  • 11. Data: 2009-04-21 07:24:51
    Temat: Re: Olympus E-620 - cena, czy ich pogięło?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Jan Rudziński:

    > http://www.torian.pl/show.php5?id=301
    >
    > 1949 zł w chwili wysyłania tego listu.

    To zastanów się ile będzie kosztować E620 po roku.

  • 12. Data: 2009-04-21 08:49:47
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    mt pisze:

    > ???
    > Chociażby fotobasia - 1896 zł więc raczej aż tak nie zdrożało.

    A fotobasia nie jest martwa? Podobno były duże problemy

  • 13. Data: 2009-04-21 09:17:16
    Od: jian <j...@p...fm_nie_dla_spamu>

    Jakub Witkowski wrote:

    > A fotobasia nie jest martwa? Podobno były duże problemy

    juz nei jest w Zabrzu tylko w Kędzierzynie-Koźlu
    i właścicielem jest fotojoker - często ceny maja wyższe na basi niż w
    fotojokerze

    przykład z lutego
    1. fotobasia cena bodu d90 była na poziomie 3299
    1. fotokurier w sklepie internetowym miał body d90 na poziomie 3199 a
    na półce za 2999 w oddziale

  • 14. Data: 2009-04-21 09:57:44
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    Sparwdz jeszcze raz, dokladniej.

    > A fotobasia nie jest martwa? Podobno były duże problemy

    Fotobasia padla, zostal szyld.

    Tak czy inaczej - na dzis 'E-520 double kit' w sklepach
    wysylkowych kosztuje okolo 2100,- :/

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 15. Data: 2009-04-21 10:07:31
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gshvlu$j8e$1@node1.news.atman.pl>,
    Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl> wrote:

    > Bo niedawno wszedł na rynek i trzeba poczekać aż potanieje. Tak jest zresztą
    > z każdą nowością
    > Olympusa.

    No i nie tylko Olympusa.

    TA

  • 16. Data: 2009-04-21 19:03:29
    Od: "Flimore" <k...@p...com>

    > Chociażby fotobasia - 1896 zł więc raczej aż tak nie zdrożało.
    Kupowałem w cyfrowe.pl. Więc porównuję z cenami u nich.

  • 17. Data: 2009-04-21 21:00:01
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    T...@s...in.the.world pisze:
    > No i nie tylko Olympusa.

    Pewnie tak, nie uogólniałem by nie nęcić troli.

    --

    format

  • 18. Data: 2009-04-21 21:39:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Apr 2009, Flimore wrote:

    > odchylany wizjer. Ale istotnych zmian nie widzę

    No tak, nie miałeś nigdy odchylanego wizjera ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2009-04-22 11:33:30
    Od: tu_droplet <t...@g...pl>

    Piotr Suchowski wrote:

    > oraz AF.

    ...i jeszcze drobnostki:
    podświetlane przyciski
    podwójna ekspozycja do czterech zdjęć
    mały wymiar podobno z dobrym uchwytem

  • 20. Data: 2009-04-22 18:00:20
    Od: "Flimore" <k...@p...com>

    > No tak, nie miałeś nigdy odchylanego wizjera ;)

    W kompakcie ...
    W E520 nie używam LiveView, bo nie da się tym robić zdjęć szybko
    przesuwającym się celom - brzdącom. Poza tym AF działa "dziwnie" czyli
    często nie działa.