  • 21. Data: 2017-12-12 17:49:58
    Temat: Re: Odszkodowanie z AC, korekta za przebieg.
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 12 Dec 2017 16:50:55 +0100, Grzegorz Krukowski
    <r...@o...pl> wrote:

    Kwota na ubezpieczeniu ~27 000 zł, szkoda całkowita ~ 22 000 zł, po ~
    10 miesiącach od ubezpieczenia.

    --
    Grzegorz Krukowski

  • 22. Data: 2017-12-12 18:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Pewnie przede wszystkim od tego, że jak zniszczysz zderzak, to w
    > nowym samochodzie masz 5% strat, a w starym 50%.

    Tak czy siak - przy koszcie AC na poziomie 15% jego wykup jest tak
    nieoplacalny ze szkoda gadac.
    W 6 lat oddajesz wartosc auta. Po co?
    No chyba ze chcesz celowo gdzies walnac.

    Auto o ktorym pisałm to 2012 rok wiec nie jakies super nowe - Ac to ok
    3%.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 23. Data: 2017-12-12 19:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Grzegorz Krukowski r...@o...pl ...

    > Kwota na ubezpieczeniu ~27 000 zł, szkoda całkowita ~ 22 000 zł, po ~
    > 10 miesiącach od ubezpieczenia.

    A gdzie brakujace 5000?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 24. Data: 2017-12-12 19:01:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

    > Probowalem, ale mi na infolinii powiedzieli ze nie mozna bo to auto
    > u agenta ubezpieczone wiec nie moga. Cfaniaki :)

    A kto ci kaze podawac prawdziwy nr rejestracyjny?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 25. Data: 2017-12-12 19:10:47
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-12-2017 o 08:57, s...@g...com pisze:

    > Bo cos mi sie wydaje ze ubezpieczalnia wycenila auto na 9kpln, skasowala skladke za
    taka wartosc a teraz twierdzi ze wartosc jest duzo niższa bo przebieg (znany w
    momencie zawierania).

    Wycena do składki jest zawsze wyższa od wyceny do wypłaty odszkodowania.
    Nie dotyczy wyceny wraku (pozostałości) - ta zawsze rośnie pod niebiosa.

    Tak robią i co im zrobisz?

    > Kojarzy ktos jak to jest? Warto protestować?

    Zawsze warto.

  • 26. Data: 2017-12-12 19:11:31
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 12 Dec 2017 18:01:01 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Użytkownik Grzegorz Krukowski r...@o...pl ...

    >A gdzie brakujace 5000?
    Nie była wykupiona opcja stałej wartości pojazdu więc wycena była
    robiona na dzień szkody, czyli prawie rok później.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 27. Data: 2017-12-12 19:13:00
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-12-2017 o 09:17, s...@g...com pisze:

    > Co zresztą sie dosyć dobrze wpisuje w to co tu juz kiedys poruszalem, ze skladka na
    ubezpieczenie to pi*oko 15% wartosci auta.

    Chyba bardzo starego.
    Ja rzadko płacę więcej niż 5% wartości auta za pakiet.
    Obecnie coś koło 3%, bez żadnej promocji, nawet nie na pakiet, poza
    dokładnym wyszukaniem dobrej oferty.

    Oczywiście mam max. zniżki.

  • 28. Data: 2017-12-12 19:16:58
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-12-2017 o 19:11, Grzegorz Krukowski pisze:

    > Nie była wykupiona opcja stałej wartości pojazdu więc wycena była
    > robiona na dzień szkody, czyli prawie rok później.

    A co to za auto, że miało roczną utratę wartości rzędu 20% jako mocno
    używane?
    Poza pierwszymi latami, albo mocno niesprzedawalnymi modelami, roczne
    utraty są niższe, dużo niższe.

    IMO - dałeś się nabrać.

  • 29. Data: 2017-12-12 19:18:40
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2017 o 11:26 <s...@g...com> pisze:

    > Pytalem tu kiedys i odpowiedzi dla aut uzywanych byly wlasnie w okolicy
    > 15%.
    > Moje nowe auto (fiesta z 2006r) tez od nowosci sie szwędała w okolicy
    > 15% wartosci za skladke AC.

    Za nowe płaciłem w tym roku około 2% (max zniżki i full pakiet)
    Za 4 letnie około 4% (też max zniżki i full pakiet).

    TG

  • 30. Data: 2017-12-12 19:43:57
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 12 Dec 2017 19:16:58 +0100, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

> [...]
    >używane?
    >Poza pierwszymi latami, albo mocno niesprzedawalnymi modelami, roczne

    To było 4 letnie auto z salonu. Szkoda nam było czasu na przepychanki
    za 2-3 tysiące.
    --
    Grzegorz Krukowski