  • 101. Data: 2017-07-09 14:17:52
    Temat: Re: Ogłoszono start produkcji: t en piątek
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote:

    > Użytkownik "Ghost"

    > No tos sie dobral z inwalida, w sumie tyle samo warci obaj.
    > ---
    > Brak Ci elementarnej ogłady.
    >
    > A ".invalid" na końcu adresu email dodaje się by wskazać, że jest
    > nieprawidłowy.

    Próbujesz reformować niereformowalne. Przez lata obecności tutaj nie
    napisał --nic-- wartościowego, same docinki, dogaduszki. Wrzuć do kf i
    będzie spokój.

  • 102. Data: 2017-07-09 14:31:27
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    re <r...@r...invalid> wrote:

    > Użytkownik "Ghost"

    > ---

    o! srajacy na grupie przebił się ku mnie z kf

    >Próbujesz reformować niereformowalne. Przez lata obecności tutaj nie
    >napisał --nic-- wartościowego

    ależ wodzu co wódz, przecież dla wodza sama obecność jest wartością

  • 103. Data: 2017-07-09 14:59:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.07.2017 o 14:08, Pszemol pisze:

    > Sam widzisz, że liczby nie są aż takie zwariowane. O ile wszystko pójdzie
    > zgodnie z planem... Te 5000/tydzień mają osiągnąć do końca 2017 roku. Z
    > tego wynika że w 2018 przyspieszanie produkcji się nie skończy - wręcz
    > przeciwnie. Z innych komunikatów wynika, że docelowe plany mają być
    > znacznie większe.

    Na razie akcje po tych wszystkich komunikatach is skucesach związanych z
    teslą 3 poleciały w dół...

    > Niewykluczone więc, że będą opóźnienia i będziesz miał wiele powodów do
    > radości. Trzymaj kciuki aby się im nie udało, tak prawdziwie po polsku.

    Mylisz realistyczne spojrzenie z modlitwą sasiada.

    Shrek

  • 104. Data: 2017-07-10 04:15:46
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > Nie ma dziś nowinek...
    >
    > Musk zaćwierkał 2-go lipca:
    >
    > "Handover party for first 30 customer Model 3's on the 28th! Production
    > grows exponentially, so Aug should be 100 cars and Sept above 1500."

    Wczoraj po południu Elon Musk zaćwierkał:

    https://twitter.com/elonmusk/status/8838408932534517
    80

    A potem rzucił fotki:

    https://twitter.com/elonmusk/status/8839000301633249
    30

    Wygląda na to, że Model 3 z numerem seryjnym 1 jest w kolorze czarnym...

  • 105. Data: 2017-07-10 13:00:55
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-07-10 o 04:15, Pszemol pisze:

    > Wygląda na to, że Model 3 z numerem seryjnym 1 jest w kolorze czarnym...

    To teraz czekamy na relację z numeru dwa.

  • 106. Data: 2017-07-10 15:40:37
    Od: p...@g...com

    Będzie w przyszłym miesiącu :-)
    Ps Tesla rozrusza trochę towarzystwo, stare zramolale moto koncerny, zblatowanych
    urzędników w Brukseli, skorumpowanych urzędników agencji rządowych itp nie rozumiem
    skąd ten opór nawet jeśli produkt jest niedopracowany to nie ma obowiązku jego
    kupowania ani jako Europejczycy nie dopłacamy do mrzonek Muska.
    Aha wśród pierwszych klientów na bank jest VW który rozłoży auto na czynniki pierwsze
    :-)

  • 107. Data: 2017-07-10 15:43:05
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    > Będzie w przyszłym miesiącu :-)

    Nie bądź pesymistą...

    > Ps Tesla rozrusza trochę towarzystwo, stare zramolale moto koncerny,
    > zblatowanych urzędników w Brukseli, skorumpowanych urzędników agencji rządowych itp

    Już widać poruszenie rynkiem.

    > nie rozumiem skąd ten opór nawet jeśli produkt jest niedopracowany to nie
    > ma obowiązku jego kupowania ani jako Europejczycy nie dopłacamy do mrzonek Muska.

    Kibicują aby się nowemu nie udało.

    Bo chce coś nowego robić i ma sukcesy.
    Trzeba go więc zgnoić, zrównać w dół, tak po polsku :-(

    > Aha wśród pierwszych klientów na bank jest VW który rozłoży auto na czynniki
    pierwsze :-)

    Właśnie chyba muszą to zrobić, skoro budują skrzynię biegów do EV...

  • 108. Data: 2017-07-10 18:12:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To ze tesla nie ma skrzyni biegow, chociaz reduktor ma, nie znaczy ze jest to jedyne
    sluszne rozwiazanie. Skrzynia biegow w elektryku nie pogorszy wlasnosci trakcyjnych a
    je poprawi. Zastosowanie skrzyni biegow zwiekszy rowniez zasieg. Nie pytaj dlaczego
    bo musial bym napisac wiecej niz piec zdan a Ty takich dlugich tekstow nie
    przyswajasz. Jestes elektrycznym i samochodowym dyletantem i powinienes to co
    napisalem przyjac jako aksjomat.

  • 109. Data: 2017-07-10 18:49:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > Skrzynia biegow w elektryku nie pogorszy wlasnosci
    > trakcyjnych a je poprawi. Zastosowanie skrzyni biegow

    Fajnie że mnie przeszkoliłeś ;-)

    > Nie pytaj dlaczego bo musial bym napisac wiecej niz piec zdan
    > a Ty takich dlugich tekstow nie przyswajasz. Jestes elektrycznym
    > i samochodowym dyletantem i powinienes to co napisalem
    > przyjac jako aksjomat.

    Nie mam żadnego problemu z długimi tekstami, pod warunkiem
    że są:
    1. na temat,
    2. mają płynność potoku myśli,
    3. napisane są z podziałem na sensowne akapity,
    4. z zachowaniem zasad interpunkcji.

    Twoje teksty to zwykle słowotok przypominający rzyganie alkoholika.

  • 110. Data: 2017-07-11 11:47:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 10 Jul 2017 06:40:37 -0700 (PDT), p...@g...com

    > Aha wśród pierwszych klientów na bank jest VW
    > który rozłoży auto na czynniki pierwsze :-)

    vw, Vw, vW, VW! <rzyg>
    Jakiś pasek tdi kiedyś ci zajechał drogę że tak jęczysz? :P

    --
    Pozdor
    Myjk