  • 21. Data: 2019-12-03 00:35:38
    Temat: Re: Od 2020 roku ceny samochodów wzrosną nawet o 20 proc. To jednak dopiero początek podwyżek
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-03 00:16, andal wrote:

    > bojkotujesz? powiedz jak to robisz

    Normalnie, wyłączam. Ale przeciętny ludzik za bardzo przywiązany jest do
    tego pudełka co je nadaje i nie wyłączy więc ...

  • 22. Data: 2019-12-03 00:41:33
    Od: andal <a...@a...org>

    On Tue, 03 Dec 2019 00:34:28 +0100, kk wrote:

    > Zacytujmy jak należy

    > Na co andal:
    >
    > "marzenie scietej glowy, w najbardziej zindustralizowanych krajach
    > samochod jest koniecznoscia"
    >
    > A teraz

    > Co mówiłeś?

    zebys nie myslal bo moze cie zabolec glowa

  • 23. Data: 2019-12-03 00:43:42
    Od: andal <a...@a...org>

    On Tue, 03 Dec 2019 00:35:38 +0100, kk wrote:

    > Normalnie, wyłączam. Ale przeciętny ludzik za bardzo przywiązany jest do
    > tego pudełka co je nadaje i nie wyłączy więc ...

    ten przecietny przynajmniej zaoszczedza na energii elektrycznej

  • 24. Data: 2019-12-03 10:30:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-02 o 22:36, kk pisze:
    > Rozumiem koniem, ale samochodem?!

    Miałem jeden samochód który miał 5 lat.
    Reszta ok. 10. Teraz mam 2006 rocznik.
    Nie widzę powodu kupowania młodszych.
    Jak mnie będzie stać to kupię nowy...
    Albo nie kupię bo mnie będzie stać na "samochód z duszą" ;-)

    Dzisiaj na parkingu obok mojego stał Panek Fiat 125p
    W ładnym stanie aż grzech nie wypożyczyć ;-)

  • 26. Data: 2019-12-03 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik andal a...@a...org ...

    > bojkotujesz? powiedz jak to robisz

    U mnie włacza sie zdrowy rozsadek.
    Przykładowo jak mi mowia ze nowy proszek pierze o 20% lepiej od
    poprzedniego i taka reklame słysze po raz setny przez ostatnie 20 lat to
    mysle sobie ze gdyby to była prawda to plamy uciekałyby juz na sam widok
    tego nowego proszku...

    Albo reklamy leków wmawiajace nam choroby...

    No i jeżeli juz chcesz o samochodach to najnowsza reklama z radio:
    - a swiatła super hiper led sred ma? Ma!
    No to musi być najlepsza oferta...

    ...czy coś w ten deseń! Bzdura pogania bzdure.

    Teraz jest reklamowany elektryczny crafter... Dostawczak o zasiegu 100km?
    Kto to kurwa kupi... Pewnie tylko jakies urzedy... :(

    Albo TYLKO 1000, 1500 miesiecznie netto za samochoód! Wynajmij ble ble
    ble

    Kazdy ma prawo dawac sobie wmawiac co mu sie tylko podoba :)

    Jakis czas temu przetoczyła się tutaj rozmowa o kosztach uzytkowania
    samochodu, o sensownosci kupna nowego etc.
    Wtedy liczyłem i wyszło mi ze multipla kosztuje mnie srednio 500zł
    miesiecznie. Przy czym te 500zł to juz razem z kosztami paliwa.
    Jezdzimy nia niecały 10kkm rocznie.

    Zgadzam sie ze w tym całym pro ekologicznym zrywie jest jednak sporo
    hipokryzji.
    Gdyby było inaczej to zakazanoby produkcji aut majacych silniki po 200KM,
    ograniczonoby przyspieszenie tak zeby auta zaczeły palic duzo mniej niz
    pala obecnie. Skonczyłoby sie sciganie od swiateł do swiateł, butowanie
    wszedzie gdzie sie da, ruch by sie uspokoił, stałby sie płynniejszy i za
    20 lat mielibysmy srednio 20-30% mniejsze spalanie przy braku
    jakichkolwiek innych ograniczen... Ach marzenia :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 27. Data: 2019-12-03 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Rozumiem koniem, ale samochodem?!

