  • 41. Data: 2009-04-28 11:17:34
    Temat: Re: Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ea5b1bd3-acc5-47aa-9ccb-64f1fb2612a4@p6g2000pre
    .googlegroups.com...

    > Skad masz takie statystyki ze polowa z Orange lezy w szufladzie, liczyles
    > czy oni tez takie statystyki prowadza i je podaja :)

    Przeciez to ogolnie znany fakt ze operatorzy zawyzaja o wiele % ilosc
    aktywnych numerow.
    Wnioskuje takze po szufladach mojego otoczenia (w pracy i domu) gdzie
    leza stare pomaranczowe simy na pamiatke.

    no to wpakuj takiego sima i zobaczysz komunikat że karta niezarejestrowana

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 42. Data: 2009-04-28 12:45:18
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > no to wpakuj takiego sima i zobaczysz komunikat że karta niezarejestrowana

    zarownoo orange jak i era wylaczaja simy z wielomiesiecznym a nawet
    ponad rocznym opoznieniem. Pewnie tez po to aby podbic sobie
    statystyki albo z nadzieja ze ktos jednak doladuje te karty :)

  • 43. Data: 2009-04-28 13:48:06
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    t.googlegroups.com...

> [...]

    ponad rocznym opoznieniem. Pewnie tez po to aby podbic sobie
    statystyki albo z nadzieja ze ktos jednak doladuje te karty :)

    moja karta w pomarańczy wyłączona po miesiącu od zakończenia przychodzących

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 44. Data: 2009-04-28 14:30:56
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > moja karta w pomarańczy wyłączona po miesiącu od zakończenia przychodzących

    a moje dwie po roku od zakonczenia przychodzacych logują sie do
    sieci :)

  • 45. Data: 2009-04-29 07:05:50
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 28 Apr 2009 07:30:56 -0700, BearBag napisał(a):

    > a moje dwie po roku od zakonczenia przychodzacych logują sie do sieci

    A mój Tik-Tak, który głosi, że mogę odbierać połączenia do sierpnia 2008
    r. nadal działa.
    A Simdatę niedawno wyłączyli, po 2 latach niedoładowywania chyba.
    A Orąż po 2 miesiącach wyłączył. Ale fakt, że karta była z internetu, za
    darmo, ani razu nie doładowana.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 46. Data: 2009-05-03 13:45:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Apr 2009 09:05:17 -0700 (PDT), BearBag wrote:

    >tak, tylko na razie numerow play jest kilkakrotnie mniej niz orenzady.

    Ale przeciez nie interesuja cie wszystkie tylko te wybrane :-)

    Przemigruj i je do Play :-)

    J.

  • 47. Data: 2009-05-04 11:43:32
    Od: p...@o...pl

    > Czy w Nowe Orange Go jest usluga 5gr z wybranym numerem?

    Jest tam usługa "pogadaj sobie", gdzie masz rozmowy za darmo z
    wybranym numerem w orange (trzeba doładować za min. 25 zł i później
    aktywujesz usługę smsem, ale nie później niż w ciągu 5 dni od
    ostatniego doładowania).