  • 41. Data: 2017-12-13 07:02:07
    Temat: Re: Odszkodowanie z AC, korekta za przebieg.
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    Prawnik to za darmo?
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 42. Data: 2017-12-13 07:06:45
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 13 Dec 2017 07:02:07 +0100, Grzegorz Krukowski
    <r...@o...pl> wrote:

    >Prawnik to za darmo?
    Anyway, to jednak było OC bo nie nasza wina, choć wycena raczej by
    była ta sama bo to wszystko i tak było w PZU.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 43. Data: 2017-12-13 10:39:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 12 Dec 2017 22:59:58 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Już akurat.
    > Jak zobaczysz kwotę amortyzacji takiego zderzeka w starym rupciu, to
    > może na śrubki do nowego starczy....

    No to co piszesz to też racja.
    Zależy jaki wariant, bo w tych "amortyzowanych" będzie tak jak piszesz.

    Z kolei chyba chętnie pchają ludzi w warianty "wszystko nowe, wszystko w
    ASO", bo klient się będzie cieszył że ma takie fajne AC, aż się nie dowie
    że praktycznie każda, inna niż drobna szkoda jest całkowita.

    Tak czy owak - właściciel AC na rupiecia raczej się niemiło rozczruje jak
    będzie chciał go użyć.

    AC jest do nowych samochodów - auto warte 60000zł, szkoda na 25000zł i
    wtedy to zadziała.

  • 44. Data: 2017-12-13 17:46:52
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 12.12.2017 o 19:01, Budzik pisze:
    > Użytkownik s...@g...com ...

    > A kto ci kaze podawac prawdziwy nr rejestracyjny?

    Wycenę spokojnie zrobisz.
    Miałem OC+AC w Liberty, teraz jest przejęte przez AXA.
    Dostałem wycenę nowej składki z AXA ale to w niczym nie przeszkadza
    aby wejść na stronę, zrobić wycenę dla tego samego auta i sobie ją
    zapisać, dokładnie z tymi samymi parametrami.

    Tu może pojawić się tylko jeden problem. Weryfikacja w UFG,
    nie wiem co dokładnie sprawdzają i czy już szkoda została tam zgłoszona.
    Jeśli nie nie, to składka będzie wyliczona na czysto :).

    --
    --- xyz

  • 45. Data: 2017-12-13 20:04:36
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-12-2017 o 07:02, Grzegorz Krukowski pisze:

    > Prawnik to za darmo?

    W oczywistych przypadkach tak.
    Miałem raz taką potrzebę, to zadowolił się wygranymi kosztami sądowymi.

  • 46. Data: 2017-12-13 22:14:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-13 o 20:04, Cavallino pisze:

    > W oczywistych przypadkach tak.
    > Miałem raz taką potrzebę, to zadowolił się wygranymi kosztami sądowymi.

    I to wszystko za 900zł brutto? Tani ten prawnik.

    --
    Liwiusz

  • 47. Data: 2018-01-19 19:40:11
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 12 grudnia 2017 20:22:40 UTC+1 użytkownik Grzegorz Krukowski napisał:

    > No więc sąd, bo np.:
    > Wpisz tą sygnaturę: I C 1748/15
    > tutaj: http://orzeczenia.wloclawek.sr.gov.pl/search
    >
    > http://odszkodowaniamotoryzacyjne.pl/stala-wartosc-p
    ojazdu/2016/09/30

    Nie jest źle :)
    Choc nie idzie bezproblemowo.
    Dzieki wskazaniu linków dostałem sporo wyższą wycene szkody i wypłatę odszkodowania.
    Zostałem z samochodem uszkodzonym ale zdatnym do jazdy.

    Teraz problem taki ze "wrak" został wyceniony na 3900pln a samo pzu nie znalazło
    nabywcy za te cene na swojej wewnetrznej aukcji.

    Wystawilem samochód na allegro za te kwote z wyceny PZU. Obaczymy czy ktos sie skusi
    :)

    W takim wypadku pisac ponownie wniosek o rekalkulację z przyjeta mniejszą wartocią
    "wraku"?
    Czy w cos jeszcze sie uzbroić poza aukcja na allegro?

    Pozdrawiam.
    Lukasz.

  • 48. Data: 2018-01-19 22:06:39
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-01-2018 o 19:40, s...@g...com pisze:

> [...]
    "wraku"?
    > Czy w cos jeszcze sie uzbroić poza aukcja na allegro?

    Sprzedaj za ile się da i zażądaj dopłaty różnicy do 3900.

  • 49. Data: 2018-01-19 22:10:34
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 19 stycznia 2018 22:06:40 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

    nabywcy za te cene na swojej wewnetrznej aukcji.

    > Sprzedaj za ile się da i zażądaj dopłaty różnicy do 3900.

    Od wystawienia aukcji juz trzy telefony. Ludki sie scigaja po to auto :)
    No makabra :)
    A w domu żałoba po foce bo to dobre auto jest...