    Ale na czym polega problem?
    Ostatnio sprzedawałem 2001 i 1998 rocznik - auta całkowicie sprawne, na
    jednym przegladzie spowodowałem wrecz zaciekawienie całej grupy
    pracowników bo ewidentnie chcieli sie do czegos przyczepic a nie mieli...

    Oba auta z pocałowaniem reki poszły do rodziny i znajomych i jezdza
    dalej.

    Wystarczy troche dbac a nie czekac z naprawami az coś odpadnie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 25. Data: 2019-12-03 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik andal a...@a...org ...

    > z tego wynika ze jest znaczna nadprodukcja w celu konkurencji,
    > i sprzedaz na raty siedmioletnie bez oprocentowania

    No po prostu dokładaja jeszcze za darmo lodzika w salonie :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 28. Data: 2019-12-03 14:28:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik andal a...@a...org ...

> [...]
    >widok
    >tego nowego proszku...
    >Albo reklamy leków wmawiajace nam choroby...

    Albo reklamy telewizorow.
    Zobacz jakie piekne kolory ... i ogladamy na starym telewizorze :-)

    Ale swoja droga - akurat w MM sprzedawca polecal philipsy, i trzeba
    przyznac - w jednym momencie kolory byly istotnie lepsze niz kilka
    innych na polce.
    Ale ... czy nie przesterowane ?

    >Teraz jest reklamowany elektryczny crafter... Dostawczak o zasiegu
    >100km?
    >Kto to kurwa kupi... Pewnie tylko jakies urzedy... :(

    Akurat po miescie mozesz miec problem z przejechaniem 100km dziennie.
    Albo dla kuriera.
    A np mozliwosc parkowania za darmo czy jazdy buspasem moze byc sporo
    warta.

> [...]

    >Wtedy liczyłem i wyszło mi ze multipla kosztuje mnie srednio 500zł
    >miesiecznie. Przy czym te 500zł to juz razem z kosztami paliwa.

    Ale to Multipla. Chcesz miec nowy,lepszy samochod, taki co kosztuje np
    90 tys,
    to juz wychodzi 9k rocznie, o ile bedziesz chcial 10 lat jezdzic, czy
    1500zl/mc jesli zamierzasz sprzedac po 5 latach.
    Odjac wartosc odsprzedazy, dodac ubezpieczenie ...

    J.

  • 29. Data: 2019-12-03 17:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    >
    > Ale swoja droga - akurat w MM sprzedawca polecal philipsy, i trzeba
    > przyznac - w jednym momencie kolory byly istotnie lepsze niz kilka

    Oczywiście ze pokazał ci to co chciał i jak chciał...
    Chyba nie sadzisz ze sklepy sprzedaja jak leci?

    > Akurat po miescie mozesz miec problem z przejechaniem 100km dziennie.
    > Albo dla kuriera.
    > A np mozliwosc parkowania za darmo czy jazdy buspasem moze byc sporo
    > warta.

    Bez urazy ale nie masz pojecia o pracy kuriera w miescie jezeli sadzisz
    ze robi ponizej 100km...

> [...]
    > 1500zl/mc jesli zamierzasz sprzedac po 5 latach.
    > Odjac wartosc odsprzedazy, dodac ubezpieczenie ...

    No ale o tym własnie mowie...
    Chcesz czy ci mowia ze masz chciec?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 30. Data: 2019-12-03 18:38:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sądziłem JF ze madrzejszy jestes. Jesli sprzedawca coś poleca to znaczy że chce się
    tego pozbyć. Gdyby na Świecie co 7 sekund nie rodzil sie frajer to handel by upadł.