  • 61. Data: 2018-04-19 12:34:39
    Temat: Re: Opona w drobny mak
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pueblo" napisał w wiadomości grup
    pl...
    Witaj Tomasz Pyra, 19 kwi 2018 w
    news:16wngdbthxoh2$.7hztptpnhxkj$.dlg@40tude.net napisałeś/aś:

    >No i to mnie zastanawia. Naprawdę, wierzę jej, że nie piłowała na
    >feldze
    >pół autostrady. Stan felgi nawet to wskazuje. Poczekam, może to jakiś
    >fachowiec zobaczy.

    Kup dwie nowe, zaloz na przod, a jedna ze starych ... poeksperymentuj
    :-)

    J.

  • 62. Data: 2018-04-19 13:56:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pueblo" napisał w wiadomości grup
    pl...
    Witaj Tomasz Pyra, 19 kwi 2018 w

    >No dobra, jaki spadek ciśnienia wyczuwasz? Miałeś okazję to
    >sprawdzić.
    >Czy jak spadnie z powiedzmy 2,2 na 1,8 to od razu czujesz? Czy
    >dopiero od
    >1,5?

    Z przodu nawet mniejsza roznica powoduje sciaganie.
    Gorzej jak napompujesz do rownego, a auto nadal sciaga :-)

    Albo jak z tylu zejdzie ... to 1.5 nie poczujesz ...

    J.

  • 63. Data: 2018-04-19 17:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

    > Inną kwestią jest też fakt, że kobiety nie mają tego wyczucia
    > samochodu, co mężczyźni. Facet jak ma mniej powietrza w jednym z kół
    > to od razu zauważa, że jest coś nie tak z autem. Kobiety zazwyczaj
    > nie mają tego wyczucia i potrafią jeździć  na pustych oponach czy z
    > zaciągniętym hamulcem ręcznym, niczego nie zauważając.

    Uwielbiam takie seksistowskie uwagi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 64. Data: 2018-04-19 19:11:59
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-19 o 13:56, J.F. pisze:
    > Użytkownik "pueblo"  napisał w wiadomości grup
    pl...
    > Witaj Tomasz Pyra, 19 kwi 2018 w

    > Z przodu nawet mniejsza roznica powoduje sciaganie.

    Bujasz.

  • 65. Data: 2018-04-19 19:16:02
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-19 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

    > Uwielbiam takie seksistowskie uwagi.

    To fakty

  • 66. Data: 2018-04-19 20:25:39
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    https://youtu.be/-DDTP3GU11Y?t=18

  • 67. Data: 2018-04-19 20:52:51
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-04-19 17:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

    > Uwielbiam takie seksistowskie uwagi.

    oj, szowinista z ciebie

    a tak powazniej - ma chlop racje - powszechne polskie tradycje
    motoryzacyjne to maja ze dwa-trzy pokolenia (moj dziadek nie mial auta
    do 40 roku zycia, ojciec do 30 a ja do 20 a jezeli o kobiety chodzi to
    babcia nie miala PJ, matka nie ma PJ a kobieta moja zrobila po 30 roku
    zycia i to tylko z koniecznosci)

    auto w naszym kraju (i zdecydowanej wiekszosci swiata) to byla i (od
    strony techniczej) jest meska domena, kobiety robiace cokolwiek wiecej
    niz dolewanie paliwa i plynu do spryskiwaczy znam dwie, a rownie
    niezainteresowanych facetow przeciwnie - trzech - jeden jest panem
    dyrektorem i nie ma czasu na pierdoly a dwoch ma lewe rece

    tak ze nie wiem jak u ciebie w wielkim postepowym swiecie, ale u nas na
    prowincji jest jak jest

  • 68. Data: 2018-04-19 21:22:34
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 18.04.2018 o 23:44, Uzytkownik pisze:
    > Z tego co napisałeś opona miała 6 lat. Jazda na tak starych oponach to
    > spore ryzyko, ponieważ guma parcieje.

    Ja rozumiem że w różnych kręgach się obracamy, ale Twój post nie wygląda
    jakbyś opowiadał dowcipy ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 69. Data: 2018-04-19 21:27:53
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2018 o 21:22 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

    > Ja rozumiem że w różnych kręgach się obracamy, ale Twój post nie wygląda
    > jakbyś opowiadał dowcipy ;-)

    Uzytkownik ma rację, na sześcioletniej oponie nie wybrałbym się w dłuższa
    trasę autostradą.

    TG

  • 70. Data: 2018-04-19 22:13:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Apr 2018 21:27:53 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Uzytkownik ma rację, na sześcioletniej oponie nie wybrałbym się w dłuższa
    > trasę autostradą.

    Strasznie strachliwi jestescie. Duda sie nazywacie czy co ? :-)

    To co ile zmieniacie opony ?

    J.