  • 81. Data: 2018-04-22 10:57:29
    Temat: Re: Opona w drobny mak
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22-04-2018 o 10:51, kk pisze:

    > Tak naprawdę nie uważam by jeżdżenie starym samochodem było jakoś
    > szczególnie ryzykowne. Nie wszystko w samochodzie musi działać by
    > samochód jechał, wiele podzespołów zgłasza symptomy zużycia, zużycie
    > niektórych da się oszacować. W sumie normalna sprawa, że w maszynie co
    > jakiś czas coś się wymienia.

    Ryzyko że wyjadę i nie wrócę, jest dla mnie głównym problemem.
    Jak zaczyna rosnąć, to wolę kupić auto młodsze i pewniejsze.

  • 82. Data: 2018-04-22 20:12:18
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 21.04.2018 o 06:41, Cavallino pisze:
    > a w razie czego było na gwarancji i miało dobre assistance

    Ale assistance to można mieć i bez gwarancji.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 83. Data: 2018-04-22 22:53:59
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Ale assistance to można mieć i bez gwarancji.

    Na youngtimera nie było to wcale takie oczywiste, a jeśli już to
    cholernie drogie.

  • 84. Data: 2018-04-23 07:03:08
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 22.04.2018 o 22:53, Cavallino pisze:
    > Na youngtimera nie było to wcale takie oczywiste, a jeśli już to
    > cholernie drogie.

    Czyli trochę chciałeś się zabawić, a post factum wyszedł brak rozeznania ;-P

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 85. Data: 2018-04-23 17:34:19
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Czyli trochę chciałeś się zabawić, a post factum wyszedł brak rozeznania
    > ;-P

    Raczej brak świadomości z czym się wiąże taki eksperyment.
    Ale auto było fajne - Lancia Delta Integrale miała swój urok.