  • 11. Data: 2018-10-30 18:50:31
    Temat: Re: Oplata Dodatkowa za parkowanie w strefie w Warszawie
    Od: Skolmi <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 października 2018 18:34:34 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Ty mu zle tlumaczysz. Podstawa do naliczenia oplaty jest pomiar czasu. W kazdej
    sytuacji kiedy oplata zwiazana jest z wlasnoscia fizyczna urzadzenie pomiarowe musi
    miec legalizacje. W ustawie o miarach i wagach jest to zapisane. Licznik do pradu
    musi miec legalizacja, do gazu tez. Liczniki objetosci na stacjach benzynowych,
    liczniki wody w domach, wagi w sklepach, radary i fotoradary itd tez musza miec
    legalizacje. Legalizacje musi miec miarka jaka w pasmanterii odmierzaja metr wstazki.
    Parkomat i zegarek kontrolera tez musza miec legalizacje, ale nie maja i to daje
    podstawe do wniesienia zazalenia. Nie sadze zeby w jakis cudowny sposob wylaczono
    parkomaty z obowiazku posiadania legalizacji zegarka.

    Że też nikt jeszcze ViaToll'a nie oprotestował. Tam to dopiero jest wolna amerykanka
    przy pomiarze długości odcinków.

  • 12. Data: 2018-10-30 20:01:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Badz pierwszy. Dlaczego w Polsce do kurwy nedzy kazdy tylko psioczy i chce zeby inni
    cos za niego zrobili.

  • 13. Data: 2018-10-31 02:47:37
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2018-10-30 o 17:13, Marek S pisze:

    > Nieco off topic - na przyszłość zainstaluj sobie mobiparking zamiast
    > denerwować się takimi pierdołami i mieć kłopoty.

    Tak rzadko parkuje w strefie płatnego parkowania Warszawy, że nie
    potrzebowałem dotąd takiego programu.

    No dobra, moi mili - czy mogę się spodziewać jeszcze jakiegoś
    przypomnienia w formie powiadomienia bez dodatkowych opłat? Czy może już
    tylko windykacja mnie czeka z opłatą (jaką?)?

  • 14. Data: 2018-10-31 07:23:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 Oct 2018 02:47:37 +0100, PlaMa napisał(a):

> [...]
    > przypomnienia w formie powiadomienia bez dodatkowych opłat? Czy może już
    > tylko windykacja mnie czeka z opłatą (jaką?)?

    Kajdanki na lotnisku :-)
    A raczej :-(

    J.

  • 15. Data: 2018-10-31 10:32:03
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 31-10-2018 o 02:47, PlaMa pisze:

> [...]
    > przypomnienia w formie powiadomienia bez dodatkowych opłat? Czy może już
    > tylko windykacja mnie czeka z opłatą (jaką?)?

    Przysyłali pismo wezwania do zapłaty poleconym. Kwota była ta sama albo
    o 10 zł większa.

    yabba

  • 16. Data: 2018-10-31 14:52:50
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:

    > Ostatnio w Lodzi w sadzie adwokat podwazyl ekspertyze grafologiczna bo
    > biegly nie mial legalizacji czy czegos tam na lupe przez ktora
    > porownywal probki pisma.

    Podważył, ale czy sąd to uznał?

  • 17. Data: 2018-10-31 14:55:09
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Uzytkownik <a...@s...pl> wrote:

    > Autor wątku, aby mógł sobie "pograć" z praworządnym urzędem, będzie
    > musiał złożyć fałszywe zeznania i wyłudzić poświadczenie nieprawdy.

    Dlaczego? Nie musi mówić, że odjechał o 12. Może odmówić odpowiedzi na to
    pytanie, nikt go przecież nie zmusi. A jak zmusi to powie, że nie pamięta
    i kto to sprawdzi?

  • 18. Data: 2018-10-31 15:49:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Odroczyl na pol roku. O to chodzi w tej sprawie zeby w nieskonczonosc odraczac.

  • 19. Data: 2018-10-31 15:53:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...

    >Podważył, ale czy sąd to uznał?

    Ale to sad uznal

    http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-10-31/sad-an
    ulowal-mandat-bo-fotoradar-nie-mial-polskiej-legaliz
    acji-itd-ma-31-takich-urzadzen/

    Mozna szalec :-)

    J.

  • 20. Data: 2018-10-31 17:33:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I tak samo by uznal brak legalizacji zegarka przy wystawianiu kary za przekroczenie
    czasu parkowania. Sady w Polsce sprawdzaja zgodnosc z przepisami a nie kieruja sie
    moralnoscia, dobrymi obyczajami itp. Oczywiscie zostaje czynnik ludzki. Spolki
    zajmujace sie zbieraniem oplat to synekury dla swoich od lokalnych kacykow majacych
    dobre stosunki z lokalnymi niezaleznymi i niezawislymi sedziami. W drugiej instancji
    powinno sie dac zalatwic pozytywnie dla ukaranego sprawe.