  • 11. Data: 2019-05-19 19:26:39
    Temat: Re: Omijanie pojazdu
    Od: <3...@4...192639.invalid> (Tom N)

    cef w
    <news:5ce04d8d$0$521$65785112@news.neostrada.pl>:

    > O poprzecznej nic nie było - z takiego opisu jak podałeś,
    > to można wywnioskować co się chce.

    Shrek sie dopytał i napisałem:

    " z lewej i prawej jechały samochody --
    owszem, toczyły sie, a te ominięte czekały na miejsce po horyzont"

    > Nie napisałeś czy te ominięte sygnalizowały zamiar skrętu w lewo
    > (bo ten przepis cytujesz)

    Pewnie celowo zacytowałem :P

    > czy ominąłeś je bo zaparkowały tam na środku drogi.

    Czekały na możliwość wjazdu na poprzeczną.

    --
    'Tom N'

  • 12. Data: 2019-05-19 19:34:13
    Od: <8...@...193413.invalid> (Tom N)

    cef w

    Przepraszam, test, bo juz dwa wysłałem i nie widze

    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2019-05-19 19:48:17
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

    > Napisałeś też że nie wiadomo na co czekały, więc nie jest to takie
    > oczywiste. Jak migają w lewo, to można się domyślić, że nie stoją tam
    > bez celu.

    Oczywiście, napisałem, że nie wiem na co czekały, bo miejsca i czasu do
    pojechania było tyle, że zdążyłem z prawej ominąć "zator".

    --
    'Tom N'

  • 14. Data: 2019-05-19 19:50:26
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

    > Ok - źle cię zrozumiałem.

    Szacun :)

    --
    'Tom N'

  • 15. Data: 2019-05-19 19:56:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.05.2019 o 19:48, 'Tom N' pisze:

    > Oczywiście, napisałem, że nie wiem na co czekały, bo miejsca i czasu do
    > pojechania było tyle, że zdążyłem z prawej ominąć "zator".

    Dlatego cię _grzecznie_ zapytałem czy to była figura retoryczna, czy
    rzeczywiście stały CHGW po co? Bo to wcale oczywiste nie było. Nie moja
    wina, że się nakręcasz.

    Shrek

  • 16. Data: 2019-05-19 19:57:40
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    cef w

    > skoro policja interweniowała.

    "Się zmitygowal panowie."

    To była trzecia albo czwarta akcja w tej wsi -- z 18 lat temu pisałem, jak
    to mnie za "ruszenie z piskiem opon" zatrzymali...

    --
    'Tom N'

  • 17. Data: 2019-05-19 20:10:47
    Od: <3...@8...201047.invalid> (Tom N)

    Shrek w

    > Dlatego cię _grzecznie_ zapytałem

    Grzecznie odpisałem

    --
    'Tom N'

  • 18. Data: 2019-05-19 21:02:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.05.2019 o 20:10, (Tom N) pisze:

    > Grzecznie odpisałem

    No tak średnio grzecznie - nie mnie oceniać;)

    Shrek

  • 19. Data: 2019-05-19 21:36:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 May 2019 19:27:59 +0200, Tom N napisał(a):
    > Shrek w

    > Odpisze po raz ostatni: stały!!!

    Chlor. Tak sie nie zeznaje, bo sie wychodzi na idiote :-)

    > Ja je ominąłem, bo stały bez powodu (dlatego napisałem , że nie wiem na co
    > czekały), z prawej i z lewej coś tam jechało, ale...

    > Po polsku potrafisz?

    > Mylisz te ominięte od tych z poprzecznej...
    > Ale mnie to nie dziwi, wielokrotnie swoje imaginacje usiłowałeś w usta
    > interlokutorow wsadzić.

    Na razie to prostej sprawy nie potrafisz opisac :-P

    J.

  • 20. Data: 2019-05-19 23:07:35
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-18 17:55, (Tom N) wrote:
    > I znowu miałem bliskie spotkanie z "patrolem", bo się coś nie spodobało, że
    > z prawej ominąłem trzy stojące pojazdy i pojechałem dalej...

    Masz filmik? Nie? To po ..j piszesz. Żebyś chociaż umiał się wypowiedzieć...

    :-)