  • 1. Data: 2010-02-13 19:05:35
    Temat: Odpady tworzyw termoutwardzalnych
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Czołem.

    Szukam pomysłu na utylizację odpadów tworzyw termoutwardzalnych ( wlewki
    ). Szacunkowa ilość: 2-3 tony na miesiąc.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2010-02-13 21:25:15
    Temat: Re: Odpady tworzyw termoutwardzalnych
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Feb 2010 20:05:35 +0100, PeJot wrote:
    >Szukam pomysłu na utylizację odpadów tworzyw termoutwardzalnych ( wlewki
    >). Szacunkowa ilość: 2-3 tony na miesiąc.

    Elektrownia, cementownia ?

    A moze betoniarnia czy asfalciarnia ?

    J.

  • 3. Data: 2010-02-13 21:42:07
    Od: Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl>

    > Elektrownia, cementownia ?
    >
    > A moze betoniarnia czy asfalciarnia ?

    A możesz pokazać KSZTAŁT tych odpadów?

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 4. Data: 2010-02-14 06:50:21
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    J.F. pisze:

    > Elektrownia, cementownia ?

    A co oni z tym zrobią w elektrowni ?

    > A moze betoniarnia czy asfalciarnia ?

    Wypełniacze ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 5. Data: 2010-02-14 08:27:40
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Krzysztof Tabaczyński pisze:

    > A możesz pokazać KSZTAŁT tych odpadów?

    Plaster, średnica ok. 100 mm, wysokość ok. 5 mm z "rogami"

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 6. Data: 2010-02-14 12:05:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 Feb 2010 07:50:21 +0100, PeJot wrote:

    >A co oni z tym zrobią w elektrowni ?

    Do mlyna a potem do pieca.

    Piec duzy, wszystko spali, tylko chloru moze nie lubiec :-)

    >Wypełniacze ?

    Tak, tylko jakies zastosowanie musi byc gdzie jakosc mniej istotna.
    Plac parkingowy np.

    J.

  • 7. Data: 2010-02-14 13:36:15
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    J.F. pisze:

    > Do mlyna a potem do pieca.
    >
    > Piec duzy, wszystko spali, tylko chloru moze nie lubiec :-)

    I to ma jakiś sens ekonomiczny ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 8. Data: 2010-02-14 20:31:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Morze tu: http://www.mobruk.pl/

  • 9. Data: 2010-02-14 21:47:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 Feb 2010 14:36:15 +0100, PeJot wrote:

    >I to ma jakiś sens ekonomiczny ?

    Dla ciebie - najtansza utylizacja.
    Dla elektrowni czy cementowni - najtanszy opal :-)

    J.

  • 10. Data: 2010-07-30 08:40:12
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    J.F. pisze:

    > Dla ciebie - najtansza utylizacja.

    I tak do tego interesu trzeba dołożyć :>

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem