  • 101. Data: 2014-01-03 23:04:47
    Temat: Re: Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Jan 2014 21:12:57 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Wez Ty poczytaj tlumaczenia Vincenta :-)
    > ---
    > - W tym samym czasie rząd obniży progi ostrożnościowe wewnątrz naszej reguły
    > podatkowej. 140 mld złotych, o które zmniejszy się dług publiczny po reformie
    > w OFE, nie będzie przejedzone. Chcemy, aby nasz poziom zadłużenia był podobny
    > do czeskiego i chcemy być tak postrzegani. Czechy mają niższy dług, bo nie
    > mają OFE - uważa polityk.
    > ---

    Kiedy dobrze pisze ... tylko ze kolejne rzady zapomna o tej regule,
    znow zadluza, a potem zabraknie na emerytow :-)

    J.

  • 102. Data: 2014-01-04 00:05:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-03 21:28, Użytkownik J.F. napisał:

    > no ale co - zrzucil na pomrocznosc jasna, sad poprzestal na grzywnie,
    > czy adwokat tak chachmecil, ze sie okazalo ze nie byl pijany ?
    >
    > Bo tak wiesz - odebranie PJ w zasadzie obowiazkowe.
    > Dobrze posmarowany sad moze poprzestac na 3 miesiacach a dobrze
    > posmarowany prokurator nie apelowac ze ustawa mowi ze od 6 miesiecy
    >
    > Wiec znasz szczegoly tych spraw ?

    Nie znam szczegółów. To sąsiad ale nie wypada mi pytać, o jednej
    wiedziałem oficjalnie bo podwoziłem małżonkę która odbierała od
    policji jego auto, jak spytałem po jakimś czasie to dowiedziałem się
    że sprawa kosztowała go kilkanaście tysięcy zł i uprawnień nie
    stracił.

    > Nosny temat, jakas gazeta by to podchwycila. Na jeden przypadek moze
    > nie trafic, ale jakby bylo powszechne ...
    >
    > O, popatrz, juz nawet nie wystarczy byc synem prezydenta
    > http://www.youtube.com/watch?v=SkgThxnFjG4
    >
    > A przeciez juz raz mial zdiagnozowana pomrocznosc, widac zdarzyl sie
    > drugi napad :-)

    Widać nie zawsze dziennikarze wyłapią, nie zawsze też sprawa
    dotyczy znanych ludzi.

    Pozdrawiam

  • 103. Data: 2014-01-04 02:12:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 Jan 2014, k...@g...com wrote:

    > Nie da się na papierze zrobić z trzeźwego żeby był pijany

    Ale bardziej lub mniej udane próby "zrobienia" z pijanego
    pijanego KIERUJĄCEGO bywały opisywane.
    Od kuriozalnego "prowadzenia" (roweru) po groźne przypadki
    włączenia silnika celem ogrzewania (na postoju).

    > chce. Kilka niezależnych badań teraz robią.

    No o co chodzi, przecież nietrzeźwi byli, to jasne.

    pzdr, Gotfryd

  • 104. Data: 2014-01-04 12:29:16
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 4 stycznia 2014 02:12:42 UTC+1 użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Ale bardziej lub mniej udane pr�by "zrobienia" z pijanego
    >
    > pijanego KIERUJ�CEGO bywa�y opisywane.
    >
    > Od kuriozalnego "prowadzenia" (roweru) po gro�ne przypadki
    >
    > w��czenia silnika celem ogrzewania (na postoju).

    > No o co chodzi, przecie� nietrze�wi byli, to jasne.
    >

    > pzdr, Gotfryd

    A jak rower prowadził zygzakiem od krawężnika do krawężnika to też takiemu nic nie
    zrobić?

  • 105. Data: 2014-01-04 12:57:31
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-03 22:07, J.F. pisze:
    > Dnia Fri, 3 Jan 2014 12:52:30 -0800 (PST), k...@g...com
    > I w tym celu dopuszczono tyle zagranicznych firm ?
    >
    > J.

    Zagraniczne to zaraz nie równa się "obce" dla naszych decydentów;-)

  • 106. Data: 2014-01-04 12:58:30
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-03 18:19, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości grup

    > Aaaa, czyli dlatego tak bronisz swojego rzekoma prawa, to jeżdżenia
    > pod wpływem.
    > Taki pijany to właśnie bydlak, niezależnie co sam o tym sądzi.

    Bronię swojego prawa do traktowania mnie jako istoty ludzkiej. Nie
    zrobiłem nikomu nic złego a więc ręce precz ode mnie. I tak prawdę
    mówiąc zupełnie nie rozumiem dlaczego to w Tobie nie wywołuje sprzeciwu.
    Jesteś jakimś urodzonym niewolnikiem dla którego nakaz pana jest
    świętością?

    Nie masz najmniejszego prawa nazywać kogoś bydlakiem tylko dlatego bo ów
    wychlał butelkę wódy, w rzeczywistości może być 100krotnie lepszym i
    porządniejszym człowiekiem od Ciebie, szefa rządu i wtryniającego się w
    jego sprawy osobiste policjanta.

  • 107. Data: 2014-01-04 12:59:57
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-03 12:51, masti pisze:

    > w Polsce też nie wolno.

    Na 100% nie wiem, ale słyszałem że jednak musi.. Może odmówić dmuchania
    w balonik, ale alternatywą jest szpilowanie i analiza krwi. Nawet
    słyszałem w mediach zarzut wobec odpowiednich czynników, jak to możliwe
    żeby prawo zezwalało pod przymusem pobierać komuś krew, gdy w grę
    wchodzi tylko ustalenie czy nie zawiera alkoholu.

  • 108. Data: 2014-01-04 13:10:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    ale się wypowiem

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 109. Data: 2014-01-04 13:23:18
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-04 13:10, masti pisze:

    > ale się wypowiem

    Dobrze - wycofuje poprzednie - z całą pewnością kierowca w Polsce nie
    może sobie pozwolić na odmówienia badania krwi na obecność alkoholu.

  • 110. Data: 2014-01-04 13:29:01
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 4 stycznia 2014 12:59:57 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
    >
    > żeby prawo zezwalało pod przymusem pobierać komuś krew, gdy w grę
    >
    > wchodzi tylko ustalenie czy nie zawiera alkoholu.

    To napiszą w protokole że bełkotliwie mówił, zataczał się, było czuć od niego
    alkohol, wezwany lekarz wykluczył cukrzycę albo inne schorzenie. Jak ktoś dorosły
    ubiega się o PJ to powinien mieć świadomość że będzie miał dodatkowe prawo do czegoś
    kosztem ograniczenia innego prawa. W tym wypadku ma obowiązek poddawania się kontroli
    trzeźwości jeśli w określonych warunkach ktoś kto ma odpowiednie uprawnienia tego
    zażąda. Badanie trzeźwości jest nie inwazyjne. Trzeźwy nie ma powodu odmówić. Tylko
    pijani i nałogi mają takie problemy że ktoś ich do badania zmusza.