  • 111. Data: 2017-07-11 13:37:39
    Temat: Re: Ogłoszono start produkcji: ten piątek
    Od: p...@g...com

    jeżdżę tym złomem (B7) wiec jęczę :-)

    P.

  • 112. Data: 2017-07-12 16:37:34
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    nadir <n...@h...org> wrote:

    > A potem my musimy kupować w USA Patrioty żeby się im system nie zawalił.

    No ale to nie moja wina że Duda chce się Trumpowi przypodobać ;-)

  • 113. Data: 2017-07-12 16:37:35
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote:

    > Wpłaciłeś już 1000USD zaliczki?

    Jak nie wpłaciłeś jeszcze to się pośpiesz :-)

  • 114. Data: 2017-07-13 20:40:31
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-07-12 o 16:37, Pszemol pisze:

    > No ale to nie moja wina że Duda chce się Trumpowi przypodobać ;-)

    Ale po co miałby się Trumpowi przypodobać? Przecież, to nie Trump będzie
    na niego za 3 lata głosował.
    Poza tym prezydent to u nas jest od stania przed drzwiami prezesa.

  • 115. Data: 2017-07-13 20:46:17
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    nadir <n...@h...org> wrote:

    > Ale po co miałby się Trumpowi przypodobać? Przecież, to nie Trump będzie
    > na niego za 3 lata głosował.
    > Poza tym prezydent to u nas jest od stania przed drzwiami prezesa.

    No ale na Dude Chiron i XL głosują.

    Im się Trump bardzo podoba.

    Podlizywanie się Trumpowi jest wiec bardziej opłacalne dla Dudy niż
    krytykowanie Trumpa.