez oprocentowania

  • 19. Data: 2019-12-03 00:16:50
    Od: andal <a...@a...org>

    On Mon, 02 Dec 2019 22:30:44 +0100, kk wrote:

    > Żeby lud chciał bojkotować auta musiałby najpierw reklamy zbojkotować.

    bojkotujesz? powiedz jak to robisz

  • 20. Data: 2019-12-03 00:34:28
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Zacytujmy jak należy

> [...]
    >
    > Marzy mi się światowy bojkot nowych aut.
    > To by była faktyczna walka z ocieplaniem klimatu.

    Na co andal:

    "marzenie scietej glowy, w najbardziej zindustralizowanych krajach
    samochod jest koniecznoscia"

    A teraz

    > a ja mowilem ze musi byc nowy?

    Co mówiłeś?