  • 31. Data: 2017-12-12 19:58:04
    Temat: Re: Odszkodowanie z AC, korekta za przebieg.
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 12 grudnia 2017 19:11:30 UTC+1 użytkownik Grzegorz Krukowski napisał:

    > Nie była wykupiona opcja stałej wartości pojazdu więc wycena była
    > robiona na dzień szkody, czyli prawie rok później.

    Pewnie wiele to nie zmienia. U mnie ta opcja była a i tak wycena niższa...

  • 32. Data: 2017-12-12 20:22:39
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 12 Dec 2017 10:58:04 -0800 (PST), s...@g...com wrote:

    >Pewnie wiele to nie zmienia. U mnie ta opcja była a i tak wycena niższa...
    No więc sąd, bo np.:
    Wpisz tą sygnaturę: I C 1748/15
    tutaj: http://orzeczenia.wloclawek.sr.gov.pl/search

    http://odszkodowaniamotoryzacyjne.pl/stala-wartosc-p
    ojazdu/2016/09/30
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 33. Data: 2017-12-12 21:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Chyba bardzo starego.
    > Ja rzadko płacę więcej niż 5% wartości auta za pakiet.
    > Obecnie coś koło 3%, bez żadnej promocji, nawet nie na pakiet, poza
    > dokładnym wyszukaniem dobrej oferty.
    >
    > Oczywiście mam max. zniżki.

    No własnie.
    Ostatnio nawet pierwszy raz kupowałem ubezpieczenie w ten sposób ze OC w
    firmie x a AC w firmie Y bo tak było najkorzystniej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 34. Data: 2017-12-12 21:09:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-12 o 18:00, Budzik pisze:

    > Tak czy siak - przy koszcie AC na poziomie 15% jego wykup jest tak
    > nieoplacalny ze szkoda gadac.

    To też działa w drugą stronę - ubezpieczycielom nie chce się ubezpieczać
    staroci, więc dają takie ceny.

    > W 6 lat oddajesz wartosc auta. Po co?

    Choćby po to, że jak przytrzesz zderzak, to dostaniesz nowy za połowę
    wartości samochodu.

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2017-12-12 21:25:41
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 12.12.2017 o 11:26, s...@g...com pisze:
    > Pytalem tu kiedys i odpowiedzi dla aut uzywanych byly wlasnie w okolicy 15%.

    10 latek i 2,8% wartości za roczne AC.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 36. Data: 2017-12-12 21:27:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 grudnia 2017 21:09:53 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > To też działa w drugą stronę - ubezpieczycielom nie chce się ubezpieczać
    > staroci, więc dają takie ceny.

    > Choćby po to, że jak przytrzesz zderzak, to dostaniesz nowy za połowę
    > wartości samochodu.

    Po co nowy zderzak w starym aucie?

  • 37. Data: 2017-12-12 21:41:23
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 12 Dec 2017 21:09:49 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > To też działa w drugą stronę - ubezpieczycielom nie chce się ubezpieczać
    > staroci, więc dają takie ceny.

    > Choćby po to, że jak przytrzesz zderzak, to dostaniesz nowy za połowę
    > wartości samochodu.

    Tylko zysk z tego raczej niewielki, że w starym aucie wartym 10000zł nagle
    ktoś będzie miał fabrycznie nowy zderzak wymieniony za 4000zł.

    Gdyby nie AC, to za równowartość połowy składki kupiłby sobie zupełnie
    ładny zderzak używany w kolorze :)

    A jeszcze taki przytarty zderzak to akurat super optymalne uszkodzenie.
    Bo zazwyczaj cokolwiek więcej powoduje że szkoda okazuje się całkowita
    (całkowitość większość towarzystw wylicza wg. najdroższego wariantu
    serwisowego), wtedy wartość przed szkodą 10000zł, wartość wraku 8500zł i
    dobrze jak chociaż do wypłaty będzie równowartość zapłaconej składki
    rocznej.

    Jedynie AC na starsze auto trzyma się kupy jeśli chodzi o jego kradzież.

  • 38. Data: 2017-12-12 22:07:56
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 12 grudnia 2017 20:22:40 UTC+1 użytkownik Grzegorz Krukowski napisał:

    > No więc sąd, bo np.:
    > Wpisz tą sygnaturę: I C 1748/15
    > tutaj: http://orzeczenia.wloclawek.sr.gov.pl/search
    >
    > http://odszkodowaniamotoryzacyjne.pl/stala-wartosc-p
    ojazdu/2016/09/30

    Bardzo dobra informacja, dziekuję. Dam znać co ze sprawy wyszło.

  • 39. Data: 2017-12-12 22:59:58
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-12-2017 o 21:41, Tomasz Pyra pisze:

    > Tylko zysk z tego raczej niewielki, że w starym aucie wartym 10000zł nagle
    > ktoś będzie miał fabrycznie nowy zderzak wymieniony za 4000zł.

    Już akurat.
    Jak zobaczysz kwotę amortyzacji takiego zderzeka w starym rupciu, to
    może na śrubki do nowego starczy....

  • 40. Data: 2017-12-12 23:00:46
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-12-2017 o 19:43, Grzegorz Krukowski pisze:

    > To było 4 letnie auto z salonu. Szkoda nam było czasu na przepychanki
    > za 2-3 tysiące.

    I na takich liczą.
    Prawnika się bierze i czeka na przelew.