  • 11. Data: 2011-09-23 17:45:01
    Temat: Re: Omega 2.5DTI usterka
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 23.09.2011 15:27, Krzysztof 45 pisze:
    > Dla ogólnej informacji użytkowników tego silnika.
    > Zamówiłem tę rureczkę miedzianą w serwisie BMW. Koszt tylko 317zł.

    Brawo, zaplacisz podatek od glupoty :D

  • 12. Data: 2011-09-23 18:25:39
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    neoniusz napisał(a):
    > Brawo, zaplacisz podatek od glupoty :D
    Zdaje sobie z tego doskonale sprawę.
    Kosz wyprodukowania tego to max kilka euro.
    Ale nie mam czasu rzeźbić jakiejś fastrygi bo auto potrzebuje na już,
    a tak po za tym to sram pieniędzmi :D
    --
    Krzysiek

  • 13. Data: 2011-09-23 19:02:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-09-2011 17:45, neoniusz pisze:
    > Brawo, zaplacisz podatek od glupoty :D

    No ba. Lepiej zakleić, pozatykać, poodłączać, przyspawać używaną lub
    podłączyć wąż ogrodowy, a później dziwić się, że na rynku wtórnym tyle
    druciarstwa stoi.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 14. Data: 2011-09-23 19:12:24
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 23.09.2011 19:02, DoQ pisze:

    > No ba. Lepiej zakleić, pozatykać, poodłączać, przyspawać używaną lub
    > podłączyć wąż ogrodowy, a później dziwić się, że na rynku wtórnym tyle
    > druciarstwa stoi.

    Akurat EGR to tak w aucie potrzebny jak rybie rower.

  • 15. Data: 2011-09-23 19:17:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-09-2011 19:12, neoniusz pisze:

    > Akurat EGR to tak w aucie potrzebny jak rybie rower.

    Podobnie jak katalizator i mnóstwo innych zbędnych dupereli. Jednak
    lepiej kupić samochód ze wszystkimi, sprawnymi podzespołami - prawda?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 16. Data: 2011-09-23 19:18:25
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-09-23 18:25, Krzysztof 45 pisze:

    > Ale nie mam czasu rzeźbić jakiejś fastrygi bo auto potrzebuje na
    > już, a tak po za tym to sram pieniędzmi :D

    Słucha, tato, nie zaadoptowałbyś mnie ? Wiesz, nie chodzi o te
    pogadanki ojca z synem ... w sumie możemy spotykać się dalej tak
    często jak do tej pory ... ale wiesz ... nie mam na dziwki.

    No zgódź się ... ;)

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 17. Data: 2011-09-23 19:34:06
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Rafał "SP" Gil napisał(a):
> [...]
    > ojca z synem ... w sumie możemy spotykać się dalej tak często jak do tej
    > pory ... ale wiesz ... nie mam na dziwki.

    Nie! :D
    Twoje ? ;)
    http://mainhg.demotywatory.pl/uploads/201009/1284922
    489_by_folga.jpg
    :D
    --
    Krzysiek

  • 18. Data: 2011-09-26 20:04:07
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-23 19:17, DoQ pisze:

    > Podobnie jak katalizator i mnóstwo innych zbędnych dupereli. Jednak
    > lepiej kupić samochód ze wszystkimi, sprawnymi podzespołami - prawda?

    akurat całe te ekopedalskie wynalazki można o kant potłuc. U siebie w
    miarę możliwości wykastrowałem wszystko co jest eko (nadmienię że było
    sprawne).

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis