  • 1. Data: 2019-04-25 09:29:05
    Temat: Offtopic - Jaki aparat do robienia zdjec samochodom ?
    Od: stacek <s...@g...com>

    Witam
    Jaki polecacie aparat do robienia zdjec samochodom ?

  • 2. Data: 2019-04-25 09:36:44
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-04-25 o 09:29, stacek pisze:
    > Witam
    > Jaki polecacie aparat do robienia zdjec samochodom ?

    Proponuję cyfrowy - to ostatni krzyk mody w dziedzinie fotografii.
    ;)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-04-25 11:23:28
    Od: <9...@4...112329.invalid> (Tom N)

    stacek w

    > Witam
    > Jaki polecacie aparat do robienia zdjec samochodom ?

    Rentgenowski!

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2019-04-25 12:10:31
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2019-04-25 o 09:29, stacek pisze:
    > Witam
    > Jaki polecacie aparat do robienia zdjec samochodom ?

    Sprawny

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 5. Data: 2019-04-25 13:37:36
    Od: stacek <s...@g...com>

    super :) jaki najlepszy, chodzi mi o robienie wyraznych zdjec
    samochodom, czy taki w telefonie wystarczy czy jakis lepszy ?

  • 6. Data: 2019-04-25 14:01:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-04-25 o 13:37, stacek pisze:

    > super :) jaki najlepszy, chodzi mi o robienie wyraznych zdjec
    > samochodom, czy taki w telefonie wystarczy czy jakis lepszy ?

    No co ty, ze wsi jesteś? Najlepsze zdjęcia robi się lustrzanką
    za ponad 6 tysięcy a nie gównianym telefonem.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2019-04-25 14:18:40
    Od: z <...@...pl>

    Jeśli samochody na postoju to polecam Lumię 1020.
    Pewnie za 100 zł kupi

  • 8. Data: 2019-04-25 14:31:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 25 Apr 2019 13:37:36 +0200, stacek

    > super :) jaki najlepszy, chodzi mi o robienie wyraznych zdjec
    > samochodom, czy taki w telefonie wystarczy czy jakis lepszy ?

    Żeby ostrą fotkę całego pojazdu wykonać to czasem trzeba zrobić 3-10 zdjęć,
    każde z ostrością na inny punkt, a potem do kupy to złożyć pozbywając się
    głębi ostrości z niechcianych miejsc. Poza tym, a w związku z powyższym,
    nie aparat robi zdjęcia, tylko człowiek. Lepszy aparat tylko to mniej lub
    bardziej ułatwia. Czy się to będzie kalkulowac to już inna sprawa.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2019-04-25 15:50:08
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2019-04-25 o 13:37, stacek pisze:
    > super :) jaki najlepszy, chodzi mi o robienie wyraznych zdjec
    > samochodom, czy taki w telefonie wystarczy czy jakis lepszy ?

    Co znaczy samochodom? chcesz na handel wystawić rupiecia? jak tak to
    wystarczy w miarę dobry telefon, dobra pogoda i łapy nie z galarety.

    Jak profesjonalne na torze to w 50 tyś powinno ci się udać zamknąć na
    start, sam aparat to ok 15 tyś do tego obiektywy (kilka) od 5 do 50 tyś.

  • 10. Data: 2019-04-25 16:22:00
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 25.04.2019 o 09:29, stacek pisze:
    > Witam
    > Jaki polecacie aparat do robienia zdjec samochodom ?
    Jak do celów zarobkowych, a samochody w ruchu to polecam Fotorapid CF.
    Spłaca się po niespełna miesiącu pracy.
    Jacek