  • 81. Data: 2017-07-05 21:04:48
    Temat: Re: Ogłoszono start produkcji: ten piątek
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Jeszcze do ciebie nie dotarło że czystość powietrza w miastach
    > mniej zależy od samochodów niż od sposobów ogrzewania mieszkań ?

    Ale piece gazowe, pompy ciepła i panele słoneczne też dotują.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 82. Data: 2017-07-05 23:00:33
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 5 Jul 2017 21:04:48 +0200, Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    wrote:

    >Ale piece gazowe, pompy ciepła i panele słoneczne też dotują.

    Tak, ale trzeba mieć własny wkład. A Kowalski prędzej wyda kasę na
    nowe auto, a w piecu będzie dalej palił kaloszem. Ile pieców
    wymieniono w Krakowie? 4200 szt. w ostatnim roku. To kropla w morzu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 83. Data: 2017-07-05 23:26:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-05 o 21:04, Mateusz Bogusz pisze:

    > Ale piece gazowe, pompy ciepła i panele słoneczne też dotują.

    Panele dotuje unia i do ogrzewania mieszkań się nie nadają, u nas. :-)
    Kto dotuje piece gazowe i pompy ciepła ?
    I dlaczego w wielu gminach funkcjonują "piece przechodnie"
    montowane na odbiór budynku ? Drogi węgiel nadal tańszy od taniego
    gazu ? To pocieszę, będzie jeszcze droższy, ale za to amerykański.
    Gaz będzie droższy. :-)

    Pozdrawiam

  • 84. Data: 2017-07-05 23:48:27
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Thursday, July 6, 2017 at 7:26:18 AM UTC+10, RadoslawF wrote:

    > Kto dotuje piece gazowe i pompy ciepła ?

    http://www.dziennikzachodni.pl/serwisy/nasze-sprawy/
    a/dofinansowania-do-wymiany-piecow-w-2017-roku,11788
    538/

    http://www.rpo.malopolska.pl/wiadomosci/dotacje-na-w
    ymiane-piecow-krok-po-kroku-jak-to-zrobic

    http://muratordom.pl/instalacje/kolektory-pompy-ciep
    la/dofinansowanie-pompy-jak-uzyskac-dotacje,30_7631.
    html

  • 85. Data: 2017-07-06 06:50:00
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Jeszcze do ciebie nie dotarło że czystość powietrza w miastach
    > mniej zależy od samochodów niż od sposobów ogrzewania mieszkań ?

    W USA nikt śmieciami w kominkach nie ogrzewa mieszkań...

  • 86. Data: 2017-07-06 08:57:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-06 o 06:50, Pszemol pisze:

    > W USA nikt śmieciami w kominkach nie ogrzewa mieszkań...

    A w Indiach prawie wszyscy.
    Tylko co to ma do dyskusji o Polsce ?

    Pozdrawiam

  • 87. Data: 2017-07-06 16:19:47
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > A w Indiach prawie wszyscy.
    > Tylko co to ma do dyskusji o Polsce ?

    Rozmowa do ktorej się przyłaczyłes była o uldze podatku federalnego w
    kwocie $7500 usd na zakup EV.
    W USA.

  • 88. Data: 2017-07-06 17:09:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Rozmowa do ktorej się przyłaczyłes była o uldze podatku federalnego w
    >kwocie $7500 usd na zakup EV.
    >W USA.

    Uldze czy doplacie ?
    To jakie sa te podatki w USA ... czy procentowe, a Tesla na tyle
    droga, ze i podatek drogo wychodzi ?

    J.

  • 89. Data: 2017-07-06 17:12:11
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Uldze czy doplacie ?
    > To jakie sa te podatki w USA ... czy procentowe, a Tesla na tyle
    > droga, ze i podatek drogo wychodzi ?

    Ulga.

    Na PIT wpisujesz: kupilem EV, wiec nalezy mi sie 7500 mniej podatku
    federalnego do zaplaty w tym roku.

  • 90. Data: 2017-07-07 17:15:10
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-07-06 o 17:12, Pszemol pisze:

    > Na PIT wpisujesz: kupilem EV, wiec nalezy mi sie 7500 mniej podatku
    > federalnego do zaplaty w tym roku.

    A potem my musimy kupować w USA Patrioty żeby się im system nie zawalił.