  • 1. Data: 2009-01-05 22:49:10
    Temat: Odp: Plazma 42 do 2500zł
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "frulik" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:gjfuib$22f$1@inews.gazeta.pl...
    > 42PV8 widziałem i jest matowa, zresztą Euro ma tylko PV8 w ofercie (tak
    > powiedział sprzedawca) i niestety nigdzie nie udało mi się zobaczyć
    > 42PV80.
    > Zadałem pytanie do kilku sklepów, ale dostawy będą na początku stycznia i
    > będzie wiadomo dopiero za kilkanaście dni - poczekam.

    oglądałem dziś w sklepie na zywo 42PV80 i jest "z połyskiem". Sprzedawca
    wzruszył ramionami na pytanie "Czy są matowe ?"

    Piotrek

  • 2. Data: 2009-01-06 16:11:08
    Temat: Re: Plazma 42 do 2500zł
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > oglądałem dziś w sklepie na zywo 42PV80 i jest "z połyskiem". Sprzedawca
    > wzruszył ramionami na pytanie "Czy są matowe ?"

    ludzie na prawdę wybór telewizora uzależniacie od matowej ramki??
    ło matko :))
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2009-01-06 17:51:25
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ludzie na prawdę wybór telewizora uzależniacie od matowej ramki??
    > ło matko :))

    a o współczynniku WRF słyszałeś ?

    Piotrek

  • 4. Data: 2009-01-06 18:57:27
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > a o współczynniku WRF słyszałeś ?

    rozwiń :)
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2009-01-06 20:01:32
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

> [...]

    Wife's Resistance Factor
    :)
    U mnie matowa ramka znacznie obniża wartość tego współczynnika
    :D

    Piotrek

  • 6. Data: 2009-01-07 07:48:10
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Wife's Resistance Factor
    > U mnie matowa ramka znacznie obniża wartość tego współczynnika

    pzdr
    GL