  • 11. Data: 2014-01-03 20:32:32
    Temat: Re: Okulary
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-03 17:52, J.F. pisze:

    > Pozostaje miec nadzieje ze producenci testowali poduszki i na
    > okularnikach. Zreszta teraz kazdy ma poduszke, miliony wypadkow juz

    Nie każdy, nie każdy...
    (MB W124 '90). Klimy też nie mam i dobrze mi z tym.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 12. Data: 2014-01-03 21:28:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 03 Jan 2014 20:32:32 +0100, sqlwiel napisał(a):

    > Nie każdy, nie każdy...
    > (MB W124 '90). Klimy też nie mam i dobrze mi z tym.

    Wspolczuje. Braku klimy :-)

    J.

  • 13. Data: 2014-01-03 21:38:52
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2014-01-03 18:01, pwz pisze:

    > A do samochodu brałbym tzw. patenty, tzn. same plastikowe
    > soczewki (BTW: z filtrem polaryzacyjnym) i zauszniki, bez oprawek.
    > Dochodzi komfort związany z tym, że całe okulary są lekkie (a filtr
    > ładnie eliminuje odbicia światła od szyby).

    nie byłbym taki bezkrytyczny w stosunku do polaryzacyjnych - po pierwsze
    mocno przyciemniają obraz (i jedź tu w nocy..), po drugie zimą może
    szklanki na drodze nie zauważyć.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 14. Data: 2014-01-03 23:33:30
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2014-01-03, Megrims <m...@i...pl> wrote:
    > Mi 2 razy poduszki wywaliły i nie miałem takich numerów.
    > Podczas osatniego dzwona Jak w C63 nawet mi nie spadły.
    > Dostajesz po mordzie szmatą, a nie włazem kanalizacyjnym.
    >
    > Nie wiem jakie okulary mieli ci Twoi znajomi.
    > Ja używam zawsze lekkie, tytanowe oprawki, plastikowe szkła.
    > Mniej przeszkadzają podczas długich tras.

    Potwierdzam.
    U mnie również 2x poduszka.
    Raz busem przy około 50km/h mi wyjechał z podporządkowanej. Drugi raz -
    porządny dzwon przy około 80-90km/h (dezintegracja przedniej lewej
    ćwiartki, rów, kasacja). W obu przypadkach skończyło się na prostowaniu
    okularów. Okulary mnie nie poraniły ani nie podrapały. Noski się
    powyginały głównie. Przy tym mocniejszym dzwonie jedno szkło wyleciało z
    oprawki, bolało mnie prawie wszystko ale akurat nos, oczy i okolice były
    w bardzo dobrym stanie.

    Druciane oprawki z plastikowymi szkłami, dolna połowa - żyłka.

    --
    WildS